herstel de iPhone eens en test dan nog eensquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef timbob het volgende:
Bij mij reageert het muziekgedeelte vaak gewoon niet vanuit een lock screen, of vanaf het schuif menu. Kan ik klikken wat ik wil, maar er gebeurt niks.
Hebben meer mensen daar last van?
Als ik 'm dan helemaal opnieuw opstart werk het wel weer een tijdje, maar daarna weer zelfde probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik mijn muziek niet eerst pauzeer met de in-line knop van headset, springt hij daarna op ramdom ipv ouderwets verder te gaan met spelen waar ie was...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef timbob het volgende:
Bij mij reageert het muziekgedeelte vaak gewoon niet vanuit een lock screen, of vanaf het schuif menu. Kan ik klikken wat ik wil, maar er gebeurt niks.
Als ik 'm dan helemaal opnieuw opstart werk het wel weer een tijdje, maar daarna weer zelfde probleem.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:16 schreef Saninl het volgende:
Kort vraagje;
Kan ik aannemen dat mijn fototoestel (sony cybershot dsc-w620) betere foto's maakt dan mijn iPhone5?
Specs sony cybershot dsc-w620:Specs zeggen niet zoveel, maar ik ga uit van wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Er zat een stukje zilverfolie inquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten dat er geen stof in zit? Was bij mij wel het geval ondanks dat we (vriendin en ik) er allebei van overtuigt waren dattie leeg was
En nu laad ie wel op he?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Er zat een stukje zilverfolie in![]()
Waarschijnlijk van m'n pakje kauwgom
Heb ik ook, ook al over geklaagd in dit topic. Uitermate frustrerend.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef timbob het volgende:
Ik ben er net geweest, wel flink moeten wachten. Maar goed, dan heb je ook wat (of niet)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En nu laad ie wel op he?
Ik ben de oplaadiphonegoeroe. Hoef je morgen zeker niet meer heen?
Ik was vandaag snel aan de beurt, maar iemand anders zat al een half uur te wachtenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben er net geweest, wel flink moeten wachten. Maar goed, dan heb je ook wat (of niet)
Ik heb een uur+ moeten wachten, omdat op een of andere manier mijn 'sessie beëindigd' was en ik dus niet meer in de queue stondquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was vandaag snel aan de beurt, maar iemand anders zat al een half uur te wachten
Wowquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb een uur+ moeten wachten, omdat op een of andere manier mijn 'sessie beëindigd' was en ik dus niet meer in de queue stond
Oh well, ben blij dat hij het weer doet en ik niet alsnog vrijdag weer terug moet, wat de eerstvolgende mogelijkheid was om een afspraak te makenquote:
Januari hoorde ik laatst. Ik wacht wel op de 6.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef Stschuurhuis het volgende:
Iemand al wat geruchten gehoord wanneer de 5s in Nederland verkrijgbaar wordt?
Tot die conclusie kwam ik vandaag dus ook. Voorheen trok ik de kabel er gewoon uit om muziek te laten stoppen / oordoppen op te bergen, maar moet nu dus even opletten dat ik het eerst pauzeer. Wel raar waarom dat ooit veranderd is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als ik mijn muziek niet eerst pauzeer met de in-line knop van headset, springt hij daarna op ramdom ipv ouderwets verder te gaan met spelen waar ie was...
Heel irritant als je snel je plug eruit trekt...
Natuurlijk niet, want apple maakt hem niet meer en er zijn veel mensen die de voorkeur geven aan een alu 5 tov de plastic 5c. Dus die voorraad gaan ze toch wel verkopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 04:08 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Komt er nog een prijsverlaging voor de iphone 5?
hij is inmiddels meer dan een jaar oud, heeft al een updated versie en is alsnog bijna even duur.
Geil he, clouds?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:25 schreef RoW_0 het volgende:
hoh, itunes store/match offline. Geen muziek voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |