Had wel een goeie geweest jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha
Heb je er toen nog even snel condooms bij gegooid?
Ja, en gewoon waar je bij staat ook nog hèquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaat lekker bamba.
Dat die mensen dan ook zo openlijk commentaar leveren.
Ik heb jaren boodschappen mogen analyseren. Is best weleens leuk om te doen. Vooral als je elke week op een avond dezelfde persoon tegenkomt. En de boodschappen ziet veranderen van alleenstaande carrierevrouw, naar 2 persoonshuishouden en vervolgens naar gezin. En toen kwam ze niet meer 's avonds.
Deze had ik nog gemist, gaat goed zeg!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Mag ik met jullie het heugelijke nieuws delen dat ik al vanaf 06:00 wakker ben.
Ow en ik zit in een blazer van mezelfnu alle broeken nog passen maar dat ga ik maandag allemaal uitzoeken.
Ik kletterde pal na mijn vraag ook in slaapquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en toen donderde ik alweer in slaap![]()
Was ter ere van de verjaardagen van mn zusjes en mij dat mn moeder ons meenam
Check even of er animo isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:32 schreef Bamba het volgende:
Ik lees in OUD dat ze weer bezig zijn met secret santa. Dat hebben wij ook 1 of 2 jaartjes gedaan hier he? Zo leuk was dat toen
Iedereen die het leuk vind, mag nu gillenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Check even of er animo isik vond het leuk die 2keer dat ik mee gedaan heb.
Nee ik had jou. De 2e keer had yns mij. De gehaakte mobiel dieren hangen weer aan de kinderwagen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Iedereen die het leuk vind, mag nu gillen![]()
Ik heb jou een keer gehad he? De tweede keer geloof ik, de eerste keer had ik MI als ik het goed onthouden heb
Ja dat klopt idd. Had hij toen jou niet? Ik zou het op zich best wel weer willen doen hoor, vond het altijd leuk!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:39 schreef Ynske het volgende:
Dat was ook hardstikke leuk, alleen jammer met hoe t ging met jjh toen
Oh, was het andersom? Haha, ik weet het niet goed meer.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee ik had jou. De 2e keer had yns mij. De gehaakte mobiel dieren hangen weer aan de kinderwagen.
Mijn geheugen faalt ook wel hard hoor, ik heb geen idee meer wie mij de eerste keer had. En toen was ik niet zwanger of zwanger geweest.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja dat klopt idd. Had hij toen jou niet? Ik zou het op zich best wel weer willen doen hoor, vond het altijd leuk!
[..]
Oh, was het andersom? Haha, ik weet het niet goed meer.
De eerste keer had LL jou zie ik net in de wikiquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn geheugen faalt ook wel hard hoor, ik heb geen idee meer wie mij de eerste keer had. En toen was ik niet zwanger of zwanger geweest.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee ik had jou. De 2e keer had yns mij. De gehaakte mobiel dieren hangen weer aan de kinderwagen.
Ohja dat klopt. Want in het gedicht stond ik ben ook wel bekend als liefdeloos of iets in die trant.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
De eerste keer had LL jou zie ik net in de wiki
laatste jaar in utrecht en t eerste jaar terug in t zuidenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:47 schreef Bamba het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ffsecretsantapakjes
Dit was het eerste jaar als ik het goed heb. 2009, da's gewoon al 4 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |