en toen donderde ik alweer in slaapquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:18 schreef Greys het volgende:
TomboOok nog wakkert!
Lekker gegeten? Was het ter ere van iets of zomaar voor de gezellig?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:35 schreef Queller het volgende:
Wat ben ik blij dat ik zojuist heb teruggelezen. Had het niet willen missen
Hier echt heel veel kruisspinnen bij iedereen in de tuinquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:03 schreef Iwanius het volgende:
Morgen.
Hebben jullie de laatste tijd ook veel last van allerlei spinnenwebben om en nabij je woning?
Ik had het al een week of wat opgemerkt en ben toen wat gaat verwijderen maar even zo snel is het allemaal weer terug.
Na wat speurwerk heb ik besloten het maar te laten daar gebleken is dat de spinnen juist in grote getale aanwezig zijn om vooral vliegen e.d. te vangen voor de komende winter. Niet om mij zozeer tot last te zijn.
pffffff stomme bank!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Bamba het volgende:
EchtRabobank. Ik heb vandaag m'n pasje gekregen, dus alles in bezit om te beginnen. Kan ik niet in loggen bij internetbankieren. Ik bellen, "Ja mevrouw, dat wordt normaal gesproken altijd meteen gekoppeld, maar bij een enkele keer gaat dat fout. U kunt maandagochtend bellen om het in orde te maken, in het weekend is er niemand daarvoor"
Ik hoor veel klachten over de Rabobank. Heb het idee dat ze er vroeger meer voor de "kleine spaarder" waren dan tegenwoordig. Alhoewel ik zelf eigenlijk nooit klachten heb. Maar je schijnt bij de kleinere banken wel meer service te krijgen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Bamba het volgende:
EchtRabobank. Ik heb vandaag m'n pasje gekregen, dus alles in bezit om te beginnen. Kan ik niet in loggen bij internetbankieren. Ik bellen, "Ja mevrouw, dat wordt normaal gesproken altijd meteen gekoppeld, maar bij een enkele keer gaat dat fout. U kunt maandagochtend bellen om het in orde te maken, in het weekend is er niemand daarvoor"
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Mag ik met jullie het heugelijke nieuws delen dat ik al vanaf 06:00 wakker ben.
Ow en ik zit in een blazer van mezelfnu alle broeken nog passen maar dat ga ik maandag allemaal uitzoeken.
O ik ben jaloers op lekker niksenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:06 schreef Toekito het volgende:
Ik heb al snel wat nieuwe overhemden/pullovers en een riem besteldHoe bedoel je nuttig zo vroeg op de dag
En dan nu? Verder lekker niks doen![]()
* Toekito start de xbox
Bamba wat een rotbankquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Bamba het volgende:
Dit is voor een zakelijke rekening. Over de prive rekeningen die ik er heb lopen heb ik eigenlijk geen klachten, maar dit schiet niet op. Of ik heb gewoon te weinig geduld, dat kan ookquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik hoor veel klachten over de Rabobank. Heb het idee dat ze er vroeger meer voor de "kleine spaarder" waren dan tegenwoordig. Alhoewel ik zelf eigenlijk nooit klachten heb. Maar je schijnt bij de kleinere banken wel meer service te krijgen.
Stond zelf net bij de AH, gaan 2 van die ouwe taarten achter mij bij de kassa mijn boodschappen analyseren, oh da's wel duur dat bier, en oeh kijk nou, hij neemt wel veel melk mee... WTF? ;')
Ik zie 'm net van Laysa staanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:24 schreef indaha het volgende:
Ook maar even teruggelezen over het Dilemma
[..]
Dat gaat snel
[..]
O ik ben jaloers op lekker niksen, ik moet hier echt het huis eens gaan poetsen zodat de spinnen terugkomen
, volgens mijn schoonmoeder wonen spinnen graag in een schoon huis .
[..]
Bamba wat een rotbank, er bestaat niet voor niets dat plaatje van die man die zegt dat het allemaal de schuld van de Rabobank is
![]()
Niet dat ik dat plaatje nu kan vinden
damn ik zat nog te klooien via mobiel haha.quote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
damn ik zat nog te klooien via mobiel haha.
Wat zei je, ik hoef nog niet te bezuinigenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik hoor veel klachten over de Rabobank. Heb het idee dat ze er vroeger meer voor de "kleine spaarder" waren dan tegenwoordig. Alhoewel ik zelf eigenlijk nooit klachten heb. Maar je schijnt bij de kleinere banken wel meer service te krijgen.
Stond zelf net bij de AH, gaan 2 van die ouwe taarten achter mij bij de kassa mijn boodschappen analyseren, oh da's wel duur dat bier, en oeh kijk nou, hij neemt wel veel melk mee... WTF? ;')
Ja diequote:
Probleemwijken!quote:
Appeltaartquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:31 schreef Adnap het volgende:
Hier staat appeltaart in de oven, morgen vieren zoonlief en ik onze verjaardagen van volgende week.
Maar dan is het papa weekend en bovendien ben ik de komende week op werkweek dus kom ik ongeveer zo terig![]()
![]()
![]()
![]()
Das hier uitdaging 3 vandaag, 1 en 2 waren taart (miniuitdaging) en boodschappen (mega uitdaging)quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Appeltaarten feest ze
![]()
Ik ga nu echt maar eens aanstalten maken om het huishouden op orde te krijgen![]()
Lekker geregeldquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:35 schreef Bamba het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:20 schreef Kper_Norci het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |