ja. grote verschil zit hem hier in de bereiding en de dikte van de plak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
Bacon
[ afbeelding ]
Speklap
[ afbeelding ]
Zelfde
te laat....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Tis dierendag dus we eten allemaal vleesvrij ja.
dieren houden zich daar zelf ook niet aan..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zo taart maken. Fuck vlees! Tis dierendag dus we eten allemaal vleesvrij ja.
De structuur van voedsel heeft ook veel te maken met of men iets als lekker ervaart of niet. Speklappen vind ik gewoon ranzig. Eeuwig kauwen op een ranzig stuk buikvet. Kanpperig buikvet daarentegen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. grote verschil zit hem hier in de bereiding en de dikte van de plak.
bacon is in principe gewoon een soort spek
Bacon is ook varkensvlees ja, daar houd de gelijkenis wel mee op dacht ik zo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. grote verschil zit hem hier in de bereiding en de dikte van de plak.
bacon is in principe gewoon een soort spek
dat kan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:14 schreef oLexie het volgende:
[..]
De structuur van voedsel heeft ook veel te maken met of men iets als lekker ervaart of niet. Speklappen vind ik gewoon ranzig. Eeuwig kauwen op een ranzig stuk buikvet. Kanpperig buikvet daarentegen.![]()
Bacon moet wel lang gebakken zijn anders vind ik het mwah.
Mijn stuk vlees zou je daarentegen niet weigeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga zo taart maken. Fuck vlees! Tis dierendag dus we eten allemaal vleesvrij ja.
Chris?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Mijn stuk vlees zou je daarentegen niet weigeren.
Geen correct PI gebruik dus Chris kan het niet zijn.quote:
PI's zijn overrated.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen correct PI gebruik dus Chris kan het niet zijn.
Hee lieverd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Kan met opzet zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen correct PI gebruik dus Chris kan het niet zijn.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:17 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hou niet van biefstuk. Ik eet vnml kipquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]