OUD / SecretSanta 2012 - deel 4, waar we 9 december naderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef Hilzillah het volgende:
zijn er ook linkjes naar oude topics waar de foto's in staan van de uiteindelijke pakjes? Dan kan ik een beetje zien was psies de bedoeling is
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Wizzy het volgende:
Dat kloon gebeuren is mij ook niet helemaal duidelijk. Je moet dus een kloon account aanmaken als je wat wilt weten van de getrokken persoon? Of kan het ook via het lootjes programma??
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukste![]()
Ik heb er nu toch wel echt veel zin in!
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
Daar hoef ik niet op te hopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
MESSING WITH THE MINDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Cyntia,quote:
Ik heb het toch maar zelf gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Ik trap er niet in, Mango!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |