Ik heb dat ook met Too Faced oogschaduw. Storendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Dat Pupa palette heeft trouwens de meest poederige oogschaduws ever. Ik had de fall out op mijn lippen zitten.
Stuur het terugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik heb net dat palette besteld
Too Faced oogschaduw creast bij mij als een malle. Ook met TFSI eronderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Too Faced oogschaduw. Storend
Dan ga je het niet ophalen :vquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Besteld in een fysieke winkel
Blijft ook mijn favorietquote:
Ik lees er ook veel goede dingen over, dus zal het wel zien als ik ze hebquote:
Met barbie's, daar maakte je toch ook altijd een soap van :vquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk: Heeft het nichtje van Skjoe vroeger met poppen of met auto's gespeeld?![]()
Ik verwonder me nog steeds
ze mocht niet spelen of geluid maken omdat ze altijd de hoek in gebitcht werd. Ze is wat streng opgevoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk: Heeft het nichtje van Skjoe vroeger met poppen of met auto's gespeeld?![]()
Ik verwonder me nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |