Wat voor informatie wil je hebben dan? In hoeveel stukjes hij in het spoor ligt?quote:Op maandag 7 oktober 2013 11:05 schreef Bas242 het volgende:
[..]
Ja, raad eens wie er in zit. Is net voor het station van Gilze Rijen gebeurd. Waarschijnlijk op de overweg. Er lopen continu mensen heen en weer van brandweer, ambulance, politie, NS, maar de informatie is karig. ik denk dat de persoon een flink stuk is meegesleurd.
dan denk ik het wel te weten. Testritten met betrekking tot de rijtijden van de GTW. Kan best zijn dat een GTW vanaf december een Lint moet vervangen wanneer er eentje stuk is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het spul moest naar Mariënberg. Geen idee waarom.
Nouja, het was meer een constatering dan een wens. Er had wel wat omgeroepen mogen worden over de evacuatietrein bijvoorbeeld, die al 10 minuten klaarstond voordat onze coupe dat doorhad :-)quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wat voor informatie wil je hebben dan? In hoeveel stukjes hij in het spoor ligt?
Planning gaat lekker vandaag...quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Er rijd een ICM-3 als stopper Nijmegen Zutphen
Ze hebben dan ook twee verwachtingen uitgegeven:quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat denk ik ook wel. Alleen raar dat men die inschatting zelf niet kan maken.
quote:Eindhoven
Melding maandag 7 oktober 2013, 16:12 uur:
Oorzaak: beschadigde bovenleiding
Rond Eindhoven rijden geen treinen door een beschadigde bovenleiding.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
De verstoring is naar verwachting rond 18:00 uur verholpen.
wat is het nouquote:Geen treinen rond Eindhoven
Melding maandag 7 oktober 2013, 16:24 uur:
Oorzaak: Een beschadigde bovenleiding
Geen treinen rond Eindhoven
Geen treinen tussen Eindhoven en:* Boxtel * Helmond * Geldrop
Dit duurt nog tot in de loop van de avond.
het is ook wel een uitstekende locatie eb tijd om die kraan naar beneden te laten lazeren natuurlijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Actueel webcambeeld. Lekker druk daar!
Kijk, we komen er vanzelf achterquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan denk ik het wel te weten. Testritten met betrekking tot de rijtijden van de GTW. Kan best zijn dat een GTW vanaf december een Lint moet vervangen wanneer er eentje stuk is.
Ook zal er wel gewerkt zijn om de halte-afroep in te meten, zodat deze op het juiste moment om kan gaan roepen
Dat laatste lijkt me wel erg voorbarig.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef b2py het volgende:
Ga maar uit van einde dienst, kan het altijd meevallen.
Einde dienst it is.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:42 schreef b2py het volgende:
Ga maar uit van einde dienst, kan het altijd meevallen.
quote:Verwachting
De verstoring is naar verwachting 08 oktober rond 2:00 uur verholpen.
Het lijkt je voorbarig dat het mee kan vallen? En ik dacht dat ik cynisch wasquote:Op maandag 7 oktober 2013 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me wel erg voorbarig.
twitter:NS_online twitterde op maandag 07-10-2013 om 17:36:17Schiphol-Amsterdam Zuid-Amsterdam Sloterdijk: minder treinen door een wisselstoring http://t.co/axyyfHaEPO #shlAss reageer retweet
Wel goed dat de politie erbij is geroepen om het daar af te sluiten voor taxi's en personenauto's, anders zou het nooit lukken met die continue stroom bussen die er nu doorkomt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 16:50 schreef Bitlord het volgende:
[ afbeelding ]
Actueel webcambeeld. Lekker druk daar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |