Aaaaaaaah! Op zich zou het moeten lukken als je vroeg begint en alles begin november klaar staat. Maar kan me voorstellen dat het spannend is met datum enzo, maar wooooow ik zou het heel leuk vinden iets voor een minibaby uit te zoeken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:01 schreef Limone het volgende:
Aaaarg! Ik had graag meegedaan, maar durf het bevaltechnisch niet aan.. Zal ik alvast een animotopic voor volgend jaar aanmaken?
Ja dat is ook hoe ik erover denk Limone.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En anders worden morgen toch de lootjes al getrokken? Koop je maandag het cadeau, instructies erop voor je man voor wanneer & hoe te versturen en voila.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Jawel! Jij bevalt pas op 19 november een dan weet je van gekkigheid niet meer wat je met al je tijd moet in je verlof!
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daar heb je ook echt zin in dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En bovendien, in het begin heb je nog kraamhulp en slapen veel baby's nog redelijk veel. Dus tijd zat om aan de surprise te werken!
OUD / SecretSanta 2012 - deel 4, waar we 9 december naderenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:31 schreef Hilzillah het volgende:
zijn er ook linkjes naar oude topics waar de foto's in staan van de uiteindelijke pakjes? Dan kan ik een beetje zien was psies de bedoeling is
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukstequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:54 schreef Wizzy het volgende:
Dat kloon gebeuren is mij ook niet helemaal duidelijk. Je moet dus een kloon account aanmaken als je wat wilt weten van de getrokken persoon? Of kan het ook via het lootjes programma??
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik heb nu even tijd om wat terug te lezen van vorig jaar, en die kloons is bijna het allerleukste![]()
Ik heb er nu toch wel echt veel zin in!
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
Daar hoef ik niet op te hopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik hoop stiekem wel heel erg op iemand die ik 'ken'
MESSING WITH THE MINDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Cyntia,quote:
Ik heb het toch maar zelf gedaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ik een kloon aanmaak, dan noem ik 'm "niet-cocotrimonium"
En omdat dat hier nu openbaar staat, zou ook iemand anders dat voor de grap kunnen doen. Dus weet je sowieso nooit meer zeker wie dat nou is.Verheug me al echt
Ik trap er niet in, Mango!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Maar die naam baseer je op het lootje dat je hebt. Dus als je mij hebt bijvoorbeeld maak je er SinterOlf van, of KerststOlf of zoiets! Zo kan je anoniem gericht mij lastigvallen met rijmpjes of vragen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Omentielvo het volgende:
Dus je maakt ook een kloon account aan? Jeetje. Dan moet ik even een naam gaan verzinnen
Die kun je verzinnen als je weet wie je.hebt, die moet niets met je eigen naam te maken hebben want dan verraad je jezelfquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:26 schreef Omentielvo het volgende:
Dus je maakt ook een kloon account aan? Jeetje. Dan moet ik even een naam gaan verzinnen
Hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef niet-cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb het toch maar zelf gedaan
Ja verkeerd inloggen en niet op dezelfde momenten posten en niet zeggen HOI IK BEN OLF gaat hier ook een issue worden vrees is. Maar ik heb goede wil.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
De laatste keer dat ik een kloon had, was ik ook binnen 2 weken ontmaskerd geloof ik....
dat heb eerder ook nooit gehad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het leuk dat er zoveel nieuwe mee doen.
De kans is dan een stuk kleiner dat je weer dezelfde hebt
als ik niet veel over je weet, zou ik het inderdaad lastig vinden om los te gaan met creatief gedoe ja.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Hihi, zijn wij als nieuwe lichting een ramp ja?
Haha. Ik denk dat ik ook zo ontmaskerd ben eigenlijk. Maar dat ontken ik dan gewoonquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:32 schreef Kyara het volgende:
De laatste keer dat ik een kloon had, was ik ook binnen 2 weken ontmaskerd geloof ik....
Ik zou een kleine omschrijving en bijvoorbeeld hobby's ook wel fijn vinden inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb eerder ook nooit gehad.
maar wat een hoop onbekenden
kan dan een kleine omschrijving van iedereen niet bij het lootje gevoegd worden?
ik had een paar jaar geleden iemand waar nauwelijks wat van terug te vinden was en die niet zo heel veel aanwezig was. ik vond het echt een ramp en het is slecht voor mijn creativiteit en humeur moet ik zeggen. daar komt ook mijn twijfel vandaan.
ik ken ook vrijwel niemand! zal wel loslopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:00 schreef Hilzillah het volgende:
ooooooooh ik heb het oude topic doorgelezen. Ik ben me aan het verheugen!Moet wel veel gaan posten dan. Niemand kent mij geloof ik. Of gingen we ook gezichtsboek vrienden worden?
Ik ook niet, en weinigen kennen mij. Maar dat komt goed, ik ga de oude topics lezen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:04 schreef klaprooss het volgende:
[..]
ik ken ook vrijwel niemand! zal wel loslopen
En ik van begin af aan al denken dat jij en hilz hier al jaren komenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ook niet, en weinigen kennen mij. Maar dat komt goed, ik ga de oude topics lezen!
fok! vanaf januari 2004 en Oud vanaf november 2012quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:21 schreef klaprooss het volgende:
[..]
En ik van begin af aan al denken dat jij en hilz hier al jaren komen..
Best lang al, ik vind het leuk op Oudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
fok! vanaf januari 2004 en Oud vanaf november 2012
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:40 schreef Burdie het volgende:
Mijn halve leven is op fok terug te lezen, dus wie mij heeft, doet maar wat moeite.
Haha zoeken op zand levert waarschijnlijk een stuk minder opquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:41 schreef Kyara het volgende:
[..]
En dit is jouw eigen nick, die andere was dus de kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |