Is goed, laat ik haar wel de verswagens lossen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:47 schreef mujentas het volgende:
Dan ga jij toch met die plank door de winkel lopen, in het kader van collegialiteit
Ja toch, beetje afwisseling.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is goed, laat ik haar wel de verswagens lossen.
Dat mag je hopen ja. Als die zo groot is gaat die al snel een beetje scheef hangen en valt alles er af..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:43 schreef Ferry_76 het volgende:
Zo belachelijk groot als in de reclame zal dat ding toch niet zijn hoop ik..?
trouwens d4v1d op brood heb je ook elke week proeferijen, hoe zou je het vinden als je gratis frikandelbroodjes kan gaan proevenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat mag je hopen ja. Als die zo groot is gaat die al snel een beetje scheef hangen en valt alles er af..
officiele regels waren toch dat je als medewerker dat niet mag pakken?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:08 schreef Intentiion het volgende:
[..]
trouwens d4v1d op brood heb je ook elke week proeferijen, hoe zou je het vinden als je gratis frikandelbroodjes kan gaan proeven
Over de bonus weet ik niet zeker maar meestal wel ja. En volgens mij mag je als medewerker wel een stukje pakken, hier doen ze het soms tenminste welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
officiele regels waren toch dat je als medewerker dat niet mag pakken?
(En die proeverijen zijn toch enkel wat in de bonus is?) Meisje van brood kwam laatst net voor sluitingstijd nog langs met een schaal chocolade pepernoten. Nou die dingen waren echt niet te vreten
Ik sta meestal op zuivel aan de andere kant van de winkel, in de wandkoelingen blijft die lucht hangenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:26 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Over de bonus weet ik niet zeker maar meestal wel ja. En volgens mij mag je als medewerker wel een stukje pakken, hier doen ze het soms tenminste welMoet wel eerlijk zijn, als je de hele dag in die baklucht staat heb je echt geen trek meer in die zooi van de broodafdeling
Wij willen ook nog wel eens nieuwe producten laten proeven om de klant hier kennis mee te laten maken.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:26 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Over de bonus weet ik niet zeker maar meestal wel ja. En volgens mij mag je als medewerker wel een stukje pakken, hier doen ze het soms tenminste welMoet wel eerlijk zijn, als je de hele dag in die baklucht staat heb je echt geen trek meer in die zooi van de broodafdeling
ja precies, dat doen we soms ook. Hadden we ook gedaan met die nieuwe american cookies(met macadamias)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij willen ook nog wel eens nieuwe producten laten proeven om de klant hier kennis mee te laten maken.
Zijn die dingen niet belachelijk duur? Zoiets meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:30 schreef Intentiion het volgende:
[..]
ja precies, dat doen we soms ook. Hadden we ook gedaan met die nieuwe american cookies(met macadamias)
ja best wel rond de 1.50 per stuk maar ze zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet belachelijk duur? Zoiets meen ik mij te herinneren.
Ja die lijken ook wel elke week in de aanbiedingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:34 schreef Intentiion het volgende:
[..]
ja best wel rond de 1.50 per stuk maar ze zijn wel lekker. Maar ik bak er nooit zoveel omdat het niet zo snel verkoopt. Ik heb volgens mij vandaag in de ochtend 500 croissants gebakken
Ja maar toen was het helemaal ernstig want toen was de 2e gratis... Ik kan me herinneren dat we om 15.00 nog steeds croissants aan het bakken waren.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja die lijken ook wel elke week in de aanbieding![]()
Ik stond 2(?) weken geleden ook op de bake-off en toen waren ze volgens mij ook in de aanbieding.
Wij hebben hier zo'n school aan de overkant van de straat, dus de croissant manden worden tijdens de pauzes helemaal leeggetrokken wanneer deze in de aanbieding zijn (en dat is redelijk vaak)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:39 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Ja maar toen was het helemaal ernstig want toen was de 2e gratis... Ik kan me herinneren dat we om 15.00 nog steeds croissants aan het bakken waren.
Ja precies en daarom vind ik de ochtend ook wel leuk omdat de tijd zo snel gaat maar in de middag moet je ook diepvries opzetten dus dat kost ook wel wat tijd. Verder vind ik de avond ook wel relaxed omdat het ook wel rustgevend werk is na een lange schooldagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben hier zo'n school aan de overkant van de straat, dus de croissant manden worden tijdens de pauzes helemaal leeggetrokken wanneer deze in de aanbieding zijn (en dat is redelijk vaak)
Maar ja, zo vaak sta ik ook weer niet op de bake-off, eigenlijk nooit. 's Morgens heb je het behoorlijk druk en 's middags sta je te niksen
Bij ons staan ze met 2 personen, dus dan kan er eentje opzetten en de ander kan op de afdeling blijven staan en de bestelling in momo checken. Bij ons doen de dames van het brood ook de deli/kaas er nog bij, dus dat moeten ze 's middags nog navullen. Alleen op drukke dagen staat er 's avonds iemand op de afdeling om nog het een en ander te bakken en op te ruimen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:47 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Ja precies en daarom vind ik de ochtend ook wel leuk omdat de tijd zo snel gaat maar in de middag moet je ook diepvries opzetten dus dat kost ook wel wat tijd. Verder vind ik de avond ook wel relaxed omdat het ook wel rustgevend werk is na een lange schooldag
Maar in de avond moeten toch ook de donuts/muffins ingepakt worden voor morgen? En de oven moet toch ook schoongemaakt worden?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:52 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons staan ze met 2 personen, dus dan kan er eentje opzetten en de ander kan op de afdeling blijven staan en de bestelling in momo checken. Bij ons doen de dames van het brood ook de deli/kaas er nog bij, dus dat moeten ze 's middags nog navullen. Alleen op drukke dagen staat er 's avonds iemand op de afdeling om nog het een en ander te bakken en op te ruimen.
De donuts en muffins worden op een rustig moment ingepakt in een blister met de hele doos tegelijk en weer de diepvries ingegooid. Dan hoeven ze alleen maar gestickerd te worden wanneer ze nodig zijn. De ovens worden in de loop van de middag schoongemaakt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:53 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Maar in de avond moeten toch ook de donuts/muffins ingepakt worden voor morgen? En de oven moet toch ook schoongemaakt worden?
oo oke. Wij bakken door tot in de avond dus de oven wordt ook pas laat schoongemaakt, Ook de donuts en muffins worden in de avond gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
De donuts en muffins worden op een rustig moment ingepakt in een blister met de hele doos tegelijk en weer de diepvries ingegooid. Dan hoeven ze alleen maar gestickerd te worden wanneer ze nodig zijn. De ovens worden in de loop van de middag schoongemaakt.
Ja als er 's avond iemand op de afdeling staat dan worden de ovens ook schoongemaakt in de avond, maar als er niemand is dan wordt dat een beetje lastigquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:00 schreef Intentiion het volgende:
[..]
oo oke. Wij bakken door tot in de avond dus de oven wordt ook pas laat schoongemaakt, Ook de donuts en muffins worden in de avond gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |