deze ga ik morgenochtend bakkenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef d4v1d het volgende:
Kunnen we weer verder met de orde van de dag?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vergeet het blikje niet in de oven te stoppenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef Intentiion het volgende:
[..]
deze ga ik morgenochtend bakkendalijk slapen 6.30 beginnen
Ah oké, ik dacht al dat het zonder saus was en vrij droog was.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet echt vloeibaar te noemen meer
Je kunt overtollig inventaris gewoon retour sturen hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Valt er niet gewoon aan te geven dat jullie die dingen niet hoeven?
Vraag me af hoeveel je kan besparen als je ze uberhaubt niet krijgt als je ze niet nodig hebtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt overtollig inventaris gewoon retour sturen hoor.
Die van Bakker Bart vind ik wel behoorlijk droog.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ah oké, ik dacht al dat het zonder saus was en vrij droog was.
Deze wel eens gegeten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vergeet het blikje niet in de oven te stoppen[ afbeelding ]
Succes morgen!
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Deze wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
Nah. Je weet nooit waar ze goed voor kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt overtollig inventaris gewoon retour sturen hoor.
De grotere afbeelding gaf het antwoord alquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Straks jat de concurrent de curry saus hoor!
Hij is over datumquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
De grotere afbeelding gaf het antwoord al
[ afbeelding ]
Aantal posts per uur in deze reeks.quote:
Over welke periode?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Aantal posts per uur in deze reeks.
Statistiekjes
Oh echt, je meet het.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Aantal posts per uur in deze reeks.
Statistiekjes
Vandaag tot een jaar terugquote:
Het aantal posts over afgelopen jaar gemiddeld per uur.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Oh echt, je meet het.
Maar voor welke dag?
Ok, bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vandaag tot een jaar terug
[..]
Het aantal posts over afgelopen jaar gemiddeld per uur.
Geen dank meneerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 21:57:16 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |