SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Wat is Ellen Hoog toch een lekker wijf.quote:
quote:
Prijzen op dit moment ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk ga de glitch niet doen maar ik ben alvast wat Shadow en Hunter kaarten aan het kopen
Shadow 1.2k en Hunter 1.5kquote:
dat is helingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 07:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk ga de glitch niet doen maar ik ben alvast wat Shadow en Hunter kaarten aan het kopen
Netjes, al zal die wel weer eeeeeeeeerg hard gedaald zijnquote:
Slaap is underratedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Netjes, al zal die wel weer eeeeeeeeerg hard gedaald zijn
Heb je wel geslapen?
Hier wakker geworden door onweer, flits boem flits boek constant
Iddquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:42 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zit jij ook al bij GTA fut clan? Online werkt wel mooi!
omdat het underrated is doe je het niet :Squote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slaap is underratedAls die glitch vandaag of morgen opgelost is de markt over een maand weer normaal
Volgens mij heeft die maintenance van gister ochtend glitch weer opengesteldquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
omdat het underrated is doe je het niet :S
Beter fixen ze die glitch ff snel
Straks Messi's kopen voor discard valuequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Slaap is underratedAls die glitch vandaag of morgen opgelost is de markt over een maand weer normaal
Nee zat nog niet in een crew! Je bedoelt van GTA fok forum?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
IddJe zit ook in de andere crew toch
?
Tobi zei ook dat hij jou aan white castle had toegevoegdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Nee zat nog niet in een crew! Je bedoelt van GTA fok forum?
Ja dat denk ik ook... duurde nog lang voordat het hier weer begon dan. Jammer dat alle spelers nu weer kelderen in prijs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die maintenance van gister ochtend glitch weer opengesteld
Haha ja die bedoel ik ook man.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tobi zei ook dat hij jou aan white castle had toegevoegd
3 x spatie en alt F4quote:
Grappig man.quote:
Als je if lewandoski erop zet voor bin 200 en hij wordt gekocht staan er opeens 2 in je club. Als je dat gaat doen moet je mij wel ff dm sturenquote:
Bijna even grappig als BDILquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je if lewandoski erop zet voor bin 200 en hij wordt gekocht staan er opeens 2 in je club. Als je dat gaat doen moet je mij wel ff dm sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ah dat dus. Nou ik ga er niet aan mee doen. Wil niet weer een ban.quote:1. Zorg voor twee consumables in je club. Je kunt veel profit maken met de duurdere Chemistry style kaartjes, maar een squad fitness of positiekaartje kan natuurlijk ook.
2. Stuur beide consumables die in je club zitten naar je tradepile.
3. Stuur 1 van de 2 consumables naar je club.
4. Kijk in je club naar de plek van consumables, als het goed is gegaan heb je er nu twee.
5. Stuur beide consumables weer terug naar je tradepile en herhaal stap 3.
Of EA de moeite neemt om te bannenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah dat dus. Nou ik ga er niet aan mee doen. Wil niet weer een ban.
Dus rik ik doe niks! Behalve nu allemaal chemstyles inkopen
Dat zeiden we vorig jaar ook met temperenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Of EA de moeite neemt om te bannen![]()
Die gasten die daar werken zijn zo lui als het maar kan. Heb echt spijt dat ik 40 euro aan punten heb gekocht, nooit meer
dit dusquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah dat dus. Nou ik ga er niet aan mee doen. Wil niet weer een ban.
Dus rik ik doe niks! Behalve nu allemaal chemstyles inkopen
Bij mij werkte het ook nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het werkt niet meer volgens mij. Of ik doe iets fout.
ik blijf lekker onder de radar zonder accountquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie problemen (gehad) met de 'keep me logged in' functie op WeFUT? Ik had er gisteren ineens last van, maar het is bij mij nu gefixt.
Onze radar heeft het geregistreerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik blijf lekker onder de radar zonder account
Thorb, de JSF van het WeFUT.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik blijf lekker onder de radar zonder account
Straks weer en als je er dan 100 of meer geduped hebt dan ben je binnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:19 schreef over_hedge het volgende:
Die schaduw kaarten waren paar dagen geleden nog 5/6k waard
shit aan het doorgeven aan futwiz zekerquote:
nounounou zonder mij stond de rb nog steeds te ver naar voren in de squadbuilder hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
shit aan het doorgeven aan futwiz zeker![]()
spionage praktijken.
Ik kan je zeggen dat FUT nog weinig aan is als je alle spelers hebt die je wil. Ga je je alleen nog meer irriteren aan die headers/finesse shots.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:38 schreef Djeetje het volgende:
Net even voor 100k chem styles gekocht.
Vanmiddag of vanavond nog even Hazard verkopen en dat investeren
Waar uit limburg?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:14 schreef Grandesco het volgende:
Goedemoggel vanuit het regenachtige Limburg![]()
Bijna weekend
loop je nou nog steeds tequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:39 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat FUT nog weinig aan is als je alle spelers hebt die je wil. Ga je je alleen nog meer irriteren aan die headers/finesse shots.
Vraag me af hoeveel ik voor 1,5mil op marktplaats kan krijgen
Vind seasons veel leuker omdat live season ook weer terug is waardoor de stats van spelers elke week actueel zijn
ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook... duurde nog lang voordat het hier weer begon dan. Jammer dat alle spelers nu weer kelderen in prijs.
Straks weer wiskunde toetsje
Ahzo, woon je er ook?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben nu in Maastricht aan het werk.
Nice, ik kom uit de buurt bij Roermond. Voelt goed om niet meer de enige ''domme'' Limburger te zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, werk der alleen. Ik woon zelf dichtbij Roermond
Same here. Net als bij voorzetten. In FUT 13 hoefde je alleen maar op de clear knop te drukken en je had elke voorzet of corner. Nu moet je iets meer nadenken en goed positioneren. Van mij hoeft EA dit niet te fixen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
loop je nou nog steeds teover headers. leer gewoon eens koppen.
ik krijg echt sporadisch een kopcorner tegen. niet vaker dan er gemiddeld in het normale voetbal uit gescoord word in ieder geval.
Je hoeft mij niet te vertellen hoe fut is als je iedereen kan kopen hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:39 schreef Maoist het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat FUT nog weinig aan is als je alle spelers hebt die je wil. Ga je je alleen nog meer irriteren aan die headers/finesse shots.
Vraag me af hoeveel ik voor 1,5mil op marktplaats kan krijgen
Vind seasons veel leuker omdat live season ook weer terug is waardoor de stats van spelers elke week actueel zijn
Ik zie het al voor me dat als jij die grap maakt met je wiskundematties dat iedereen stuk ligtquote:
Nee, dan gaan ze gelijk aftrekken. Hihaho!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat als jij die grap maakt met je wiskundematties dat iedereen stuk ligt
En daarna krijgen ze een wortel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dan gaan ze gelijk aftrekken. Hihaho!
Modena home, als het budget niet zo groot isquote:
Ze hebben gisteren nog in de EL gespeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Modena home, als het budget niet zo groot is![]()
weet niet wat estoril tegenwoordig doet.
Dan zal die wel duur zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren nog in de EL gespeeld.
Daar kun je op rekenen ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En daarna krijgen ze een wortel?
200cquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Modena home, als het budget niet zo groot is![]()
weet niet wat estoril tegenwoordig doet.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:08 schreef poker4lifee het volgende:
yoo en werkt het nog of hebben ze het gefixt?1e zeker
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:10 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
je kontje verkopen achter 't station voor fifa coins
Even hacken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:25 schreef byah het volgende:
wat is de snelste manier om van lvl 43 naar lvl 68 te komen in EASFC?
steeds 500eafc terugsturen naar je clubquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:25 schreef byah het volgende:
wat is de snelste manier om van lvl 43 naar lvl 68 te komen in EASFC?
Que ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
steeds 500eafc terugsturen naar je club
slecht geweten ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:45 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn bladwijzer link was invalid, gekke code shit, dacht even aan een ban
you will be hunted for the rest of timequote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:49 schreef ThadCastle het volgende:
x^7 apart doen en (x^4 + 19) * x^-1 en dan dat weer * 5
Afgeleide van 19 is 0quote:
Ik dacht iets met kettingregel ofzo, hoe moet het danquote:
kan het niet 35x^6+ 30x^3 +19/x^2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht iets met kettingregel ofzo, hoe moet het dan
Dat afgeleide van 19 0 is weet ik ook wel
zo moeilijk is dit niet hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Worden jullie allemaal raketgeleerde of zo?
die 30x^2 bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan doe je die 19 niet meer x 5 en x2 volgens mij...
je gaat er niet mee kunnen stoppenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
nice gta online werkt weer prima hier
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik moet weg nu dus helaas en succes
Ik kom vanmiddag ook wel even online. Gister bij een vriend gedaan, 't is best wel tof.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:06 schreef poker4lifee het volgende:
nice gta online werkt weer prima hier
Moeten die x^3+19/x niet tussen haakjes dan want beide moeten keer 10 tochquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
die 30x^2 bedoel ik.
Als je die x^4+19/x vereenvoudigt naar x4/x + 19/x dan krijg je toch x3+19/x vervolgens doe je die 5 keer x7 en die 2 krijg je 5x7 +10*x3+19/x en dan afleiden
dankjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een uurtje geïnvesteerd in shadows.
Die een x minder bij x4 want je deelt door 1xquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Het is toch gewoon
5* (7x^6 + 2* (4x^3 - 19/x^2)
Toch?
Hoeveel heb je er dan ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even een uurtje geïnvesteerd in shadows.
Jij bent de winnaar volgens mij. Ik ga dit antwoord even invoerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:10 schreef DutchSL het volgende:
Het is toch gewoon
5* (7x^6 + 2* (4x^3 - 19/x^2)
Toch?
Mij niet vertrouwenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij bent de winnaar volgens mij. Ik ga dit antwoord even invoeren
Thanks.
Wat is dat danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:12 schreef BDIL het volgende:
Wolframalpha geeft een heel ander antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |