Gvd, proficiat meid!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is Rudolph van Rudolphs bakery toch een droomman. Zou 'm huwen als ik niet al verloofd was.
Ha ja, ik ook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou niet van biefstuk. Ik eet vnml kip
wie is er dood?quote:
Ohquote:
Slaap ajb. Te weinig slaap is funest voor jequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Dat ik al twee nachten niet geslapen heb en me dingen begin in te beelden
Ik geloof niet dat Chris ons opzettelijk op een verkeerd spoor zou zetten.quote:
spinaziequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Slaap ajb. Te weinig slaap is funest voor je![]()
Jij kan je vast inbeelden wtf ik moet bakken voor m'n bezoek v vnv?
Is het bezoek een duitser danquote:
Ik weet het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Chris ons opzettelijk op een verkeerd spoor zou zetten.
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meerlijkt alsof ik niemand meer ken hier met al die onbekende namen
dan zou je ook iets met olijven kunnen makenquote:
Nee, praten lost toch niks op.quote:
Zoutzuur wel. Dat maar doen dan?quote:
tiramisu?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Krijg geen muis op bezoek.
Integendeel, ze is erg fors. Ik doelde op bakken: taart/cake ofzo.
Ja, in het gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Krijg geen muis op bezoek.
Integendeel, ze is erg fors. Ik doelde op bakken: taart/cake ofzo.
rosbief zekerquote:
1 dag in het jaar bewust geen vlees eten mag toch welquote:
Oh please, dit is wel de meest domme reactie die je daarop kunt gevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in plaats daarvan hun voer opeten
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1 dag in het jaar bewust geen vlees eten mag toch wel
Helaas heb ik zelf per ongeluk gefaald. Maar scheelt dat ik standaard een paar dagen per week toch al geen vlees eet
Inderdaad. Onze kat is al sinds vannacht buiten en ik zal het niet raar vinden als deze 1 of meerdere muizen verorbert heeft.quote:
ik had nog veel dommere kunnen bedenken hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh please, dit is wel de meest domme reactie die je daarop kunt geven
Vind die whiskas zooi anders niet echt binnen te houden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en in plaats daarvan hun voer opeten
Als iedereen dat zou doen zouden er toch heel wat dieren gespaard wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Doe eens aardigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Ok, opgelost. Slaapwel, doei.
neehoor dan zouden supermarkten meer weggooienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als iedereen dat zou doen zouden er toch heel wat dieren gespaard worden
De acteurs van de lion king zijn het hier niet mee eens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
in de 2de wereldoorlog zou je er blij mee zijn geweestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind die whiskas zooi anders niet echt binnen te houden.
Dat doe je elke week, dan help je mee. Vlees eten is bijzonder slecht voor de natuur, nog slechter dan autorijden. 1 dg i/h jaar is belachelijk en tegenwoordig kijk mij hip en bewust zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1 dag in het jaar bewust geen vlees eten mag toch wel
Helaas heb ik zelf per ongeluk gefaald. Maar scheelt dat ik standaard een paar dagen per week toch al geen vlees eet
Dus als jij dat plakje worst vanochtend niet gegeten had was er een dier minder geslacht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wrm zeg je dan slaapwel tegen mij?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Hoezo? Ik moest toch gaan slapen van je?
'k Ben geen hond hoor met je kssst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm zeg je dan slaapwel tegen mij?Slaap lekker dan. Ksssst.
Sorryquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:48 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
'k Ben geen hond hoor met je kssst.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef BobbyB het volgende:
net als biologische rommel. vrije uitloop sala. hoer toch een eind op
Ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:49 schreef BobbyB het volgende:
net als biologische rommel. vrije uitloop sla. hoer toch een eind op
Ik. Niets lekkerder dan verse groente + fruit. Daarom eet ik hier nooit groente + fruit, smaakt toch nergens naarquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ookwie wil er nu groente dat in de koemest heeft gelegen.
bijna elke groente heeft in de koemest gelegen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ookwie wil er nu groente dat in de koemest heeft gelegen.
Ik zeg toch ook dat ik dat elke week doe kuttekopquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat doe je elke week, dan help je mee. Vlees eten is bijzonder slecht voor de natuur, nog slechter dan autorijden. 1 dg i/h jaar is belachelijk en tegenwoordig kijk mij hip en bewust zijn
Doe eens aardig.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat ik dat elke week doe kuttekopEn nou en, vind er niks mis mee dat mensen daar op dierendag bewust bij stil staan en daar eventueel dan een dag aan meedoen.
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus als jij dat plakje worst vanochtend niet gegeten had was er een dier minder geslacht?
Veertje pls, als je minder vlees eet betekent het niet dat ze happily ever after vrolijk in de wei rondhuppelen
Bah ik word carnivoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bijna elke groente heeft in de koemest gelegen..
behalve kasdingen als paprika's en komkommers
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nietIk zeg dat als ik bijv. 3 dagen per week bewust geen vlees eet, dit in een jaar al heel wat dagen zijn en in 10 jaar al helemaal enorm veel dagen. Als ik dat NIET zou laten, kijk dan eens wat ik in 10 jaar méér aan vlees had gegeten dan nu. En dat is 1 persoon. Stel er zijn 100 personen die dit exact op die manier zo doen. Dán worden er inderdaad op lange termijn zeker dieren gespaard, ja. En nee, supermarkten gooien dan niet perse meer weg. Hoe minder er wordt gekocht door klanten, hoe minder supermarktketen zelf gaan inkopen.
mooiste ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:03 schreef BobbyB het volgende:
Veer is het leukste meisje van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele...FOK historie.
Hahahahaquote:
Bewijs?quote:
Grapje hoor. Je weet dat ik je heel waardevol vind.quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nog een keer mijn zoete prinses. Mensen betalen ervoor. Vorige werden ook goed verkocht
Op FOK!quote:
Awh Bobstertje tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje hoor. Je weet dat ik je heel waardevol vind.
NEEquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ohhh ok gaan we het zo spelen? Goed hoor![]()
![]()
Haha nee hoor. Iedereen kent die pic uit LIF toen.. Enige die die pic heeft is CY geloof ik, en dat was omdat we over squat resultaten hadden etc. Die tut zou mij ook 1 sturen maar ze heeft me bedrogenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg het wel in ruil voor pic van je billen die iedereen hier al schijnt te hebben gezien behalve ik.
Nee hoor, ik heb een plekje van mijn hart gereserveerd voor Bobster.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat de liefde van één kant komt
Terechte klachtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zeg het wel in ruil voor pic van je billen die iedereen hier al schijnt te hebben gezien behalve ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |