abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:03:56 #1
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131835962
Day Zero Project
101 doelen in 1001 dagen, al is het bungeejumpen of gewoon leren koken, alles mag, zolang de doelen voor jou haalbaar en realistisch zijn.

Het idee Day Zero Project is geboren in Nieuw-Zeeland door Michael Green.

Het doel achter Day Zero Project is om je ideeën en plannen eindelijk eens waar te maken. Iedereen heeft wel iets wat die ooit eens wil doen. Waarom wachten en niet gewoon doen?

Ieder jaar rondom oud en nieuw hoor je wel de voornemens om dingen te veranderen? Hoeveel hiervan worden ook echt uitgevoerd. Bijzonder weinig. Daarom 1001 dagen om je voornemens uit te voeren. Door 1001 dagen (ongeveer 2,75 jaar) te nemen staan andere activiteiten zoals studie, werk niet in de weg om je plannen te dwarsbomen. En sommige dingen kan je nou eenmaal alleen in een bepaald seizoen doen. Een sneeuwpop maken in de zomer is bijzonder lastig. Tijdens de 1001 dagen valt er vast wel een keer sneeuw. Maak die sneeuwpop en zet hem op je lijst als gedaan.

Veel mensen beginnen met de volgende drie doelen in hun project:

1. Koop een spaarpot
2. Doe voor ieder behaald doel een x bedrag in de spaarpot (bijvoorbeeld een euro)
3. Doe het einde van de 1001 dagen iets leuks van het geld.

Nog maar 98 doelen zelf te bedenken, en ze hoeven niet allemaal serieus te zijn. Als ze maar haalbaar en meetbaar zijn. Doe wat je zelf wil met 101 doelen in 1001 dagen!

Als je het leuk vindt, kan je je voortgang delen op een weblog zodat je zelf kan zien wat je hebt gedaan (en bewijs dit eventueel ook door middel van foto's) en om de wereld je te laten steunen in het halen van je doelen.

Vorige delen
LIF / Day Zero Project
LIF / Day Zero Project #2
LIF / Day Zero Project #3
LIF / Day Zero Project #4
LIF / Day Zero Project #5
LIF / Day Zero Project #6
LIF / Day Zero Project #7
LIF / Day Zero Project #8 Lijstjes lijstjes lijstjes
LIF / Day Zero Project #9 Spaarpotten!

Officiële website
http://www.dayzeroproject.com/

Fokkers met DZP blogs
19butterfly82
Anne
Brici
Bubbles90.
Chemiu
Crientj
DeLuna
De_Taartjesfee
Freddeh
Greys
Jojogirl
kvd
LizLot
Mini_rulez
Muck
Mutsefluts
Neraice
PurePoisonPerfume
RadioSlut
Sarabi
sararaats
Spiegelei
sylvesterrr
vault_tec
YPPY

Dayzero resultaten van mensen over heel de wereld
Achievements

Handige links
Countdown Timer
Nederlandse Day Zero Project
Photojojo
Flickr

Wil je een nieuw topic openen of wil je jezelf toevoegen aan de lijst met blogs, de OP is hier te vinden.
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 10:04:19 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131835968
Zo, een uur geen nieuwe kan natuurlijk echt niet he :P
pi_131837600
Oh, heb ik 'm dichtgegooid? Haha. Direct na die post van me ben ik vertrokken... :D
pi_131839677
Briljant :)
pi_131840047

In het begin heb ik heel veel aluin en pleisters gebruikt. :X :@

[ Bericht 0% gewijzigd door sylvesterrr op 04-10-2013 13:47:57 ]
pi_131841051
Ik zal mijn lijst dit weekend ook even online zetten. Ik ben overigens al bezig met afstrepen.
pi_131841463
ik heb nog steeds hoofdpijn dus het ligt even stil maar ik heb nog wel even ;)
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_131845414
Het is een beetje een nerdy filmpje geworden, maar wel het videobewijs van een leuke dag. Op 30 september 2013 heb ik doel 10 (Achter elkaar 5 willekeurige treinen instappen en minstens een halfuur of tot de eindbestemming blijven zitten) afgerond. Ik heb hiervoor het halve land afgereisd met de trein. Hier zie je een korte video met een sfeerbeeld. Het is gefilmd met een wat minder briljant werkend androidtelefoontje, maar het gaat om het idee ;-)

Voor de doelen waar de video een wat grotere rol gaat spelen probeer ik een wat betere camera(ploeg) te regelen.
( en vergeet niet te liken want dat is leuk! www.webhawk.nl )
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 16:58:57 #9
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131848084
Niet heel gelukkig met de foto, maar soit :')

http://brightsideoflove.wordpress.com/2013/10/04/doel-voltooid/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_131848125
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Meke het volgende:

Dat gaat er wel af tijdens het afwassen!

Of heb je een vaatwasser :P ?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:07:26 #11
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_131848324
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat gaat er wel af tijdens het afwassen!

Of heb je een vaatwasser :P ?
Precies, of tijdens het douchen *)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 17:10:38 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131848404
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Meke het volgende:

Mooie kleur is dat O+
en verder is het een kwestie van vaak oefenen *O*
pi_131888022
Mag ik ook in de OP? Ik had mezelf al wel aan de wiki toegevoegd :) (http://vlinderdayzero.wordpress.com)

Vanavond weer 1/10e van een doel gehaald, heb een korte docu samen met mijn vader gekeken over een U2-fan die naar heul veul shows was geweest. Ik ben niet echt fan, mijn vader wil, maar was vooral leuk om samen wat te doen :) Heeft hier iemand nog tips voor mooie documentaires? Er is wel heel veel te kiezen.

Morgen even een update bloggen, nu eerst verder met Breaking Bad (nog 27 afleveringen, dan is doel #98 ook gehaald :D )
pi_131888301
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef Vlinder88 het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik had mezelf al wel aan de wiki toegevoegd :) (http://vlinderdayzero.wordpress.com)

Vanavond weer 1/10e van een doel gehaald, heb een korte docu samen met mijn vader gekeken over een U2-fan die naar heul veul shows was geweest. Ik ben niet echt fan, mijn vader wil, maar was vooral leuk om samen wat te doen :) Heeft hier iemand nog tips voor mooie documentaires? Er is wel heel veel te kiezen.

Morgen even een update bloggen, nu eerst verder met Breaking Bad (nog 27 afleveringen, dan is doel #98 ook gehaald :D )
Van wat voor docu's hou je?
Er is hier een topic over docu's, hier ga ik tzt wel wat uithalen denk ik (TV / Goede Docu's?! #6). Was vandaag bezig met een docu over de verdediging van Robert M (je weet wel, die niet zo'n hele leuke meneer die het graag met hele jonge kindjes deed), maar de ogen vielen halverwege dicht hahaha. Morgen tweede deel maal kijken.

En BB...wat een leuke serie. Ze zenden sinds vorige week op zaterdagnacht 6 afleveringen achter elkaar uit. Heb toen de pilot bekeken en ben sinds maandag aan het verder kijken...net seizoen 3 aflevering 3 gekeken, dus nog maar 39 te gaan *O*
pi_131888531
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:18 schreef kvd het volgende:

[..]

Van wat voor docu's hou je?
Er is hier een topic over docu's, hier ga ik tzt wel wat uithalen denk ik (TV / Goede Docu's?! #6). Was vandaag bezig met een docu over de verdediging van Robert M (je weet wel, die niet zo'n hele leuke meneer die het graag met hele jonge kindjes deed), maar de ogen vielen halverwege dicht hahaha. Morgen tweede deel maal kijken.

En BB...wat een leuke serie. Ze zenden sinds vorige week op zaterdagnacht 6 afleveringen achter elkaar uit. Heb toen de pilot bekeken en ben sinds maandag aan het verder kijken...net seizoen 3 aflevering 3 gekeken, dus nog maar 39 te gaan *O*
Ah, thnx voor de tip! Had dat topic nog niet gezien.
Ik kijk vooral veel muziekdocu's of over reizen, maar heb bijv. een tijd terug ook een hele mooie gezien over autisme. Ik zal het topic eens doorspitten :) Die van jou lijkt me best heftig..

Ik ben ook helemaal verslaafd aan BB. En 2 seizoenen in één week? Doe je netjes :P
pi_131888994
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:28 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik kijk vooral veel muziekdocu's of over reizen, maar heb bijv. een tijd terug ook een hele mooie gezien over autisme. Ik zal het topic eens doorspitten :) Die van jou lijkt me best heftig..

Ik ben ook helemaal verslaafd aan BB. En 2 seizoenen in één week? Doe je netjes :P
Muziek en gehandicapten: The punk Syndrome (Kovasikajuttu), over 4 gehandicapten die in een punkband zitten. Nog niet gezien, maar hij staat op de lijst. Net zoals meer films en elke dag even HollandDoc24 bekijken om te zien of ze nog een leuke docu hebben.
De huidige docu is tot nu toe nog niet zo heftig, het gaat meer om de advocaten van M, over hoe zij met het proces bezig zijn (maar weet niet of dat de hele docu zo is http://dokument.ncrv.nl/pagina/verdediging-van-robert-m). Ga toch maar even verder nu, dan kan ik morgen de docu kijken die ik vannacht opneem

(enne...werkeloos....dus dat kijken gaat dan makkelijk)
pi_131892492
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:28 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Dit is ook een heel bijzondere documentaire: http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijs
pi_131892515
Ik ben bijna jaloers dat jullie nog BB afleveringen hebben die je niet kent _O_ Zo jammer dat de laatste geweest is. Maar goed, sterk geëindigd en niet als een nachtkaars uit gegaan zoals helaas zoveel series die maar uitgemolken worden omdat ze populair zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131892636
Hier nog een BB-fan! Wij zijn vorige week begonnen en hebben inmiddels seizoen 1 gezien. Gaan vandaag beginnen aan seizoen 2. :) Supergoed vind ik het!

Een hele goede (en tegelijkertijd afschuwelijk om te zien) documentaire vond ik die over de Nederlandse SS-ers die nog in leven zijn. Ik ben even de naam kwijt maar die is via google vast zo te vinden, er was behoorlijk wat ophef over ivm hun uitspraken over joden.
pi_131893321
:W

vandaag doel 81 afwerken *O*

ik heb voor vandaag gekozen omdat de beste collega's van dienst zijn en omdat ik toch niets anders te doen heb ;)
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 oktober 2013 @ 12:47:56 #21
163650 Greys
pi_131896392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef WebHawk het volgende:
Het is een beetje een nerdy filmpje geworden, maar wel het videobewijs van een leuke dag. Op 30 september 2013 heb ik doel 10 (Achter elkaar 5 willekeurige treinen instappen en minstens een halfuur of tot de eindbestemming blijven zitten) afgerond. Ik heb hiervoor het halve land afgereisd met de trein. Hier zie je een korte video met een sfeerbeeld. Het is gefilmd met een wat minder briljant werkend androidtelefoontje, maar het gaat om het idee ;-)

Voor de doelen waar de video een wat grotere rol gaat spelen probeer ik een wat betere camera(ploeg) te regelen.
( en vergeet niet te liken want dat is leuk! www.webhawk.nl )
Wat een leuk filmpje, zo 'echt' :D Met commentaar enzo!

En die klok _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131896647
BB! Ja die had ik ook als doel, maar een beetje opvul materiaal.
Inmiddels behaald, dinsdag laatste aflevering gezien. Snif.

Ik heb inmiddels best veel doelen behaald maar ben te lui om ze op te schrijven :+
En de meesten zijn een beetje matig, veel opruim en opknapdoelen.

Tis eigenlijk meer een streeplijstje van wat ik sowieso nog moet doen. Echt leuke doelen heb ik niet geloof ik maar zo schiet het wel op :P
Screw them.
We're going home.
pi_131896956
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 09:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een hele goede (en tegelijkertijd afschuwelijk om te zien) documentaire vond ik die over de Nederlandse SS-ers die nog in leven zijn. Ik ben even de naam kwijt maar die is via google vast zo te vinden, er was behoorlijk wat ophef over ivm hun uitspraken over joden.
Rillingen over mijn rug!!! Die heb ik ook ooit gezien en ik heb met ontzetting zitten kijken. Wel interessant waarom ze allemaal bij de SS waren gegaan; allemaal andere redenen en achtergronden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131897092
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef Greys het volgende:

Wat een leuk filmpje, zo 'echt' :D Met commentaar enzo!

En die klok _O-
Ja, ontzettend leuk gemaakt ook :Y Misschien moet ik hem om hulp gaan vragen voor één van mijn doelen: maak een leuk filmpje voor op youtube :D
pi_131897743
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Rillingen over mijn rug!!! Die heb ik ook ooit gezien en ik heb met ontzetting zitten kijken. Wel interessant waarom ze allemaal bij de SS waren gegaan; allemaal andere redenen en achtergronden.
Mijn vriend en ik zaten hier echt met open mond van afschuw. Het was zeer interessant maar echt schokkend om te zien dat er mensen zijn die echt zo denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')