Oh het stond er alquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
iPhone 5C/5S 25 okt. in Nederland en Belgie!!
[..]
http://www.apple.com/pr/l(...)iday-October-25.html
Eindelijk!!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
Was er al gemeld dat iOS 7 18 september uitkomt?
ios_8_beta_1__iphone_5_gsm__11a4435d.dmgquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:28 schreef Dimens het volgende:
Was er al gemeld dat iOS 7 18 september uitkomt?
Call me cold fashioned, maar ik stond buiten. Ik heb dan mijn LP-collectie niet bij me, radio wil ik niet luisteren en ik ga ook niet met mijn laptop lopen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Call me old fashioned, maar ik heb muziek en jij niet
Ik vind dat best wel vet eigenlijk. Iets persoonlijker dan alleen albumcovers.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:50 schreef timbob het volgende:
Is er een mogelijkheid om een album in een keer weg te halen uit Music?
Ik kan wel per nummer naar rechts slepen, maar niet per album, kon wel in iOS 6
Tevens: hij heeft nu bij artiesten een hoop foto's van de band bijvoorbeeld ipv de albumplaatjes. Kan je dat nog ergens uitzetten? Ik wil m'n eigen plaatjes zien
Paar keer mee gekut maar uiteindelijk compleet vergeten en toen dus maar verwijderd.quote:
Minimaal 7 albums op mijn telefoon at all times, handmatig beheer, daarnaast heeft de gemiddelde radiozender wel een eigen app, als je dan zo nodig wil streamen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Call me cold fashioned, maar ik stond buiten. Ik heb dan mijn LP-collectie niet bij me, radio wil ik niet luisteren en ik ga ook niet met mijn laptop lopen.
1. OKquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Minimaal 7 albums op mijn telefoon at all times, handmatig beheer, daarnaast heeft de gemiddelde radiozender wel een eigen app, als je dan zo nodig wil streamen.
Afhankelijk zijn van een verbinding is gewoon niet mijn ding. Helaas wordt die afhankelijkheid en integratie in ons leven alleen maar meer.
Wil je een land over 30 jaar op poten hebben hoef je maar een stekker ergens uit te trekken...
Spotify kan je je lijst offline zetten. Ideaal voor je dataverbruik (en dus ook onderweg, op reis, etc0quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Minimaal 7 albums op mijn telefoon at all times, handmatig beheer, daarnaast heeft de gemiddelde radiozender wel een eigen app, als je dan zo nodig wil streamen.
Afhankelijk zijn van een verbinding is gewoon niet mijn ding. Helaas wordt die afhankelijkheid en integratie in ons leven alleen maar meer.
Wil je een land over 30 jaar op poten hebben hoef je maar een stekker ergens uit te trekken...
Je bent ouder dan ik?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Paar keer mee gekut maar uiteindelijk compleet vergeten en toen dus maar verwijderd.
Generatiekloofje wat dat betreft denk ik...
zie paar posts boven jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:58 schreef 92021 het volgende:
Bericht van Apple: iPhone 5S en 5C vanaf vrijdag 25 oktober verkrijgbaar in Nederland !!
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:58 schreef 92021 het volgende:
Bericht van Apple: iPhone 5S en 5C vanaf vrijdag 25 oktober verkrijgbaar in Nederland !!
Ja iemand vroeg er om, had ook niet verder gekeken haha.quote:
Betekend dat er na 25 oktober een prijsverlaging komt voor de iphone 5 ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef 92021 het volgende:
[..]
[..]
Ja iemand vroeg er om, had ook niet verder gekeken haha.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:38 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Betekend dat er na 25 oktober een prijsverlaging komt voor de iphone 5 ?
Nee, dat de 5 niet meer verkocht wordt na 25 okt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:38 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Betekend dat er na 25 oktober een prijsverlaging komt voor de iphone 5 ?
Eh misschien door (web) winkels die ook iphone 5 verkopen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]![]()
Van wie? Apple? Die levert geen iPhone5.
Door Apple zelf niet nee. Maar daar heb ik het ook niet over, ik bedoel (web) winkels die ook Iphone 5 verkopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, dat de 5 niet meer verkocht wordt na 25 okt.
Als moet kiezen tussen een 5 of een 5c, wat zou je kiezen dan? Ik een 5 en de meeste andere mensen denk ik ook. Ik zie de prijs niet naar 500 euro zakken.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Eh misschien door (web)winkels die ook iphone 5 verkopen?
[..]
Door Apple zelf niet nee. Maar daar heb ik het ook niet over, ik bedoel (web) winkels die ook Iphone 5 verkopen
DIG / iPhone #228 - Wij willen de 5S en 5C en we willen ze NUquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Eh misschien door (web) winkels die ook iphone 5 verkopen?
[..]
Door Apple zelf niet nee. Maar daar heb ik het ook niet over, ik bedoel (web) winkels die ook Iphone 5 verkopen
Hij wordt niet meer gemaakt en Apple heeft zn JIT-distributieketen zo goed op orde dat er bijna geen voorraden zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als moet kiezen tussen een 5 of een 5c, wat zou je kiezen dan? Ik een 5 en de meeste andere mensen denk ik ook. Ik zie de prijs niet naar 500 euro zakken.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DIG / iPhone #228 - Wij willen de 5S en 5C en we willen ze NU
Hmm ik snap het! dus als je een iphone 5 wilt moet je het nu aanschaffen..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij wordt niet meer gemaakt en Apple heeft zn JIT-distributieketen zo goed op orde dat er bijna geen voorraden zijn.
Ik raad je een iphone aan. Zeg ik als android gebruiker. iOS zit potdicht, maar het werkt. Heb zoveel problemen met mijn s2, nooit meer een android.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmm ik snap het! dus als je een iphone 5 wilt moet je het nu aanschaffen..
Maar ik ben nog aan het twijfelen. overstappen naar een 4 inch (iphone 5/5s) of een 4.7 inch Android toestel.
Grote scherm vind ik wel erg handig maar iPhone is zo goed verder.. moeilijke keuze.
Maar een s2 is best oud, de huidige android telefoons hebben grote veranderingen ondergaan..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik raad je een iphone aan. Zeg ik als android gebruiker. iOS zit potdicht, maar het werkt. Heb zoveel problemen met mijn s2, nooit meer een android.
Ik heb iTunes zo goed als nooit gebruikt met mijn iphone.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:02 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Maar een s2 is best oud, de huidige android telefoons hebben grote veranderingen ondergaan..
Maar ik ben het wel met je eens, een Ios draait zo lekker..
Alleen dan mis ik een grotere scherm en dat gemak zonder iTunes!
hoop echt dat iPhone 6 een groot scherm gaat krijgen!
Toen m'n 4S stuk ging, kocht ik een Samsung Galaxy S3. Op zich niet een slechte telefoon. Maar na 2 weken had ik er alweer genoeg van en heb ik een iPhone 5 besteld...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:16 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Hmm ik snap het! dus als je een iphone 5 wilt moet je het nu aanschaffen..
Maar ik ben nog aan het twijfelen. overstappen naar een 4 inch (iphone 5/5s) of een 4.7 inch Android toestel.
Grote scherm vind ik wel erg handig maar iPhone is zo goed verder.. moeilijke keuze.
Ik ben iemand die veel muziek luistert. Dus ik zou het wel moeten gebruiken. (als ik het niet jlbreak)quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb iTunes zo goed als nooit gebruikt met mijn iphone.
SGS3 vind ik ook niet een mooi toestel, dat plastic heb ik liever niet. HTC One is idd een van de keuzes. maar ook ik ben bang om na 3 weken gehad te hebben met de laggy android en de niet mooi afgewerkte apps.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:05 schreef OverRated het volgende:
[..]
Toen m'n 4S stuk ging, kocht ik een Samsung Galaxy S3. Op zich niet een slechte telefoon. Maar na 2 weken had ik er alweer genoeg van en heb ik een iPhone 5 besteld...
Android werkt toch net wat minder fijn, apps zijn kwalitatief vaak iets minder en ik vond de uitstraling nogal goedkoop. (Wit plastic). Het grotere scherm heb ik nooit gemist. Vond ik ook niet handig om met 1 hand te bedienen.
De HTC One lijkt me wel wat trouwens.
Nice, een besturingssysteem met haarscherp beeld.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Ik ben iemand die veel muziek luistert. Dus ik zou het wel moeten gebruiken. (als ik het niet jlbreak)
[..]
SGS3 vind ik ook niet een mooi toestel, dat plastic heb ik liever niet. HTC One is idd een van de keuzes. maar ook ik ben bang om na 3 weken gehad te hebben met de laggy android en de niet mooi afgewerkte apps.
Dan kijk ik weer naar de resoluties en het scherm dan de grote android toestellen dan stralen ze weer..
Android HTC etc:
Schermresolutie
Scherm grootte
Open OS makkelijk te bedienen
iPhone iOS:
Scherm haarscherp
iOS werkt goed zonder lag maar is verder niet open
Apps veel en goed afgewerkt
Ik wil een iPhone met een grotere scherm!
Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nice, een besturingssysteem met haarscherp beeld.
Je kan je muziek ook uploaden naar iCloud via je pc.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
Ik ben iemand die veel muziek luistert. Dus ik zou het wel moeten gebruiken. (als ik het niet jlbreak)
Idd dat klopt, daar dacht ik niet eens aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je kan je muziek ook uploaden naar iCloud via je pc.
Waarom zou je een groter scherm willen? Wat zou het volgens jou toevoegen tegenover het 4" scherm van de iPhone 5 (S/C)?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:12 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
[..]
[..]
SGS3 vind ik ook niet een mooi toestel, dat plastic heb ik liever niet. HTC One is idd een van de keuzes. maar ook ik ben bang om na 3 weken gehad te hebben met de laggy android en de niet mooi afgewerkte apps.
Dan kijk ik weer naar de resoluties en het scherm dan de grote android toestellen dan stralen ze weer..
Android HTC etc:
Schermresolutie
Scherm grootte
Open OS makkelijk te bedienen
iPhone en iOS:
Scherm haarscherp
iOS werkt goed zonder lag maar is verder niet open
Apps veel en goed afgewerkt
Ik wil een iPhone met een grotere scherm!
Eigenlijk vooral je geklaag over shit waar je zelf keuzes toe gemaakt hebt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
1. OK
2. Don't care, heb schijt aan de radio
3. OK
4. Interesseert me niet
Maar zeg eens eerlijk, zit je iets dwars of zo? [ afbeelding ]
Moet ik wel gaan dokken om dezelfde muziek die ik al heb nog eens te gaan downloaden.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Spotify kan je je lijst offline zetten. Ideaal voor je dataverbruik (en dus ook onderweg, op reis, etc0
Nope, maar ik ben gewoon koppig en hou het graag bij dingen die ik zelf beheer.quote:
Groter beeld is wel degelijk fijn, ik geef em dat argument wel mee. Voornaamste reden om geen tablet te nemen is dat mijn telefoon dat gat tussen niets en PC prima vult.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je een groter scherm willen? Wat zou het volgens jou toevoegen tegenover het 4" scherm van de iPhone 5 (S/C)?
Jij hebt een iPhone, toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Groter beeld is wel degelijk fijn, ik geef em dat argument wel mee. Voornaamste reden om geen tablet te nemen is dat mijn telefoon dat gat tussen niets en PC prima vult.
oh en dat maakt je op uit ..? juist ja.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Het dynamische duo row0 en idontwannaknow. Opgeteld een IQ dat rond het landelijke gemiddelde ligt
Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Van de beta's heb ik maar de eerste gehad en zonder problemen terug naar iOS6. Wel liep ik te 'huilen' over iTunes 11.1 wat niet gereleased was en wat ik nog steeds fucking achterlijk vind van Apple.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eigenlijk vooral je geklaag over shit waar je zelf keuzes toe gemaakt hebt.
In een half jaar heb ik je maanden over een jailbreak zien huilen, vervolgens als een bezeten hond naar de iOS 7 beta's zien stormen om daar alles wat los en vast zat vanaf te klagen dat het niet deed wat jailbreak x of iOS 6 wél deed en dan weigeren af te wachten of alles te herstellen.
En nu loop je te huilen over een lege telefoon terwijl er echt heel makkelijk een minimale backup door je was in te bouwen.
Maar tis niet voor het eerst dat je erop aangesproken wordt maar de plank is van massief eikenhout denk ik.
Zelf oplossen, kun je best.
Jup. Wat is je punt?quote:
Nope, bewijslast ben ik dan weer wel te lui voor. Als ik giftig overkom dan komt het gewoon omdat ik je huilbuien zat ben met een houding van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders.
Zie editquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie niet helemaal.
Ah ja.quote:
Juist die uitvergrote content is voor veel mensen prettig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja.
Kijkend naar huidige modellen, voegt een groter scherm vrij weinig toe. Of je content wordt uitvergroot, of je content wordt geschaald zonder dat het verder echt iets toevoegt.
4" is inderdaad meer dan genoeg voor een telefoon. Voor zaken die een groter scherm vereisen heb ik m'n iPad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja.
Kijkend naar huidige modellen, voegt een groter scherm vrij weinig toe. Of je content wordt uitvergroot, of je content wordt geschaald zonder dat het verder echt iets toevoegt.
Zoals?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Juist die uitvergrote content is voor veel mensen prettig.
Grofweg bijna iedereen boven de 40?quote:
Want?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:14 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Grofweg bijna iedereen boven de 40?
Eh, het is wel degelijk prettiger lezen op een (iets) groter scherm, tekst wordt toch gerenderd, blijft foto/grafische aspecten over en dat schaalt meestal prima mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja.
Mijn telefoon vult het gat wel, als ik langer of meer wil lezen pak ik mijn PC toch wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
4" is inderdaad meer dan genoeg voor een telefoon. Voor zaken die een groter scherm vereisen heb ik m'n iPad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |