Ik heb dat ook met Too Faced oogschaduw. Storendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Dat Pupa palette heeft trouwens de meest poederige oogschaduws ever. Ik had de fall out op mijn lippen zitten.
Stuur het terugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik heb net dat palette besteld
Too Faced oogschaduw creast bij mij als een malle. Ook met TFSI eronderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Too Faced oogschaduw. Storend
Dan ga je het niet ophalen :vquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Besteld in een fysieke winkel
Blijft ook mijn favorietquote:
Ik lees er ook veel goede dingen over, dus zal het wel zien als ik ze hebquote:
Met barbie's, daar maakte je toch ook altijd een soap van :vquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk: Heeft het nichtje van Skjoe vroeger met poppen of met auto's gespeeld?![]()
Ik verwonder me nog steeds
ze mocht niet spelen of geluid maken omdat ze altijd de hoek in gebitcht werd. Ze is wat streng opgevoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk: Heeft het nichtje van Skjoe vroeger met poppen of met auto's gespeeld?![]()
Ik verwonder me nog steeds
Dat verklaart misschien wel ietsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mocht niet spelen of geluid maken omdat ze altijd de hoek in gebitcht werd. Ze is wat streng opgevoed
Dat kan met auto's ook, heb je Cars nooit gezien?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met barbie's, daar maakte je toch ook altijd een soap van :v
Shoppenquote:
Klopt! Echt niet!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shoppen![]()
Nee ik blijf er bij: Het kan noooooooit zo erg zijn als toen in de kerstvakantie
teruggaan en anders klacht.nlquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een ketting gekocht bij etos, met aan de ene kant een klokje en aan de andere kant zo`n cameothingie.
Nou kwam ik er na 1 keer dragen achter dat die cameo er af gevallen was en nu kijk je zo tegen het binnenwerk van de klok aan
Zou ik daar mee terug gaan of heb ik vette pech omdat ik zelf niet gecontroleerd heb of het wel vast zat enzo?
KLACHT.NL!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een ketting gekocht bij etos, met aan de ene kant een klokje en aan de andere kant zo`n cameothingie.
Nou kwam ik er na 1 keer dragen achter dat die cameo er af gevallen was en nu kijk je zo tegen het binnenwerk van de klok aan
Zou ik daar mee terug gaan of heb ik vette pech omdat ik zelf niet gecontroleerd heb of het wel vast zat enzo?
Wanneer heb je hem gekocht? Als het binnen 7 dagen is; teruggaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMNOMNOM VALIUMquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt! Echt niet!
En anders krijg je alsnog de valium
Ik rijd desnoods wel terugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gekocht? Als het binnen 7 dagen is; teruggaan
[..]
OMNOMNOM VALIUMMag je dan wel rijden?
Hmm...
woensdag gekocht, donderdag lag hij er al afquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gekocht? Als het binnen 7 dagen is; teruggaan
[..]
OMNOMNOM VALIUMMag je dan wel rijden?
Hmm...
kiekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KLACHT.NL!
Nee?![]()
Wat is een cameo?![]()
En je kan het altijd proberen toch?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kiek
http://lmgtfy.com/?q=cameo
[..]
kiek
quote:De term cameo kan het volgende betekenen:
Cameo (gastoptreden), een kort gastoptreden in een film, muziekstuk of strip
Cameo (band), een Amerikaanse band
Cameo-Parkway, een Amerikaans platenlabel
[..]
kiek
quote:A cameo role or cameo appearance is a brief appearance or voice part of a known person in a work of the performing arts, typically unnamed or appearing as ...
kill it with firequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is privé" in een nieuwe dimensie
En dan 4 reactiesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er aan de hand zijn met Molo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ermahgerd dat zet je toch niet op facebookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het sarcastisch wasquote:Niks mis met een doorzonwoning, maar dan graag in een L- of Z-vorm.
ik zag het en ik lollerdequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Aww yiss, Pupa coupon nummer 3 in mijn mailbox
Dan kom jij dadelijk in hun map terecht met stomme feestboekspreukenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat de meeste van mijn FB vrienden buiten deze groep niet weten wat ze hier nu weer mee aan moeten
Plaatjes delen.quote:
HOE doe je datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Aww yiss, Pupa coupon nummer 3 in mijn mailbox
De eerste coupon was voor een winkel die gaat sluiten en dus geen Pupa meer verkoopt.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De eerste coupon was voor een winkel die gaat sluiten en dus geen Pupa meer verkoopt.
De tweede coupon was voor een eenmanszaakje die alleen op afspraak werkt maar vervolgens onbereikbaar is
Dus nu een derde coupon gekregen. Ben gister wel eerst langs die zaak gegaan om te vragen of ze inderdaad aan die actie meedoen, want anders blijf ik bezig
waddafuckquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.grazia.nl/show(...)r-pikante-fotos.html
ehmygewrd
Dat roze gevalletje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd
Ik zag ook zoiets voorbij komen ja, omgquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd
Nou kan je een hoop van die foto's zeggen, maar niet bepaald dat ze schokkend zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ehmygewrd
nee dat is 22 kilometerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, heb jij heel de lichtjesroute gelopen?
Dat haal je niet in 1x voor de lichten uitgaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
Skjoe, heb jij heel de lichtjesroute gelopen?
Ja daarom! Ik zag staan:tijdsindicatie looproute 6u. En ik dacht dat je hem in een avondje had gelopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee dat is 22 kilometer
Ik heb de zuidroute gelopen en de noordroute gefietst (7 om 15 kilometer)
Dat kan wel, hij is op vrijdag en zaterdag van 19:00 tot 23:30 aan, dus als je een gemiddelde van 5 k/u vasthoudt zonder pauzes moet het exact gaan!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat haal je niet in 1x voor de lichten uitgaan
Ja als je meteen van start gaat als de lichtjes aangaan en je heul snel loopt misschien netquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat haal je niet in 1x voor de lichten uitgaan
Wat een kut ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kan wel, hij is op vrijdag en zaterdag van 19:00 tot 23:30 aan, dus als je een gemiddelde van 5 k/u vasthoudt zonder pauzes moet het exact gaan!
howquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er volgend jaar mee de dodenmars lopen? 100km in 24u met posten waar je op tijd moet zijn![]()
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er volgend jaar mee de dodenmars lopen? 100km in 24u met posten waar je op tijd moet zijn![]()
lijkt me best tof!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Vandaag zullen wij niet stoppen op station X en zullen daarom op tijd aankomen op station Y' ???quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:10 schreef Dwyn het volgende:
NS die gewoon stations eruit pleurt om vertraging in te lopen.
doe jij maar eerst weer hardlopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
nee, natuurlijk niet. De vierdaagse ook niet, al denken sommige mensen nog steeds dat dat een goed idee isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja dat ga je niet zomaar ff doen
Yup. Nu zijn we 'ruim op tijd' in Nijmegen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
'Vandaag zullen wij niet stoppen op station X en zullen daarom op tijd aankomen op station Y' ???
Net als t broertje van brum, die m niet uitgelopen heeft en knieaids kreeg muahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, natuurlijk niet. De vierdaagse ook niet, al denken sommige mensen nog steeds dat dat een goed idee is
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dat je vriend zomaar ineens vraagt wat je wil eten vanavond terwijl hij zich normaal altijd pas afvraagt wat we gaan eten vijf minuten voordat het voor zn neus staat
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yup. Nu zijn we 'ruim op tijd' in Nijmegen.
Oh hij wil sushi etende gluiperd
hehehehequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Sowieso zijn die nieuwe conducteurspraatjes van de laatste tijd echt te sneu
'Zoals u van ons gewend bent komen wij om 8.32 aan op station Eindhoven en dat is precies op tijd volgens de dienstregeling!'
'Nu komen wij binnen op station Eindhoven. Helaas zijn we 2 minuten later dan gepland'
De illusie heeft precies 55 seconde geduurdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik eet een wereldgerecht
En volgens mij post ik hier alleen wat ik eet als ik toevallig een wereldgerecht maak, maar dat is dus niet elke dag zo
Ik heb ook 2 weken achter elkaar elke dag vertraging gehad op weg naar Eindhoven. En elke dag durfden ze te zeggen 'Zoals u wellicht gemerkt heeft, rijden wij wat langzamer dan u van ons gewend bent'. WTF, jullie zijn al 2 weken lang zo traag als een slak, en nog hebben ze het over 'langzamer dan u van ons gewend bent'quote:
Ik had maandag kip-wraps gemaakt (zoals die honing-mosterd wraps van de Macquote:
Haha, faalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken achter elkaar elke dag vertraging gehad op weg naar Eindhoven. En elke dag durfden ze te zeggen 'Zoals u wellicht gemerkt heeft, rijden wij wat langzamer dan u van ons gewend bent'. WTF, jullie zijn al 2 weken lang zo traag als een slak, en nog hebben ze het over 'langzamer dan u van ons gewend bent'
Zah miracle!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:21 schreef Dwyn het volgende:
Nou, Spees, ben ik toch nog op tijd in Den Bosch!
Ja ik heb ook velen troubles gehad op dat traject de afgelopen tijd, NS bussen enzo.. wel iemand ontmoet die ook van probleemwijken Eindhoven kan genietenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 weken achter elkaar elke dag vertraging gehad op weg naar Eindhoven. En elke dag durfden ze te zeggen 'Zoals u wellicht gemerkt heeft, rijden wij wat langzamer dan u van ons gewend bent'. WTF, jullie zijn al 2 weken lang zo traag als een slak, en nog hebben ze het over 'langzamer dan u van ons gewend bent'
Komt omdat ze bij Best er een spoor uit hadden liggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Komt omdat ze bij Best er een spoor uit hadden liggen.
Vandaag zouden ze er klaar moeten zijn en kunnen ze er weer volgas overheen
Maareh, waar woon je dan? Vlakbij Strijp S kan vanalles zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook velen troubles gehad op dat traject de afgelopen tijd, NS bussen enzo.. wel iemand ontmoet die ook van probleemwijken Eindhoven kan genieten
Ja ik hoorde later dat er werkzaamheden waren. Maar als je dan voor de 9e reis op rij hoort dat ze niet de snelheid rijden die we van ze gewend zijn, dan begint het toch heel lomp over te komenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Komt omdat ze bij Best er een spoor uit hadden liggen.
Vandaag zouden ze er klaar moeten zijn en kunnen ze er weer volgas overheen
De bussen hier rijden ook prima maar er gaat nu eenmaal geen bus naar Den Boschquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:27 schreef owl. het volgende:
Zo blij dat ik eigenlijk nooit met de trein hoef, de bussen hier rijden best okay eigenlijk.
Ja wat is er nu preciesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De busen hier rijden ook prima maar er gaat nu eenmaal geen bus naar Den Bosch
Ik snap het niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja wat is er nu precieswant morgen moet ik met de trein en iemand anders met de bus ernaartoe
nee net aan de andere kant van t spoor bij dat park als je naar de stenenboer looptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maareh, waar woon je dan? Vlakbij Strijp S kan vanalles zijn.
In dat wijkje tussen Strijp S en het PSV stadion?
Tis wel een chille plek om te wonen. Lekker dicht bij de stad.
Ik dacht dat de trein er langer over deed dan een kwartier Wtf. Ik had jou toch een andere tijd doorgegeven? Die had ik van de ns sitequote:
Geen idee haha. Ik had nu gewoon vertraging.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat er misschien werkzaamheden ofzo zijn net als bij Best nu
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef Dwyn het volgende:
'Mag ik hier zitten?'
'Ja hoor' *pakt tas 1 van 2 weg*
*gaat boven op tas 2 zitten.*
Daar hoef ik dan weer nooit heen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De bussen hier rijden ook prima maar er gaat nu eenmaal geen bus naar Den Bosch
Heel apart. Ik ben nu in Oss.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat de trein er langer over deed dan een kwartier Wtf. Ik had jou toch een andere tijd doorgegeven? Die had ik van de ns site
Niet met het OV nee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dus je komt nooit buiten je stad of de directe omgeving?
Als Owl in, bijvoorbeeld, Leeuwarden woont kan ik het me zomaar voorstellen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dus je komt nooit buiten je stad of de directe omgeving?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef owl. het volgende:
[..]
Niet met het OV nee.
Mijn stad heeft niet eens een treinstation trouwens.
Jup, dit jaar groot feest want 750 jaar stadsrechten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]een echte echte stad zonder treinstation?
Haha, nee Wageningen en ouders en vriend wonen in Ede. Daar zitten overigens wel treinstations.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als Owl in, bijvoorbeeld, Leeuwarden woont kan ik het me zomaar voorstellen.
HOE kan een stad een universiteit hebben, maar geen treinstation?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef owl. het volgende:
[..]
Haha, nee Wageningen en ouders en vriend wonen in Ede. Daar zitten overigens wel treinstations.Buiten deze twee plaatsen reis ik niet zo snel met ov.
I don't know.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE kan een stad een universiteit hebben, maar geen treinstation?
Ah ja, Wageningen. Daar heb ik nog stage gelopen. Iedere dag 45 minuten met de bus. Score.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:41 schreef owl. het volgende:
[..]
Haha, nee Wageningen en ouders en vriend wonen in Ede. Daar zitten overigens wel treinstations.Buiten deze twee plaatsen reis ik niet zo snel met ov.
Lekker opgepropt ook zeker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ah ja, Wageningen. Daar heb ik nog stage gelopen. Iedere dag 45 minuten met de bus. Score.
Ja, dat is echt een sardientjesbus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:44 schreef owl. het volgende:
[..]
Lekker opgepropt ook zeker.
Er is hier niet eens een H&M of McDonalds. Ook geen ziekenhuis, voor allesss moet je naar Ede.
Ik ontwijk meestal de sardientjestijden en de bus langs de campus, laatste keer dat ik dat niet had gedaan had ik wel een zitplaats helemaal voorin (want ver voor campus opgestapt) maar stonden de studenten tot aan het raam. Moesten ze tegen de buschauffeur zeggen of er iets van rechts kwam bij de rotondes enzo.quote:
Jaaaa Droevendaal! De barakken zijn wel plat gegooid en nu zijn het meer gebouwtjes, maar nog wel vol hippies en kampvuren en hangbuikzwijntjes en kippen en katten en honden en konijnen en alles.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:47 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt daar toch ook zo'n bus die altijd vol studenten zit? En een hippiestudentendorp?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:49 schreef owl. het volgende:
[..]
Jaaaa Droevendaal! De barakken zijn wel plat gegooid en nu zijn het meer gebouwtjes, maar nog wel vol hippies en kampvuren en hangbuikzwijntjes en kippen en katten en honden en konijnen en alles.
It's true.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja ik had daar eerst een documentaire over gezien, in mijn herinnering was het een alles is van iedereen plek en gingen mensen klusjes en dingen ruilen voor eieren enzo ipv geld
Ik had het natuurlijk ook verdacht moeten vinden ipv liefquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De illusie heeft precies 55 seconde geduurd
Als hier de vraag komt met 'goh wat wil je vanavond eigenlijk eten?' of 'we zouden toch blablabla eten he?' dan weet ik ook meteen dat ie eigenlijk wat anders wilquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk ook verdacht moeten vinden ipv lief
Mannenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als hier de vraag komt met 'goh wat wil je vanavond eigenlijk eten?' of 'we zouden toch blablabla eten he?' dan weet ik ook meteen dat ie eigenlijk wat anders wil
omnomnom. vd week ook maar eten. met rookwurstquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had gisteren boerenkoolstamppot gemaaktZOMG die was lekker.
Oh ik klaag ook niet hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mannen
Alhoewel jouw vent verder bijna perfect is
ik hoop het gewoon bijna voor die persoonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
deze vind ik wat verdacht, kan photoshop zijn
ik vind het een dotjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nog even hier sintersikje![]()
Ermahgerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi kindje!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor ze is heel tevreden meestal. Overdag slaapt ze veel. Vannacht was het even een spookje. Maar je kan natuurlijk niet verwachten dat ze de hele dag slaapt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het een dotje
Gaat alles goed?
Fijn om te horen! En ja, spoken zal bij tijd en wijle wel gebeuren gok ik zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor ze is heel tevreden meestal. Overdag slaapt ze veel. Vannacht was het even een spookje. Maar je kan natuurlijk niet verwachten dat ze de hele dag slaapt.
Met mij gaat het ook iedere dag beter.
De nacht ervoor hebben ze haar te lang laten slapen. Sliep ze gewoon van half 10 tot half 5. Dat was dan ook weer niet de bedoelingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn om te horen! En ja, spoken zal bij tijd en wijle wel gebeuren gok ik zo
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Pupa![]()
Kunnen kiezen uit zwart of nude
Mooi meisje Bubsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt tenminste een trein... De mijne reed maar tot Tilburgquote:
Hmm das wel boutquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Pupa![]()
Kunnen kiezen uit zwart of nude
Zo lieffffquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Awh!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een trein... De mijne reed maar tot Tilburg![]()
Gelukkig werkt een vriendin daar en kon ik met haar mee terug
Ja dat kwam ff heeeeeeel goed uitquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef milka82 het volgende:
Sintersikdaar ga je toch bijna van rammelen......
eentje hebben? Wij hebben er een stuk of twaalf binnen een straal van 2 kmquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
Lekker!
Wij hadden kip cashew, ook zeer nomwaardig
Dit weekend maar eens zelf sushi maken, er zitten hier geen sushi tenten in de regio/buurt
*kras*quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:29 schreef Molo het volgende:
En je bedoelde een camee met dat silhouet hanger ding vanochtend Taart, ipv een cameo
Godsammequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eentje hebben? Wij hebben er een stuk of twaalf binnen een straal van 2 km
godsamme! Straks veegt ie ook zijn eigen bips af, kun je naar het bejaardentehuisquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn middelste kind is naar de kinderdisco. Nog ff en ik ben overbodig
Dan kun je aan je tweede leg beginnen, of op de kleinkinderen passenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn middelste kind is naar de kinderdisco. Nog ff en ik ben overbodig
sushi is hip en happening hierquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Godsamme
Maar eentje zou wel fijn zijn ja, sushi is lekker
ik heb mn tweede leg al gehad joh! Als mn oudste op mij lijkt ben ik over 6 jaar al omaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan kun je aan je tweede leg beginnen, of op de kleinkinderen passen
Afhankelijk van hoe gezellig de kinderdisco is dan he
net als mijn tante en Puckzzzquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik heb mn tweede leg al gehad joh! Als mn oudste op mij lijkt ben ik over 6 jaar al oma
Hier is het meer patat en pizza nog steeds geloof ikquote:
Gezellig!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik heb mn tweede leg al gehad joh! Als mn oudste op mij lijkt ben ik over 6 jaar al oma
en dat woont in de randstadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier is het meer patat en pizza nog steeds geloof ik
Thais restaurant zit er nu een jaartje, maar loopt voor geen meter helaas, al is het prima eten voor een prima prijs.
Dat moeten die havenarbeiders niet volgens mij
Yep, ik was ook velen verbaasdquote:
nagellakquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Goed, wat zal ik eens op m'n nagels smeren?
babi pangpang met nazzie!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, ik was ook velen verbaasd
Al denk ik dat bij Taart in de buurt, de Westland kant op, helemaal geen reet qua exotische dingen te koop is
En een ei bovenop die van rubber lijkt te zijn gemaaktquote:
Omdat reeds miljoenen jaren mensheidquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zijn alle leuke dingen die ik spontaan bedenk al gedaan
Wat had je bedachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vond mezelf super origineel, fml
Foodgawker.com?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
naam voor een foodblog maar is al in gebruik
Oh jammerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja shit, zulks een goeden idee maar helaas
Wat voor dingen wil je erop zetten dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loller, ik vind molo's opties tof maar qua branding gaan die m niet worden
net zoals wat nu op mijn eigen zaait komt, maar dan gescheiden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat voor dingen wil je erop zetten dan?
Warmes Wasserquote:
Wellichtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is dat niet te aanstootgevend?
Ik lees m als fucky en dan de rest pasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
is dat niet te aanstootgevend?
Kalknagelsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik moet mama dr nagels doeni'll be back
Het meest exotische is een rotihuis. Stinkend boerenvolk hier wat niks lustquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, ik was ook velen verbaasd
Al denk ik dat bij Taart in de buurt, de Westland kant op, helemaal geen reet qua exotische dingen te koop is
Hahaha, precies!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Het meest exotische is een rotihuis. Stinkend boerenvolk hier wat niks lust
Zekersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gelukkig kunnen we altijd uitwijken naar haagsche gronden, daar is iets meer keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |