Tijd voor Martin Gaus of Derek, aan jou de keuzequote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Regio Rotterdam hoost het nu al uren non-stop.
En de hond wil zo niet plassen
De buren die me zagen gaan verklaren me voor gek, ik liep met de paraplu boven de hond en zelf te verzuipen, maar ook dat mocht niet batenquote:Op zondag 13 oktober 2013 01:07 schreef APK het volgende:
[..]
Tijd voor Martin Gaus of Derek, aan jou de keuze
quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
De buren die me zagen gaan verklaren me voor gek, ik liep met de paraplu boven de hond en zelf te verzuipen, maar ook dat mocht niet baten
hier in het Sloterparkbad stroomt het water van de ramen. van onweer niets gemerkt tot nu toe.quote:Op zondag 13 oktober 2013 08:34 schreef Ajaxfan het volgende:
Die krul draait hier naast Amsterdam vol over. Hoor ook wat gedonder en een behoorlijke bak water al gevallen.
Hier ook. De bomen zijn trouwens in één nachtje meer dan de helft van hun bladeren kwijt.quote:
Bron?quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier ook. De bomen zijn trouwens in één nachtje meer dan de helft van hun bladeren kwijt.
Gaat nog de hele dag zo door. Wateroverlast zou mij niet verbazen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Regio Rotterdam hoost het nu al uren non-stop.
En de hond wil zo niet plassen
Het is een enkele donderklap geweest. Wel erg donker buiten voor 9 uur s'ochtends nu. Ben blij dat de afwatering hier in de straat kort geleden opgeknapt is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in het Sloterparkbad stroomt het water van de ramen. van onweer niets gemerkt tot nu toe.
het gaat goed los daar in de buurt als ik de berichten zie. hagel, onweer, wolkbreuken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |