Jup. Wat is je punt?quote:
Nope, bewijslast ben ik dan weer wel te lui voor. Als ik giftig overkom dan komt het gewoon omdat ik je huilbuien zat ben met een houding van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand anders.
Zie editquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan snap ik je reactie niet helemaal.
Ah ja.quote:
Juist die uitvergrote content is voor veel mensen prettig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja.
Kijkend naar huidige modellen, voegt een groter scherm vrij weinig toe. Of je content wordt uitvergroot, of je content wordt geschaald zonder dat het verder echt iets toevoegt.
4" is inderdaad meer dan genoeg voor een telefoon. Voor zaken die een groter scherm vereisen heb ik m'n iPad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja.
Kijkend naar huidige modellen, voegt een groter scherm vrij weinig toe. Of je content wordt uitvergroot, of je content wordt geschaald zonder dat het verder echt iets toevoegt.
Zoals?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Juist die uitvergrote content is voor veel mensen prettig.
Grofweg bijna iedereen boven de 40?quote:
Want?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:14 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Grofweg bijna iedereen boven de 40?
Eh, het is wel degelijk prettiger lezen op een (iets) groter scherm, tekst wordt toch gerenderd, blijft foto/grafische aspecten over en dat schaalt meestal prima mee.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja.
Mijn telefoon vult het gat wel, als ik langer of meer wil lezen pak ik mijn PC toch wel.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
4" is inderdaad meer dan genoeg voor een telefoon. Voor zaken die een groter scherm vereisen heb ik m'n iPad.
Slechte ogen. Ik vind mijn telefoon prima werken hoor, maar als je er langer dan een half uur op tuurt beginnen je ogen wel gespannen te staan zegmaar.quote:
Wat hierboven geschreven wordt dus. Zicht loopt vanaf een bepaalde leeftijd hard terug en dat is merkbaar bij kleinere schermpjes.quote:
Dat ligt dus aan de applicatie. Whatsapp heeft dit bijvoorbeeld niet en daar wordt simpelweg geschaald zonder dat het links en rechts iets toevoegt. Ja, je zin wordt iets langer maar dat is het. Echt een voordeel is het niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, het is wel degelijk prettiger lezen op een (iets) groter scherm, tekst wordt toch gerenderd, blijft foto/grafische aspecten over en dat schaalt meestal prima mee.
Onder de instellingen van iOS 7 kun je gewoon vette tekst aanzetten. Wordt de tekst in iOS 7 dikgedrukt.quote:Las vorige week overigens een klacht van een oudje die iOS 7 onleesbaar vond vanwege de dunnere weergave van letters op toetsenbord enzo... (deel van zijn problemen zijn gewoon op te lossen door letters groter te laten weergeven lijkt me)
Als het tekst inderdaad zou vergroten. Dat zie je ook terug bij laptops. Oudjes kopen massaal 17,3" laptops met een resolutie van 1600 x 900 omdat de tekst beter te lezen zou zijn dan op een 15,6" laptop met een resolutie van 1366 x 768 terwijl het in theorie zelfs omgekeerd is. Op een 17,3" laptop met een resolutie van 1600 x 900 pixels is de PPI 106,11 terwijl het op een 15,6" laptop met een resolutie van 1366 x 768 pixels 100.45 PPI bedraagt. Dat betekent dus dat het formaat van een pixel op zo'n 15,6" laptop groter is en de tekst dus in theorie ook beter leesbaar is.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 00:24 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Wat hierboven geschreven wordt dus. Zicht loopt vanaf een bepaalde leeftijd hard terug en dat is merkbaar bij kleinere schermpjes.
Agenda zit in principe altijd gekoppeld aan je e-mail, dus je moet het bijbehorende e-mail account toevoegen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:36 schreef kanovinnie het volgende:
Pfff, ik heb samen met mijn vriendin een gezamelijke agenda. Hoe voeg ik die ookweer toe in mijn iphone
Mail kan ik wel gewoon in. Ik weet niet meer hoe ik het de vorige keer gedaan hebquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Agenda zit in principe altijd gekoppeld aan je e-mail, dus je moet het bijbehorende e-mail account toevoegen.
Instelingen -> Email, contacten en agenda's, daar het account opzoeken en 'agenda' aanzetten.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mail kan ik wel gewoon in. Ik weet niet meer hoe ik het de vorige keer gedaan heb
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Instelingen -> Email, contacten en agenda's, daar het account opzoeken en 'agenda' aanzetten.
Over een maand of zo als ik geluk hebquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeh Gold is coming.................
Te duur, altijd te duurquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:21 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand al enige idee wanneer de prijzen van providers rondom de iPhone 5s uitkomen? Zou toch wel eens hoog tijd moeten zijn aangezien hij er over 2 weken al is in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |