abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:31:17 #176
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_131877918
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die Donald Duck schokkender dan de rest van de foto :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 18:35:17 #177
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_131878004
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik vind die Donald Duck schokkender dan de rest van de foto :D
Waarschijnlijk was de Tina al weg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_131878638
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 16:31 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso betalen voor de Donald Duck, pak dat blad gewoon uit de winkel, lees en leg het terug :')
pi_131878984
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef mujentas het volgende:

[..]

Sowieso betalen voor de Donald Duck, pak dat blad gewoon uit de winkel, lees en leg het terug :')
hij lag al in de kantine. Ik heb nergens voor betaald :6
pi_131878994
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 18:35 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was de Tina al weg.
Ja. Ik baalde echt hoor :')
pi_131879088
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er heeft in ieder geval iemand voor betaald gezien de betaald sticker.
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 19:24:34 #182
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_131879123
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:19 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ben wel trots op je dat je voor Mountain Dew hebt gekozen in plaats van ES Energy :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_131879138
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 19:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Er heeft in ieder geval iemand voor betaald gezien de betaald sticker.
Eten van de maaltijdvergoeding gaat ook altijd een "Betaald" stikker op bij ons, ookal betaal je daar niets voor. Geen idee hoe die Donald Duck er kwam verder..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2013 19:25:39 ]
pi_131880760
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:28 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wij willen ook nog wel eens nieuwe producten laten proeven om de klant hier kennis mee te laten maken.
En die moeten mijn medewerker ook geproefd hebben op verkoop. Ze moeten wel weten wat ze de klant verkopen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_131881753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 20:19 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

En die moeten mijn medewerker ook geproefd hebben op verkoop. Ze moeten wel weten wat ze de klant verkopen.
eten voor je werk _O_
pi_131881789
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 20:55 schreef Intentiion het volgende:

[..]

eten voor je werk _O_
Proeven. Ze moeten wel weten wat we verkopen.
pi_131881816
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 20:56 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Proeven. Ze moeten wel weten wat we verkopen.
maakte ook maar een geintje :D het is sowieso fijn om je echte mening te geven over een product als een klant daar om vraagt.
pi_131887622
Ik kan nog begrijpen dat er drie maanden van te voren Chocolade letters in de winkel moeten liggen. Maar waarom krijgen wij dan als een kleine buurtwinkel(met RAD2 abbonement volgens mij) maar liefst drie dezelfde displays met AH chocolade letters? :') Met meer dan tien sinterklaas displays wordt het wel een beetje druk, vind ik...
pi_131887662
Krijgen we eigenlijk een kerstpakket? :9
pi_131888256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:54 schreef Letsstaytogether het volgende:
Krijgen we eigenlijk een kerstpakket? :9
Dit jaar wordt het een cadeaubon van ¤20,- te besteden bij de AH (als je dat niet wilt kun je er natuurlijk ook een andere cadeaubon van kopen).

Morgen het IPV behang weghalen *O* het ziet er echt niet uit met zoveel kaartjes.
pi_131888736
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:53 schreef exelletor het volgende:
Ik kan nog begrijpen dat er drie maanden van te voren Chocolade letters in de winkel moeten liggen. Maar waarom krijgen wij dan als een kleine buurtwinkel(met RAD2 abbonement volgens mij) maar liefst drie dezelfde displays met AH chocolade letters? :') Met meer dan tien sinterklaas displays wordt het wel een beetje druk, vind ik...
10? :') Tering hey. :')
pi_131892678
quote:
Die Sinterklaas displays zijn onderdeel van het seizoensabonnement. Het minimum aantal displays is 9, dus ook al vul je bijvoorbeeld 5 in, je krijgt dan 9 displays. Daar bovenop krijg je nog eens je reguliere displays, dus het kan inderdaad snel vol worden in de winkel.

Ik heb wel eens het idee dat ze het niet zo nauw nemen met de aantallen die je invult en gewoon displays instuwen ongeacht je abonnement.

[ Bericht 3% gewijzigd door mujentas op 06-10-2013 10:00:14 ]
pi_131893264
Altijd leuk, van de kaart met je collega's..
  zondag 6 oktober 2013 @ 11:03:34 #194
375927 Halldor
like a boss
pi_131893991
Vertel..
pi_131894042
quote:
Wij hebben nog steeds geen sinterklaas spullen. Is nu al een paar keer gevraagd of we pepernoten hebben :P. Wordt wel tijd denk ik.
pi_131894179
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:06 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Wij hebben nog steeds geen sinterklaas spullen. Is nu al een paar keer gevraagd of we pepernoten hebben :P. Wordt wel tijd denk ik.
Die displays horen al ruim een maand in de winkel te staan? Ik zou eens kijken of er ergens niet iets is misgegaan.
pi_131894249
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:13 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die displays horen al ruim een maand in de winkel te staan? Ik zou eens kijken of er ergens niet iets is misgegaan.
Dacht eerlijk gezegd dat ze het uitgesteld hadden omdat we altijd veel te veel krijgen. Had het er nog met de asm over maar zal het nog is vragen.
pi_131894434
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:16 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Dacht eerlijk gezegd dat ze het uitgesteld hadden omdat we altijd veel te veel krijgen. Had het er nog met de asm over maar zal het nog is vragen.
De eerste displays horen sinds week 39 in de winkel te staan. Dit is elk jaar zo. Ik denk eigenlijk dat de meeste winkels teveel krijgen, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze het uitstellen :?
pi_131895146
quote:
Dit valt onder de seizoensabbonement. Deze werken als volgt vanaf 5 t/m 9 ontvang je dezelfde displays 9 displays. Als je verkaderletters, chocolade en snoep, smarties of kinder display hebt ontvangen heb je een hoger seizoens abbo dan 9 en is die keuze dus door je MT gemaakt. Helaas hebben ze de wat handig ook opgebouwd in het seizoen waardoor de winkel nu wel heel vol word.

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:06 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Dan hebben jullie waarschijnlijk een seizoens abbonement van MINDER dan 4 in het systeem staan. Deze winkels ontvangen niks behalve chocoladeletters 200 gram(seizoen 4 abbo) en sintschoenzet spullen (seizoen 3 en 4 abbo) als ze dit abbo wel in het systeem hebben staan. Seizoen 5 abbo word altijd naar 9 abbo afgerond en dus 9 displays.

quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:24 schreef mujentas het volgende:

[..]

De eerste displays horen sinds week 39 in de winkel te staan. Dit is elk jaar zo. Ik denk eigenlijk dat de meeste winkels teveel krijgen, maar ik heb nog nooit gehoord dat ze het uitstellen :?
Vind je? De overschotten ontstaan niet vanwege de instuwing van de displays. Dat verkoop je goed. De overschotten die WWM heeft ontstaan voornamelijk door de ruimingen van het DC.
pi_131895590
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 11:59 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dit valt onder de seizoensabbonement. Deze werken als volgt vanaf 5 t/m 9 ontvang je dezelfde displays 9 displays. Als je verkaderletters, chocolade en snoep, smarties of kinder display hebt ontvangen heb je een hoger seizoens abbo dan 9 en is die keuze dus door je MT gemaakt. Helaas hebben ze de wat handig ook opgebouwd in het seizoen waardoor de winkel nu wel heel vol word.

[..]

Dan hebben jullie waarschijnlijk een seizoens abbonement van MINDER dan 4 in het systeem staan. Deze winkels ontvangen niks behalve chocoladeletters 200 gram(seizoen 4 abbo) en sintschoenzet spullen (seizoen 3 en 4 abbo) als ze dit abbo wel in het systeem hebben staan. Seizoen 5 abbo word altijd naar 9 abbo afgerond en dus 9 displays.

[..]

Vind je? De overschotten ontstaan niet vanwege de instuwing van de displays. Dat verkoop je goed. De overschotten die WWM heeft ontstaan voornamelijk door de ruimingen van het DC.
Ruimingen krijgen wij niet, maar richting de decembermaand krijg je steeds meer losse colli waardoor je veel restanten overhoudt. Uiteindelijk valt het inderdaad wel mee met hetgeen je voor 50% moet verkopen.

Die Wathandig displays zullen bij ons ook wel weer de 50% in gaan. Hetzelfde geldt voor die sokken. Het is niet echt seizoensgerelateerd dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom die displays niet onder het reguliere abonnement vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')