Dat gaat er wel af tijdens het afwassen!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Meke het volgende:
Niet heel gelukkig met de foto, maar soit![]()
http://brightsideoflove.wordpress.com/2013/10/04/doel-voltooid/
Precies, of tijdens het douchenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat gaat er wel af tijdens het afwassen!
Of heb je een vaatwasser?
Mooie kleur is datquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Meke het volgende:
Niet heel gelukkig met de foto, maar soit![]()
http://brightsideoflove.wordpress.com/2013/10/04/doel-voltooid/
Van wat voor docu's hou je?quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:08 schreef Vlinder88 het volgende:
Mag ik ook in de OP? Ik had mezelf al wel aan de wiki toegevoegd(http://vlinderdayzero.wordpress.com)
Vanavond weer 1/10e van een doel gehaald, heb een korte docu samen met mijn vader gekeken over een U2-fan die naar heul veul shows was geweest. Ik ben niet echt fan, mijn vader wil, maar was vooral leuk om samen wat te doenHeeft hier iemand nog tips voor mooie documentaires? Er is wel heel veel te kiezen.
Morgen even een update bloggen, nu eerst verder met Breaking Bad (nog 27 afleveringen, dan is doel #98 ook gehaald)
Ah, thnx voor de tip! Had dat topic nog niet gezien.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Van wat voor docu's hou je?
Er is hier een topic over docu's, hier ga ik tzt wel wat uithalen denk ik (TV / Goede Docu's?! #6). Was vandaag bezig met een docu over de verdediging van Robert M (je weet wel, die niet zo'n hele leuke meneer die het graag met hele jonge kindjes deed), maar de ogen vielen halverwege dicht hahaha. Morgen tweede deel maal kijken.
En BB...wat een leuke serie. Ze zenden sinds vorige week op zaterdagnacht 6 afleveringen achter elkaar uit. Heb toen de pilot bekeken en ben sinds maandag aan het verder kijken...net seizoen 3 aflevering 3 gekeken, dus nog maar 39 te gaan
Muziek en gehandicapten: The punk Syndrome (Kovasikajuttu), over 4 gehandicapten die in een punkband zitten. Nog niet gezien, maar hij staat op de lijst. Net zoals meer films en elke dag even HollandDoc24 bekijken om te zien of ze nog een leuke docu hebben.quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:28 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Ah, thnx voor de tip! Had dat topic nog niet gezien.
Ik kijk vooral veel muziekdocu's of over reizen, maar heb bijv. een tijd terug ook een hele mooie gezien over autisme. Ik zal het topic eens doorspittenDie van jou lijkt me best heftig..
Ik ben ook helemaal verslaafd aan BB. En 2 seizoenen in één week? Doe je netjes
Dit is ook een heel bijzondere documentaire: http://dokument.ncrv.nl/pagina/regels-van-matthijsquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:28 schreef Vlinder88 het volgende:
[..]
Ah, thnx voor de tip! Had dat topic nog niet gezien.
Ik kijk vooral veel muziekdocu's of over reizen, maar heb bijv. een tijd terug ook een hele mooie gezien over autisme. Ik zal het topic eens doorspittenDie van jou lijkt me best heftig..
Ik ben ook helemaal verslaafd aan BB. En 2 seizoenen in één week? Doe je netjes
Wat een leuk filmpje, zo 'echt'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:31 schreef WebHawk het volgende:
Het is een beetje een nerdy filmpje geworden, maar wel het videobewijs van een leuke dag. Op 30 september 2013 heb ik doel 10 (Achter elkaar 5 willekeurige treinen instappen en minstens een halfuur of tot de eindbestemming blijven zitten) afgerond. Ik heb hiervoor het halve land afgereisd met de trein. Hier zie je een korte video met een sfeerbeeld. Het is gefilmd met een wat minder briljant werkend androidtelefoontje, maar het gaat om het idee ;-)
Voor de doelen waar de video een wat grotere rol gaat spelen probeer ik een wat betere camera(ploeg) te regelen.
( en vergeet niet te liken want dat is leuk! www.webhawk.nl )
Rillingen over mijn rug!!! Die heb ik ook ooit gezien en ik heb met ontzetting zitten kijken. Wel interessant waarom ze allemaal bij de SS waren gegaan; allemaal andere redenen en achtergronden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een hele goede (en tegelijkertijd afschuwelijk om te zien) documentaire vond ik die over de Nederlandse SS-ers die nog in leven zijn. Ik ben even de naam kwijt maar die is via google vast zo te vinden, er was behoorlijk wat ophef over ivm hun uitspraken over joden.
Ja, ontzettend leuk gemaakt ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:47 schreef Greys het volgende:
Wat een leuk filmpje, zo 'echt'Met commentaar enzo!
En die klok
Mijn vriend en ik zaten hier echt met open mond van afschuw. Het was zeer interessant maar echt schokkend om te zien dat er mensen zijn die echt zo denken.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rillingen over mijn rug!!! Die heb ik ook ooit gezien en ik heb met ontzetting zitten kijken. Wel interessant waarom ze allemaal bij de SS waren gegaan; allemaal andere redenen en achtergronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |