Lekkier.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef Chocolatebear het volgende:
6 gangen diner alles
michelinster alles
highroller alles
dat vragen we ons bij jou ook afquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:41 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij? (kloon van?)
6 gangen ontbijt gaat wel furr hoor, vanochtend gewoon bieroodjes hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:42 schreef oLexie het volgende:
[..]
Lekkier.
Hier grapefruit en broodjes pindakaas.
Ik ook niet. Vandaag voor 't laatst maar weer.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hoeft niet, blijf niet lang meer, denk ik.
Las gisteren 'kwarktassen' als benaming voor borstenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:42 schreef oLexie het volgende:
Zou ik doen ja. Heb je die memmen gezien daar.
Het waren drie fantastische dagenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vandaag voor 't laatst maar weer.
Ok, zal je missen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ik zes gangen diner heb bestaat dat uit zes keer spareribs of zes keer kipvleugels.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
6 gangen ontbijt gaat wel furr hoor, vanochtend gewoon bieroodjes hoor.
Zes keer vleesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef oLexie het volgende:
[..]
Als ik zes gangen diner heb bestaat dat uit zes keer spareribs of zes keer kipvleugels.
oke, jammerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat liggen daar allemaal voor magische dingen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zes keer vlees
[ afbeelding ]
hemelsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zes keer vlees
[ afbeelding ]
En dan weer terug onder je Ambi account?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zigeunerschnitzel, kip cordon bleu, speklap, worstjes, cheeseburger op een pizzabodemquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Wat liggen daar allemaal voor magische dingen?
zonder speklap, met bacon??quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:03 schreef oLexie het volgende:
Zonder speklap echt![]()
Gawd, ik ga pizza four cheeses halen en bacon bakken en daar bovenop rundergehaktballen uit jus en daar overheen mayo. Dit wel in de Hema want defibrillator nodig in de buurt voor het geval dat.
Bacon > Speklap x100192quote:
dikke ga je wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:03 schreef oLexie het volgende:
Zonder speklap echt![]()
Gawd, ik ga pizza four cheeses halen en bacon bakken en daar bovenop rundergehaktballen uit jus en daar overheen mayo. Dit wel in de Hema want defibrillator nodig in de buurt voor het geval dat.
bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
Vind baco iets subtieler, en knapperig. En speklap is gewoon.... vet.
ja. grote verschil zit hem hier in de bereiding en de dikte van de plak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Bacon
[ afbeelding ]
Speklap
[ afbeelding ]
Zelfde
te laat....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Tis dierendag dus we eten allemaal vleesvrij ja.
dieren houden zich daar zelf ook niet aan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zo taart maken. Fuck vlees! Tis dierendag dus we eten allemaal vleesvrij ja.
De structuur van voedsel heeft ook veel te maken met of men iets als lekker ervaart of niet. Speklappen vind ik gewoon ranzig. Eeuwig kauwen op een ranzig stuk buikvet. Kanpperig buikvet daarentegen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. grote verschil zit hem hier in de bereiding en de dikte van de plak.
bacon is in principe gewoon een soort spek
Bacon is ook varkensvlees ja, daar houd de gelijkenis wel mee op dacht ik zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. grote verschil zit hem hier in de bereiding en de dikte van de plak.
bacon is in principe gewoon een soort spek
dat kan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
De structuur van voedsel heeft ook veel te maken met of men iets als lekker ervaart of niet. Speklappen vind ik gewoon ranzig. Eeuwig kauwen op een ranzig stuk buikvet. Kanpperig buikvet daarentegen.![]()
Bacon moet wel lang gebakken zijn anders vind ik het mwah.
Mijn stuk vlees zou je daarentegen niet weigeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zo taart maken. Fuck vlees! Tis dierendag dus we eten allemaal vleesvrij ja.
Chris?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Mijn stuk vlees zou je daarentegen niet weigeren.
Geen correct PI gebruik dus Chris kan het niet zijn.quote:
PI's zijn overrated.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen correct PI gebruik dus Chris kan het niet zijn.
Hee lieverd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Kan met opzet zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen correct PI gebruik dus Chris kan het niet zijn.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hou niet van biefstuk. Ik eet vnml kipquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]