SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Wat is Ellen Hoog toch een lekker wijf.quote:
quote:
Prijzen op dit moment ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk ga de glitch niet doen maar ik ben alvast wat Shadow en Hunter kaarten aan het kopen
Shadow 1.2k en Hunter 1.5kquote:
dat is helingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk ga de glitch niet doen maar ik ben alvast wat Shadow en Hunter kaarten aan het kopen
Netjes, al zal die wel weer eeeeeeeeerg hard gedaald zijnquote:
Slaap is underratedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Netjes, al zal die wel weer eeeeeeeeerg hard gedaald zijn
Heb je wel geslapen?
Hier wakker geworden door onweer, flits boem flits boek constant
Iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zit jij ook al bij GTA fut clan? Online werkt wel mooi!
omdat het underrated is doe je het niet :Squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slaap is underratedAls die glitch vandaag of morgen opgelost is de markt over een maand weer normaal
Volgens mij heeft die maintenance van gister ochtend glitch weer opengesteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
omdat het underrated is doe je het niet :S
Beter fixen ze die glitch ff snel
Straks Messi's kopen voor discard valuequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slaap is underratedAls die glitch vandaag of morgen opgelost is de markt over een maand weer normaal
Nee zat nog niet in een crew! Je bedoelt van GTA fok forum?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
IddJe zit ook in de andere crew toch
?
Tobi zei ook dat hij jou aan white castle had toegevoegdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nee zat nog niet in een crew! Je bedoelt van GTA fok forum?
Ja dat denk ik ook... duurde nog lang voordat het hier weer begon dan. Jammer dat alle spelers nu weer kelderen in prijs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die maintenance van gister ochtend glitch weer opengesteld
Haha ja die bedoel ik ook man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tobi zei ook dat hij jou aan white castle had toegevoegd
3 x spatie en alt F4quote:
Grappig man.quote:
Als je if lewandoski erop zet voor bin 200 en hij wordt gekocht staan er opeens 2 in je club. Als je dat gaat doen moet je mij wel ff dm sturenquote:
Bijna even grappig als BDILquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je if lewandoski erop zet voor bin 200 en hij wordt gekocht staan er opeens 2 in je club. Als je dat gaat doen moet je mij wel ff dm sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ah dat dus. Nou ik ga er niet aan mee doen. Wil niet weer een ban.quote:1. Zorg voor twee consumables in je club. Je kunt veel profit maken met de duurdere Chemistry style kaartjes, maar een squad fitness of positiekaartje kan natuurlijk ook.
2. Stuur beide consumables die in je club zitten naar je tradepile.
3. Stuur 1 van de 2 consumables naar je club.
4. Kijk in je club naar de plek van consumables, als het goed is gegaan heb je er nu twee.
5. Stuur beide consumables weer terug naar je tradepile en herhaal stap 3.
Of EA de moeite neemt om te bannenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah dat dus. Nou ik ga er niet aan mee doen. Wil niet weer een ban.
Dus rik ik doe niks! Behalve nu allemaal chemstyles inkopen
Dat zeiden we vorig jaar ook met temperenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Of EA de moeite neemt om te bannen![]()
Die gasten die daar werken zijn zo lui als het maar kan. Heb echt spijt dat ik 40 euro aan punten heb gekocht, nooit meer
dit dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah dat dus. Nou ik ga er niet aan mee doen. Wil niet weer een ban.
Dus rik ik doe niks! Behalve nu allemaal chemstyles inkopen
Bij mij werkte het ook nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het werkt niet meer volgens mij. Of ik doe iets fout.
ik blijf lekker onder de radar zonder accountquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie problemen (gehad) met de 'keep me logged in' functie op WeFUT? Ik had er gisteren ineens last van, maar het is bij mij nu gefixt.
Onze radar heeft het geregistreerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik blijf lekker onder de radar zonder account
Thorb, de JSF van het WeFUT.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik blijf lekker onder de radar zonder account
Straks weer en als je er dan 100 of meer geduped hebt dan ben je binnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef over_hedge het volgende:
Die schaduw kaarten waren paar dagen geleden nog 5/6k waard
shit aan het doorgeven aan futwiz zekerquote:
nounounou zonder mij stond de rb nog steeds te ver naar voren in de squadbuilder hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
shit aan het doorgeven aan futwiz zeker![]()
spionage praktijken.
Ik kan je zeggen dat FUT nog weinig aan is als je alle spelers hebt die je wil. Ga je je alleen nog meer irriteren aan die headers/finesse shots.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:38 schreef Djeetje het volgende:
Net even voor 100k chem styles gekocht.
Vanmiddag of vanavond nog even Hazard verkopen en dat investeren
Waar uit limburg?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef Grandesco het volgende:
Goedemoggel vanuit het regenachtige Limburg![]()
Bijna weekend
loop je nou nog steeds tequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:39 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat FUT nog weinig aan is als je alle spelers hebt die je wil. Ga je je alleen nog meer irriteren aan die headers/finesse shots.
Vraag me af hoeveel ik voor 1,5mil op marktplaats kan krijgen
Vind seasons veel leuker omdat live season ook weer terug is waardoor de stats van spelers elke week actueel zijn
ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook... duurde nog lang voordat het hier weer begon dan. Jammer dat alle spelers nu weer kelderen in prijs.
Straks weer wiskunde toetsje
Ahzo, woon je er ook?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben nu in Maastricht aan het werk.
Nice, ik kom uit de buurt bij Roermond. Voelt goed om niet meer de enige ''domme'' Limburger te zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, werk der alleen. Ik woon zelf dichtbij Roermond
Same here. Net als bij voorzetten. In FUT 13 hoefde je alleen maar op de clear knop te drukken en je had elke voorzet of corner. Nu moet je iets meer nadenken en goed positioneren. Van mij hoeft EA dit niet te fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
loop je nou nog steeds teover headers. leer gewoon eens koppen.
ik krijg echt sporadisch een kopcorner tegen. niet vaker dan er gemiddeld in het normale voetbal uit gescoord word in ieder geval.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe fut is als je iedereen kan kopen hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:39 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat FUT nog weinig aan is als je alle spelers hebt die je wil. Ga je je alleen nog meer irriteren aan die headers/finesse shots.
Vraag me af hoeveel ik voor 1,5mil op marktplaats kan krijgen
Vind seasons veel leuker omdat live season ook weer terug is waardoor de stats van spelers elke week actueel zijn
Ik zie het al voor me dat als jij die grap maakt met je wiskundematties dat iedereen stuk ligtquote:
Nee, dan gaan ze gelijk aftrekken. Hihaho!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat als jij die grap maakt met je wiskundematties dat iedereen stuk ligt
En daarna krijgen ze een wortel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze gelijk aftrekken. Hihaho!
Modena home, als het budget niet zo groot isquote:
Ze hebben gisteren nog in de EL gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Modena home, als het budget niet zo groot is![]()
weet niet wat estoril tegenwoordig doet.
Dan zal die wel duur zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren nog in de EL gespeeld.
Daar kun je op rekenen ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En daarna krijgen ze een wortel?
200cquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Modena home, als het budget niet zo groot is![]()
weet niet wat estoril tegenwoordig doet.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
yoo en werkt het nog of hebben ze het gefixt?1e zeker
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:10 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
je kontje verkopen achter 't station voor fifa coins
Even hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:25 schreef byah het volgende:
wat is de snelste manier om van lvl 43 naar lvl 68 te komen in EASFC?
steeds 500eafc terugsturen naar je clubquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:25 schreef byah het volgende:
wat is de snelste manier om van lvl 43 naar lvl 68 te komen in EASFC?
Que ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
steeds 500eafc terugsturen naar je club
slecht geweten ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:45 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn bladwijzer link was invalid, gekke code shit, dacht even aan een ban
you will be hunted for the rest of timequote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef ThadCastle het volgende:
x^7 apart doen en (x^4 + 19) * x^-1 en dan dat weer * 5
Afgeleide van 19 is 0quote:
Ik dacht iets met kettingregel ofzo, hoe moet het danquote:
kan het niet 35x^6+ 30x^3 +19/x^2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht iets met kettingregel ofzo, hoe moet het dan
Dat afgeleide van 19 0 is weet ik ook wel
zo moeilijk is dit niet hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Worden jullie allemaal raketgeleerde of zo?
die 30x^2 bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan doe je die 19 niet meer x 5 en x2 volgens mij...
je gaat er niet mee kunnen stoppenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
nice gta online werkt weer prima hier
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik moet weg nu dus helaas en succes
Ik kom vanmiddag ook wel even online. Gister bij een vriend gedaan, 't is best wel tof.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
nice gta online werkt weer prima hier
Moeten die x^3+19/x niet tussen haakjes dan want beide moeten keer 10 tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
die 30x^2 bedoel ik.
Als je die x^4+19/x vereenvoudigt naar x4/x + 19/x dan krijg je toch x3+19/x vervolgens doe je die 5 keer x7 en die 2 krijg je 5x7 +10*x3+19/x en dan afleiden
dankjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een uurtje geïnvesteerd in shadows.
Die een x minder bij x4 want je deelt door 1xquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Het is toch gewoon
5* (7x^6 + 2* (4x^3 - 19/x^2)
Toch?
Hoeveel heb je er dan ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een uurtje geïnvesteerd in shadows.
Jij bent de winnaar volgens mij. Ik ga dit antwoord even invoerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Het is toch gewoon
5* (7x^6 + 2* (4x^3 - 19/x^2)
Toch?
Mij niet vertrouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent de winnaar volgens mij. Ik ga dit antwoord even invoeren
Thanks.
Wat is dat danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
Wolframalpha geeft een heel ander antwoord
Stuk of 80quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan ?
Ik heb geinvesteerd in Hunters
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja jij kon de eerste toets geen hellingsgetal uitrekenen
Ik heb dit op school gehad en daarna nooit meer gebruikt, even 14 jaar in mijn geheugen gravenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Worden jullie allemaal raketgeleerde of zo?
Ja normaal gesproken antwoord een machine wel juist. Al ben ik bang dat deze machine iets te ver aan het zoeken isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah jij spreekt chinees.
Kan deze wel invoeren, dit is met een programma berekent zeker?
Hij gebruikt zo'n regel die we wel moesten leren, productregel ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken antwoord een machine wel juist. Al ben ik bang dat deze machine iets te ver aan het zoeken is![]()
Hij is goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja normaal gesproken antwoord een machine wel juist. Al ben ik bang dat deze machine iets te ver aan het zoeken is![]()
heb me voornamelijk bezig gehouden met het kopen van de hawk catalyst en finishersquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan ?
Ik heb geinvesteerd in Hunters
Hopen dat prijzen weer op oude niveau zitten volgende week.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je ze gehaald en hoeveel denk je er uit te kunnen halen.
Dat antwoord van BDIL is wel onnodig ingewikkeld op geschreven, dit is volgens mij precies hetzelfde:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
![]()
Jammer dat het op het tentamen niet zo kan
Dat zei ik dus ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat antwoord van BDIL is wel onnodig ingewikkeld op geschreven, dit is volgens mij precies hetzelfde:
35x^6 + 30x^2 - 190/x^2
quote:
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Heb nu 20 hunters, wat shadows en wat andere meuk. Zal er geen dik verlies op maken maar hoop wel dat die fix snel komt. Kan er nog wel 100 kopen, daar niet van.
Zie het niet echt als een hele veilige investering als dat gat niet snel dicht gaat. + moet mijn team nog afmakenquote:
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat antwoord van BDIL is wel onnodig ingewikkeld op geschreven, dit is volgens mij precies hetzelfde:
35x^6 + 30x^2 - 190/x^2
Ik koop een militio van je voor discard pricequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog maar 17kdie prijzen van de chem styles moeten wel snel weer omhoog.
![]()
Moet ook nog een zilveren Bundesliga RW kopen, die Kruse is helemaal gepricefixed omdat hij door zijn IF uit de pakjes was.
edit. heb ook 5 IF Miranda's waar ik nog spijt van ga krijgen vrees ik en een zooi IF Milito's.
Neequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kunnen jullie zoeken op positie veranderingen?
Yo. Wefut ziet er goed uitquote:
Oh nu wel, kwam omdat er nog een chemistry style geselecteerd stondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan het nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:52 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh nu wel, kwam omdat er nog een chemistry style geselecteerd stond
Thanks! Geen idee, EA maakt het dit jaar wat moeilijker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Yo. Wefut ziet er goed uitWanneer komt die prijsfunctie?
2 goals uit 1 corner ja?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
WTFFFFFFFF, ik sta de hele wedstrijd met 1-0 voor. En krijg er 2 tegen in de 90ste minuut uit een corner![]()
![]()
![]()
![]()
Had nog 1 punt nodig om te promoveren.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
WTFFFFFFFF, ik sta de hele wedstrijd met 1-0 voor. En krijg er 2 tegen in de 90ste minuut uit een corner![]()
![]()
![]()
![]()
Had nog 1 punt nodig om te promoveren.
Glitch. 2 voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
Hoe kan je nou 2 corners tegen krijgen dan. Schiet je de bal bij de aftrap over je eigen achterlijn?
LB-y die gelukkig valt. En dat allemaal in de blessuretijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:55 schreef Thorb het volgende:
Hoe kan je nou 2 corners tegen krijgen dan. Schiet je de bal bij de aftrap over je eigen achterlijn?
Ik krijg erkenningquote:
Hoe kom jij aan Thiago Silva :Squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:58 schreef Fuszy het volgende:
Thiago silva verkopen voor ong 82k of wachten. Ben best ongeduldig. Vorige jaren was hij wel een stuk duurder.
Op dezelfde manier als Lloris, Piszcek, Modric, Willian, Nani, Benteke en nog een aantal. Pakjes openenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Thiago Silva :S
Mja nu zakt alles en als de glitch over is stijgt alles weer...
Is goed genoeg tochquote:
Mja dit zijn allemaal vergelijkingen die je krijgt tentamen zijn meer verhaaltjes neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is goed genoeg tochJe mag toch een a4 met formules meenemen. Gewoon al die regeltjes opschrijven en voorbeelden uit tentamen dan is het een kwestie van puzzelen
Nee straight up sommen net als ditquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mja dit zijn allemaal vergelijkingen die je krijgt tentamen zijn meer verhaaltjes neem ik aan?
Ja, goed plan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik koop een militio van je voor discard price
je zou toch zeggen als ze er forum posts over verwijderen dat hij straks toch snel over isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan Thiago Silva :S
Mja nu zakt alles en als de glitch over is stijgt alles weer...
Depay als LM of LF zoeken bedoel je? Ja dat kan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tsja de moderators zijn maar simpele slaafjes natuurlijk. De mannetjes die het op moeten lossen liggen lekker een tukkie te doen of gta te spelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je zou toch zeggen als ze er forum posts over verwijderen dat hij straks toch snel over is
2k ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel kostte zo'n Finisher ongeveer paar dagen geleden?
Nee dat bedoelde ik niet. Maar tis gefixtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Depay als LM of LF zoeken bedoel je? Ja dat kan.
Vorige keer werd het ergens vrijdagnacht ofzo gefixed terwijl het 's middags ook wel bekend was. Al mag je ervanuit gaan dat het nu wat sneller opgelost is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:14 schreef Confetti het volgende:
Ik denk dat die EA developers gewoon niet op werk zijn ofzo. Ergens vanmiddag beginnen ze weer met een nieuwe werkdag.
Dus je mag er vanuit gaan dat je nergens vanuit kunt gaan?quote:
dat mag ik niet meerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is goed genoeg tochJe mag toch een a4 met formules meenemen. Gewoon al die regeltjes opschrijven en voorbeelden uit tentamen dan is het een kwestie van puzzelen
Veelquote:
Na dit weekend even Neymar halen en Hulk IFquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:31 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit zou ik geen slappe meer krijgen
Denk je zoveel te verdienen met glitchen ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Na dit weekend even Neymar halen en Hulk IF
Casillas moet daar toch 6 chem krijgen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:31 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit zou ik geen slappe meer krijgen
3/3 links dus 9quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Casillas moet daar toch 6 chem krijgen?
of is dat perfect link?
Perfect link met Sergioquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Casillas moet daar toch 6 chem krijgen?
of is dat perfect link?
Haha hier ook boven de 100 shadow kaarten tot welke max prijs heb jij ze gekocht?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
Ik heb 109 shadow kaarten en 63 hunter gekochtGeen zin meer om de moeite te doen
''Don't be greedy, there is enough to feed the needy''
stijgen sowiesoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef Kiid het volgende:
Als de kaartjes straks niet stijgen ben ik wel de lul
1400quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha hier ook boven de 100 shadow kaarten tot welke max prijs heb jij ze gekocht?
ik ook samen met Ronaldoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef BDIL het volgende:
In FIFA 12 had ik wel Messi gekocht fair and squareToen was hij 660k in maart ofzo
![]()
tot 950 pik ik ze nu opquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha hier ook boven de 100 shadow kaarten tot welke max prijs heb jij ze gekocht?
Ik denk dat over 2 maanden ongeacht de uitkomst nu de markt wel weer naar het oude niveau isquote:
Aparte redenaties heb jij. Perfect linkt is niet altijd 9 chem.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:37 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1/3 link,
Maar het is perfect link dus dan krijg je altijd 9 chem
Bannen waar voor? Of ben je zo slim geweest om er zelf ook aan mee te doen? Inkopen mag gewoon.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:42 schreef BDIL het volgende:
Als we allemaal gebanned worden stuur ik FIFA terug( kan nog bij bol
) en haal ik NBA en Madden
quote:
Glitchen kennelijk ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bannen waar voor? Of ben je zo slim geweest om er zelf ook aan mee te doen? Inkopen mag gewoon.
ik koop alleen de eerlijk uit packs verkregen kaarten van mensen die nu glitchers proberen te undercuttenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
Waarom zou inkopen wel mogen en glitchen niet. Heling dit dat
Wat doe je fout met inkopen? Het is dat ik hier mee lees anders wist ik niet eens af van die glitchquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:43 schreef Thorb het volgende:
Waarom zou inkopen wel mogen en glitchen niet. Heling dit dat
Sinds wanneer is het verboden om items naar je TP te sturen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bannen waar voor? Of ben je zo slim geweest om er zelf ook aan mee te doen? Inkopen mag gewoon.
Inderdaad. Het is dat ik hier keek en het stond over de chemistry kaartjes anders had ik er niks mee gedaan. Ik doe nou precies hetzelfde als een paar dagen geleden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat doe je fout met inkopen? Het is dat ik hier mee lees anders wist ik niet eens af van die glitchMaar handelen in die kaartjes deed ik sowieso al.
Daarom denk ik dat ze niet zo hard meer gaan stijgen. Ik hoop op 1500 ongeveer, maar ik ben bang dat Hunter en Shadow niet zo snel stijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is dat ik hier keek en het stond over de chemistry kaartjes anders had ik er niks mee gedaan. Ik doe nou precies hetzelfde als een paar dagen geleden.
Maar stel je voor dat ze weer 3/4/5k stijgen. Met 200 kaartjes ben je dan miljonair
Tja vraag dat mensen bij ea maar. Denk dat die het als expres gebruik maken van een bug vinden en bans gaan uitdelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om items naar je TP te sturen?
Als je inkoopt glitch je btw ook. Want als je er meer dan 2 vandezelfde koopt krijg je er 1 extra bij. Dus ben je net zo goed aan het glitchen
Het is wel dan 1500 pure profit (Geen EA tax op consumables)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze niet zo hard meer gaan stijgen. Ik hoop op 1500 ongeveer, maar ik ben bang dat Hunter en Shadow niet zo snel stijgen.
Wat is dit nou weer voor logica.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om items naar je TP te sturen?
Als je inkoopt glitch je btw ook. Want als je er meer dan 2 vandezelfde koopt krijg je er 1 extra bij. Dus ben je net zo goed aan het glitchen
Daarom alleen het geld dat je 'over' hebt investeren, zodat je wel gewoon lekker verder kunt spelenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Denk dat het wel een hele tijd gaat duren voor de prijzen weer op het oude niveau zijn.
Er is een week geleden precies hetzelfde gebeurt hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja vraag dat mensen bij ea maar. Denk dat die het als expres gebruik maken van een bug vinden en bans gaan uitdelen.
Ja hoe weet ik of die fiets van het junkie op de hoek gejat is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor logica.
Hoe weet jij of deze geglitched zijn
Hangt denk ik voor een groot deel af hoe lang het duurt voordat het niet meer kan. Ik kon ook op een buying spree gaan en een paar dagen daarna waren alle shadows 5k+quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat ze niet zo hard meer gaan stijgen. Ik hoop op 1500 ongeveer, maar ik ben bang dat Hunter en Shadow niet zo snel stijgen.
Dat is heel moeilijk te doen op het moment dat je gewoon enkel legale handelingen doet. Naar TP sturen en terug kunnen ze niet verbieden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja vraag dat mensen bij ea maar. Denk dat die het als expres gebruik maken van een bug vinden en bans gaan uitdelen.
Als je 2 hunters koopt en ze naar je club stuurt, heb je er 3. Dus dat is een glitch vriendquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor logica.
Hoe weet jij of deze geglitched zijn
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te doen op het moment dat je gewoon enkel legale handelingen doet. Naar TP sturen en terug kunnen ze niet verbieden.
[..]
Als je 2 hunters koopt en ze naar je club stuurt, heb je er 3. Dus dat is een glitch vriend
Probleem met 'legaal' of niet, is dat het een spel is waar zij gewoon kunnen beslissen wat ze willen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is heel moeilijk te doen op het moment dat je gewoon enkel legale handelingen doet. Naar TP sturen en terug kunnen ze niet verbieden.
[..]
Als je 2 hunters koopt en ze naar je club stuurt, heb je er 3. Dus dat is een glitch vriend
achja. Ik ga er niet aan mee doen. Heb er wel van geleerd vorig jaar met tamperenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is een week geleden precies hetzelfde gebeurt he
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Jij noemt het een glitch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Gaat er om wat EA het noemt. Niet wat jij het noemt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[..]
Jij noemt het een glitch.
Ik noem het een feature.
Maar er zullen ook heel veel mensen zijn die per ongeluk geglitched hebben bij het kopen van kaartjes. Die worden dan net zo goed gebannen als mensen die dit express hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Probleem met 'legaal' of niet, is dat het een spel is waar zij gewoon kunnen beslissen wat ze willen.
Punt is dat ze na wave 1 niemand hebben gebanned omdat dit een dikke fout in de webapp is. Wave 2 is nog dommer want door de maintenance van gister is de glitch weer mogelijk dus fuck up door EA. Bannen doen ze waarschijnlijk niet om punt 1 en imago schade punt 2.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
achja. Ik ga er niet aan mee doen. Heb er wel van geleerd vorig jaar met tamperenHad ook niet verwacht dat iedereen een ban zou krijgen
Dit is wel minder erg maar toch. Je weet dat het niet hoort en maakt er gebruik van. Dan heeft ea gewoon het recht om je te bannen omdat het vast ergens in de regels staat. En zo niet dan mogen ze je als nog bannen zonder er ook maar een reden voor te geven. En succes dan met pakistanen in de chat die je ook niet helpen.
Je bent gewoon slecht, vriend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:53 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat het weer zo gescript is. Tegen een bijna heel non-rare team krijg ik alleen maar vrije trappen tegen, spelers missen dikke kansen en verdedigers laten zich makkelijk van de bal lopen in de 45e minuut.
Als ik ooit die persoon die het scripten heeft gemaakt in mijn handen krijg
fixedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:53 schreef Pino0 het volgende:
Jammer dat het weer zo gescript is. Tegen een bijna heel non-rare team krijg ik alleen maar vrije trappen tegen, spelers missen dikke kansen en verdedigers laten zich makkelijk van de bal lopen in de 45e minuut.
Als ik ooit die persoon die het scripten heeft gemaakt in mijn handenVleugels krijg
Ik zeg ook niet dat ik verwacht dat er geband wordt, het is meer dat het er niet om gaat of het 'legaal' is of niet, wat die glitchers doen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar er zullen ook heel veel mensen zijn die per ongeluk geglitched hebben bij het kopen van kaartjes. Die worden dan net zo goed gebannen als mensen die dit express hebben gedaan.
Maar dit is geen beveiligingsfout zoals bij tamperen, dit is gewoon een hele rare domme fout van henzelf waar niets aan te doen is.
Overigens hebben die consumable kaartjes geen eigen id op het moment dat ze gebruikt zijn, dus zijn ze ook niet meer te tracken.
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
Wil iemand even mijn IF Ramsey kopen? 43,5k
Tamperen werkt ook? Met bronze packs iig volgens mij
Je bent slecht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:55 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik ben een beest maar EA nakt me zoals gewoonlijk
Dafuq? Dat verklaart waarom mijn bronze fitnesses bijna niet meer verkopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:54 schreef ThadCastle het volgende:
Wil iemand even mijn IF Ramsey kopen? 43,5k
Tamperen werkt ook? Met bronze packs iig volgens mij
In FUT 12 had ik Messi in een pakje in maart, ik verkocht hem voor 660k ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef BDIL het volgende:
In FIFA 12 had ik wel Messi gekocht fair and squareToen was hij 660k in maart ofzo
![]()
Dat klopt niet want je had hem op nieuwjaarsdag (ja, dat weet ik nog)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
In FUT 12 had ik Messi in een pakje in maart, ik verkocht hem voor 660k ofzo
quote:
Zie editquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt niet want je had hem op nieuwjaarsdag (ja, dat weet ik nog)
Bronze packs Tamperen, kansloos zegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]![]()
En op se7ensins stond er iets over volgens mijmaar toen werd meteen afgeraden om het te doen ofcourse
Zet ook lekker zoden aan de dijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bronze packs Tamperen, kansloos zeg
Ja dat lukt ook wel constantquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel als je constant Opara en Wiseman pullt.
glitch fitness?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:00 schreef DutchSL het volgende:
Lekker 40.000 fitness kaartjes voor 200 BIN verkopen like a boss.
Ja maar als dat zou werken is de stap naar de bigboys zo gemaakt lijkt me.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bronze packs Tamperen, kansloos zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |