Ik heb dat ook met Too Faced oogschaduw. Storendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Dwyn het volgende:
Dat Pupa palette heeft trouwens de meest poederige oogschaduws ever. Ik had de fall out op mijn lippen zitten.
Stuur het terugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik heb net dat palette besteld
Too Faced oogschaduw creast bij mij als een malle. Ook met TFSI eronderquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met Too Faced oogschaduw. Storend
Dan ga je het niet ophalen :vquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Besteld in een fysieke winkel
Blijft ook mijn favorietquote:
Ik lees er ook veel goede dingen over, dus zal het wel zien als ik ze hebquote:
Met barbie's, daar maakte je toch ook altijd een soap van :vquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk: Heeft het nichtje van Skjoe vroeger met poppen of met auto's gespeeld?![]()
Ik verwonder me nog steeds
ze mocht niet spelen of geluid maken omdat ze altijd de hoek in gebitcht werd. Ze is wat streng opgevoedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De belangrijkste vraag nu is natuurlijk: Heeft het nichtje van Skjoe vroeger met poppen of met auto's gespeeld?![]()
Ik verwonder me nog steeds
Dat verklaart misschien wel ietsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze mocht niet spelen of geluid maken omdat ze altijd de hoek in gebitcht werd. Ze is wat streng opgevoed
Dat kan met auto's ook, heb je Cars nooit gezien?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met barbie's, daar maakte je toch ook altijd een soap van :v
Shoppenquote:
Klopt! Echt niet!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shoppen![]()
Nee ik blijf er bij: Het kan noooooooit zo erg zijn als toen in de kerstvakantie
teruggaan en anders klacht.nlquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een ketting gekocht bij etos, met aan de ene kant een klokje en aan de andere kant zo`n cameothingie.
Nou kwam ik er na 1 keer dragen achter dat die cameo er af gevallen was en nu kijk je zo tegen het binnenwerk van de klok aan
Zou ik daar mee terug gaan of heb ik vette pech omdat ik zelf niet gecontroleerd heb of het wel vast zat enzo?
KLACHT.NL!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een ketting gekocht bij etos, met aan de ene kant een klokje en aan de andere kant zo`n cameothingie.
Nou kwam ik er na 1 keer dragen achter dat die cameo er af gevallen was en nu kijk je zo tegen het binnenwerk van de klok aan
Zou ik daar mee terug gaan of heb ik vette pech omdat ik zelf niet gecontroleerd heb of het wel vast zat enzo?
Wanneer heb je hem gekocht? Als het binnen 7 dagen is; teruggaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMNOMNOM VALIUMquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt! Echt niet!
En anders krijg je alsnog de valium
Ik rijd desnoods wel terugquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gekocht? Als het binnen 7 dagen is; teruggaan
[..]
OMNOMNOM VALIUMMag je dan wel rijden?
Hmm...
woensdag gekocht, donderdag lag hij er al afquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem gekocht? Als het binnen 7 dagen is; teruggaan
[..]
OMNOMNOM VALIUMMag je dan wel rijden?
Hmm...
kiekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
KLACHT.NL!
Nee?![]()
Wat is een cameo?![]()
En je kan het altijd proberen toch?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kiek
http://lmgtfy.com/?q=cameo
[..]
kiek
quote:De term cameo kan het volgende betekenen:
Cameo (gastoptreden), een kort gastoptreden in een film, muziekstuk of strip
Cameo (band), een Amerikaanse band
Cameo-Parkway, een Amerikaans platenlabel
[..]
kiek
quote:A cameo role or cameo appearance is a brief appearance or voice part of a known person in a work of the performing arts, typically unnamed or appearing as ...
kill it with firequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
"Het is privé" in een nieuwe dimensie
En dan 4 reactiesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er aan de hand zijn met Molo?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |