Klei, daar ligt het niet aan. Het ligt sowieso niet aan de ondergrond als straten blank staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zou kunnen. het kan zijn dat er veel zandgrond is, dan is het water zo weg.
Opzich geen gek idee tegenover de kosten van een kelder vol water incl alle schadequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hellevoetsluis
[..]
Lijkt er wel op, gewoon uit de winkel gehaald volgens mij
De herfst is duidelijk aan het inzetten. Valt me hier nog mee hoeveel blad er op de grond ligt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:55 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Gooreind-Wuustwezel, 13 oktober 2013.
er staan ook vele bomen en die zijn inderdaad kaal aan het worden. het stormt hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De herfst is duidelijk aan het inzetten. Valt me hier nog mee hoeveel blad er op de grond ligt.
Een beetje wind erbij helpt inderdaad wel om de uitgedroogde bladeren van de bomen te krijgen. Ik vind het altijd wel grappig te zien dat de omgeving volledig veranderd tijdens de overgang van de zomer naar de herfst. Als ik dan in de trein zit dan ziet alles er weer heel anders uit omdat ik dan door de bomen heen kan kijken in plaats van ernaarquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
er staan ook vele bomen en die zijn inderdaad kaal aan het worden. het stormt hier.
dat wel maar het leek een waterplas. schijn bedriegt blijkbaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:11 schreef Greys het volgende:
Dat is toch geen gigantische waterplas?
Dat is gewoon een natgeregend terrein, dat is Herfst.
ONGELOOOOOOOOOOOFLIJK ZIE DIE WATEROVERLAST DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:09 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
dit noem ik al een gigantische waterplas. dit is aan de voorkant genomen.
sorry voor de kwaliteit. ik wilde het zo dicht mogelijk fotograferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |