Kan ik weer rustig slapen vannacht nu ik weet dat er weinig activiteit is 's nachts.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kan ik weer rustig slapen vannacht nu ik weet dat er weinig activiteit is 's nachts.
Dit had ik natuurlijk nooit zelf kunnen raden.
Cool storyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kan ik weer rustig slapen vannacht nu ik weet dat er weinig activiteit is 's nachts.
Dit had ik natuurlijk nooit zelf kunnen raden.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen dank meneerGodverdomme die kut smillies van d4v1d ik word echt gek van de posts en spoilers met alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BAM dit is 3KB
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:35 schreef Loll het volgende:
[..]
Godverdomme die kut smillies van d4v1d ik word echt gek van de posts en spoilers met alleen![]()
Ik dacht altijd dat jouw UI een drol was met twee uitstekende witte dingen en strontvliegen erbovenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:13 schreef bigbass het volgende:
Jesus, heb ik de SC tag in de titel gemist ofzo
Het is een eland met vrij grote neusgatenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw UI een drol was met twee uitstekende witte dingen en strontvliegen erboven
Zie nu dat het een dier is met een gewei
Iets met gepersonaliseerde aanbiedingen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Huai he.
Wat is er nieuw aan?
-- grtz. geen medewerker --
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Gelukkig is het rustig vannacht want had maar bijna 10 paginas te lezen in een dag tijd....
Leuk het nieuwe thema, we gaan weer knallen op de verkoopafdeling. Hopelijk nu dan wel die omzetplus die we hadden moeten realiseren. We gaan ons best doen. Komende weken worden i.i.g. druk!
quote:In de XL-winkels laten commercieel medewerkers de klanten proeven vanaf de levensgrote kaasplank die SM Van Dalen in de commercial draagt. Draag de kaasplank om je schouders en presenteer er de kaasjes en vleeswaren van de proeverij op.
Dat dus!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik met dat ding door de winkel moet lopen
Onze vaste commercieel medewerkster is 71 jaar oud, 1.60 lang en zal misschien 50-55 kilo wegen...quote:
Eigenlijk is dat gewoon vragen om problemenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:33 schreef Ferry_76 het volgende:
Echt wel. Gelukkig lopen er een paar parttimers rond die dan maar in moeten springen.
Welk nieuw thema?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Gelukkig is het rustig vannacht want had maar bijna 10 paginas te lezen in een dag tijd....
Leuk het nieuwe thema, we gaan weer knallen op de verkoopafdeling. Hopelijk nu dan wel die omzetplus die we hadden moeten realiseren. We gaan ons best doen. Komende weken worden i.i.g. druk!
Dan ga jij toch met die plank door de winkel lopen, in het kader van collegialiteitquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Onze vaste commercieel medewerkster is 71 jaar oud, 1.60 lang en zal misschien 50-55 kilo wegen...![]()
Komt wel goed ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |