Mwah sommige moderators posten wel interessante artikelen van onderzoeken die zijn gedaan. Verder vind ik het ook een troll forum op het powerlifting gedeelte naquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik wist het wel maar heb nooit echt deelgenomen aan de discussies daar, het is meer een forum om je sixpack enzo te showen
Verkeerde quote dus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:27 schreef Intentiion het volgende:
Hij wist totaal niet waar de afkorting voor stond dus was vrij duidelijk
Volgens mij heb ik daar wel eens een discussie over het kct gevolgd, maar wat een figuren zitten daarquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:29 schreef Intentiion het volgende:
[..]
Mwah sommige moderators posten wel interessante artikelen van onderzoeken die zijn gedaan. Verder vind ik het ook een troll forum op het powerlifting gedeelte na
En tja powerliften is ook wel zo een beetje het laten zien wat je kan liften, vind ik zelf een stuk interessanter dan die bodybuilding troep.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar wel eens een discussie over het kct gevolgd, maar wat een figuren zitten daarallemaal stoere praatjes over hoeveel ze liften
quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:49 schreef Schuimpjes het volgende:
Zeker D4v1d, hou jij ook zo van de frikandellen van Bekkers?
Zo ongezond leef ik geeneens.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:52 schreef mujentas het volgende:
Eet jij genoeg groente en fruit?
Op een hamburger zit sla en patat is van aardappel, dus ja!
Ik eet nooit frikandellen los.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De frikadellen van Bekker zijn echt de beste
Samen met ES AH Basic Energy en ES AH Basic Bladerdeeg (om zijn eigen broodjes te maken)quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de Euroshopper frikandellen was.
Voor een skere vakkenvuller niet neequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef mujentas het volgende:
20 frikandellen voor 2 euro ofzo, dat is toch geen geld.
Hoeft hij hooguit een uurtje voor te werkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Voor een skere vakkenvuller niet nee
Iemand vraagt aan d4vid: "Hoeveel verdien jij bij de Albert Heijn?"quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoeft hij hooguit een uurtje voor te werken
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Iemand vraagt aan d4vid: "Hoeveel verdien jij bij de Albert Heijn?"
D4v1d: "Ja, 20 frikadellen per uur"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |