Ik heb inmiddels de bakken diplay en een wat handig display samen egvoegd en ook de 2 kleine wt handig displays. Want er moest toch echt ruimte gaan komen voor de nieuwe displays. Gelukkig niet veel displays in de rad2 abbo.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ruimingen krijgen wij niet, maar richting de decembermaand krijg je steeds meer losse colli waardoor je veel restanten overhoudt. Uiteindelijk valt het inderdaad wel mee met hetgeen je voor 50% moet verkopen.
Die Wathandig displays zullen bij ons ook wel weer de 50% in gaan. Hetzelfde geldt voor die sokken.
Helemaal met je eens. Waarschijnlijk konden ze op deze manier het naar meer winkels sturenquote:Het is niet echt seizoensgerelateerd dus ik snap eigenlijk niet zo goed waarom die displays niet onder het reguliere abonnement vallen.
Kinder en smarties ben ik niet tegengekomen, verkade letters, chocolademunten etc en NF Sinterklaas wel. Maar dan snap ik nog steeds de keuze voor drie dezelfde displays met AH letters niet. Je kan dan veel beter een AH letters display insturen en displays van Smarties en Kinder. Neemt dezelfde ruimte in, maar 3x zoveel variatie voor de klant.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:59 schreef ikbenschipper het volgende:
Dit valt onder de seizoensabbonement. Deze werken als volgt vanaf 5 t/m 9 ontvang je dezelfde displays 9 displays. Als je verkaderletters, chocolade en snoep, smarties of kinder display hebt ontvangen heb je een hoger seizoens abbo dan 9 en is die keuze dus door je MT gemaakt. Helaas hebben ze de wat handig ook opgebouwd in het seizoen waardoor de winkel nu wel heel vol word.
Lijkt me aardig zonde. De gewone displays verkopen aardig, maar ook de ambachtelijke pepernoten etc van de bakkerij doen het zeker goed. Maar wij hebben dan ook twee/drie tafels voor ingeruimd en ook nog SRP op de grond...quote:Wij hebben nog steeds geen sinterklaas spullen. Is nu al een paar keer gevraagd of we pepernoten hebben. Wordt wel tijd denk ik.
Je redenatie klopt denk ik niet. Jullie hebben aangezien jullie verkadeletters hebben een Seizoensrad abbo van 10 stuks.(zie de deze week daar staan iedere week de rads vermeld).quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kinder en smarties ben ik niet tegengekomen, verkade letters, chocolademunten etc en NF Sinterklaas wel. Maar dan snap ik nog steeds de keuze voor drie dezelfde displays met AH letters niet. Je kan dan veel beter een AH letters display insturen en displays van Smarties en Kinder. Neemt dezelfde ruimte in, maar 3x zoveel variatie voor de klant.
[..]
Hele kleine winkel misschien maar volgens mij is dat niet van toepassing. Heel zonde dus. Eigelijk zou het HK winkels met een seizoensrad 1 t/m 4 ieder jaar een reminder moeten geven dat ze dus niks krijgen.quote:Lijkt me aardig zonde. De gewone displays verkopen aardig, maar ook de ambachtelijke pepernoten etc van de bakkerij doen het zeker goed. Maar wij hebben dan ook twee/drie tafels voor ingeruimd en ook nog SRP op de grond...
Arme winkel die hun display niet gehad hebben. Het kan ook zijn dat ze hem geruimd hebben omdat ze teveel displays hadden ingekocht.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:20 schreef exelletor het volgende:
Maandag moet ik weer werken, zal even naar die drie dubbelzijdige displays kijken. Eentje zal dan wel dubbel binnengekomen zijn.
Bhv hier nog niet gepland... Homag deze week en over 2 weken weer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:44 schreef mujentas het volgende:
volgende week weer een herhalingscursus bhv. Ik vind het brandje blussen altijd wel interessant of een pop die in de brand staat doven met een branddeken.
Ook staat er weer een anti-diefstal workshop op het programma, een vervolg op de workshop van 2 weken terug
DBB wattes?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:14 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Zit jij ook niet op het DBB Forum iemand met exact dezelfde username daar;o
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
d4v1d een bodybuilder
Van dis frikandelbroodjes zeker
Je weet maar nooit, bulk mode engaged met frikandelbroodjesquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:21 schreef mujentas het volgende:
[..]
d4v1d een bodybuilder
Van die frikandelbroodjes zeker
Pas je UI aan naar een frikandelbroodjequote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat het me veel boeit
Hij wist totaal niet waar de afkorting voor stond dus was vrij duidelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
In de zin van het kon erger of in de zin van daar is een verklaring voor?
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pas je UI aan naar een frikandelbroodje
Ik wist het wel maar heb nooit echt deelgenomen aan de discussies daar, het is meer een forum om je sixpack enzo te showenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Hij wist totaal niet waar de afkorting voor stond dus was vrij duidelijk
sixpack redbull.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar heb nooit echt deelgenomen aan de discussies daar, het is meer een forum om je sixpack enzo te showen
Mwah sommige moderators posten wel interessante artikelen van onderzoeken die zijn gedaan. Verder vind ik het ook een troll forum op het powerlifting gedeelte naquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar heb nooit echt deelgenomen aan de discussies daar, het is meer een forum om je sixpack enzo te showen
Verkeerde quote dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Intentiion het volgende:
Hij wist totaal niet waar de afkorting voor stond dus was vrij duidelijk
Volgens mij heb ik daar wel eens een discussie over het kct gevolgd, maar wat een figuren zitten daarquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Mwah sommige moderators posten wel interessante artikelen van onderzoeken die zijn gedaan. Verder vind ik het ook een troll forum op het powerlifting gedeelte na
En tja powerliften is ook wel zo een beetje het laten zien wat je kan liften, vind ik zelf een stuk interessanter dan die bodybuilding troep.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wel eens een discussie over het kct gevolgd, maar wat een figuren zitten daarallemaal stoere praatjes over hoeveel ze liften
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeker D4v1d, hou jij ook zo van de frikandellen van Bekkers?
Zo ongezond leef ik geeneens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef mujentas het volgende:
Eet jij genoeg groente en fruit?
Op een hamburger zit sla en patat is van aardappel, dus ja!
Ik eet nooit frikandellen los.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De frikadellen van Bekker zijn echt de beste
Samen met ES AH Basic Energy en ES AH Basic Bladerdeeg (om zijn eigen broodjes te maken)quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Euroshopper frikandellen was.
Voor een skere vakkenvuller niet neequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef mujentas het volgende:
20 frikandellen voor 2 euro ofzo, dat is toch geen geld.
Hoeft hij hooguit een uurtje voor te werkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor een skere vakkenvuller niet nee
Iemand vraagt aan d4vid: "Hoeveel verdien jij bij de Albert Heijn?"quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeft hij hooguit een uurtje voor te werken
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Iemand vraagt aan d4vid: "Hoeveel verdien jij bij de Albert Heijn?"
D4v1d: "Ja, 20 frikadellen per uur"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |