ik zat toen in SPO en KSC gok ik. Oh en Rotterdamtopic mogelijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:02 schreef sararaats het volgende:
ik weet niet meer waar ik toen was
maar soit, ik ben nu hier en BLIJF HIER!
volgens mij was ik er helemaal nietquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zat toen in SPO en KSC gok ik. Oh en Rotterdamtopic mogelijk.
aha....ik zit al sinds 2005 of 2006 op FOK!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
volgens mij was ik er helemaal niet
ik vanaf 2005 maar ben een tijdje weggeweest.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
aha....ik zit al sinds 2005 of 2006 op FOK!
In 2006 werd ik moderator van Flora en Faunaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
aha....ik zit al sinds 2005 of 2006 op FOK!
Ik sinds 1999, heb net opgezocht wanneer de eerste Big Brother was (want zo kwam ik hierquote:
*gilt*quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk vind, mag nu gillen![]()
Ik heb jou een keer gehad he? De tweede keer geloof ik, de eerste keer had ik MI als ik het goed onthouden heb
en dan klagen dat Ruben en Tijl seks grappen maken zekerquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:34 schreef senesta het volgende:
Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest naar het LaMar. Naar De Grote Improvisatieshow. Was toch wel weer erg leukWas wel verbaast dat zoveel mensen jonge kinderen meenemen naar zo'n show. Er zaten echt meerdere kinderen tussen de 9 en de 11 jaar in de zaal
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan klagen dat Ruben en Tijl seks grappen maken zeker
dat van die gasten snap ik. Moeten die ouders maar nadenken voor ze die kinderen mee nemen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja preciesEn dan nog richting die kinderen zeggen "Vraag maar aan je moeder wat dat betekend"
Ja, je kunt moeilijk je hele show gaan aanpassen. Dom gewoon van die mensen. Dit is de tweede keer dat ik heen ben geweest en ook vorige keer namen mensen kinderen mee.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat van die gasten snap ik. Moeten die ouders maar nadenken voor ze die kinderen mee nemen.
Heel goed, dank je!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:32 schreef senesta het volgende:
Greys![]()
Alles goed bij jou? Met Boor en Biet? En de birdies?
gebeurd ook bij najib, youp en jochem. Tsja dan heb je thuis wat uit te leggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, je kunt moeilijk je hele show gaan aanpassen. Dom gewoon van die mensen. Dit is de tweede keer dat ik heen ben geweest en ook vorige keer namen mensen kinderen mee.
Youp viel toen wij er waren toch best meequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
gebeurd ook bij najib, youp en jochem. Tsja dan heb je thuis wat uit te leggen.
in 1 van zn shows 'leert' Youp een tienjarige het echte leven.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Youp viel toen wij er waren toch best meeIk was allang blij geen kids te zien bij de musical 50 tinten de parodie. Al liep daar wel een 70+ echtpaar rond, dat vonden we toen best apart
hehequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
in 1 van zn shows 'leert' Youp een tienjarige het echte leven.
Bedoel je bij Vet? Waar ze dat hele gezin afzeiken?quote:X bij Arie en Silvester zat er een 11 jarige ofzo.....die is echt 75 min lang middelpunt geweest. En heeft toen alles geleerd waar een normale 11 jarige tot zn 16de ofzo over doet.
nee was de show erna en ik was niet in het Isalaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
hehe
[..]
Bedoel je bij Vet? Waar ze dat hele gezin afzeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |