SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Wat is Ellen Hoog toch een lekker wijf.quote:
quote:
Prijzen op dit moment ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk ga de glitch niet doen maar ik ben alvast wat Shadow en Hunter kaarten aan het kopen
Shadow 1.2k en Hunter 1.5kquote:
dat is helingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk ga de glitch niet doen maar ik ben alvast wat Shadow en Hunter kaarten aan het kopen
Netjes, al zal die wel weer eeeeeeeeerg hard gedaald zijnquote:
Slaap is underratedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Netjes, al zal die wel weer eeeeeeeeerg hard gedaald zijn
Heb je wel geslapen?
Hier wakker geworden door onweer, flits boem flits boek constant
Iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zit jij ook al bij GTA fut clan? Online werkt wel mooi!
omdat het underrated is doe je het niet :Squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slaap is underratedAls die glitch vandaag of morgen opgelost is de markt over een maand weer normaal
Volgens mij heeft die maintenance van gister ochtend glitch weer opengesteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
omdat het underrated is doe je het niet :S
Beter fixen ze die glitch ff snel
Straks Messi's kopen voor discard valuequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slaap is underratedAls die glitch vandaag of morgen opgelost is de markt over een maand weer normaal
Nee zat nog niet in een crew! Je bedoelt van GTA fok forum?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
IddJe zit ook in de andere crew toch
?
Tobi zei ook dat hij jou aan white castle had toegevoegdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nee zat nog niet in een crew! Je bedoelt van GTA fok forum?
Ja dat denk ik ook... duurde nog lang voordat het hier weer begon dan. Jammer dat alle spelers nu weer kelderen in prijs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die maintenance van gister ochtend glitch weer opengesteld
Haha ja die bedoel ik ook man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tobi zei ook dat hij jou aan white castle had toegevoegd
3 x spatie en alt F4quote:
Grappig man.quote:
Als je if lewandoski erop zet voor bin 200 en hij wordt gekocht staan er opeens 2 in je club. Als je dat gaat doen moet je mij wel ff dm sturenquote:
Bijna even grappig als BDILquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je if lewandoski erop zet voor bin 200 en hij wordt gekocht staan er opeens 2 in je club. Als je dat gaat doen moet je mij wel ff dm sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |