quote:
quote:
Je ziet meteen dat dat geen Heras hekwerk is..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
Deze klapperd wel zo hard de muur in.
Zijn een missie aan het doen met 5 man werkt goedquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef KneusTeun het volgende:
ik zie iedereen nu gta doen, maar kunnen jullie überhaupt samen spelen? ik kan niet eens jobs doen en ook ben ik mijn auto kwijt en geld (en die missies van Simeon zijn ook weg). Dus tot nu toe 3x kut
Had gister wat problemen met anderen joinen, maar het werkte welquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef KneusTeun het volgende:
ik zie iedereen nu gta doen, maar kunnen jullie überhaupt samen spelen? ik kan niet eens jobs doen en ook ben ik mijn auto kwijt en geld (en die missies van Simeon zijn ook weg). Dus tot nu toe 3x kut
Mag je mijn spot overnemen ik start net FIFA opquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef Rossdale het volgende:
Ja ik ga hem zo ook weer even opstarten
rockstar ja, ikke heul niequote:
quote:
quote:
En dan 1 kwal die boos isquote:1. Entertainmentproduct dat snelst 1 miljard dollar opbrengt
2. Hoogste omzet van entertainmentproduct op 24 uur tijd
3. Game die snelst 1 miljard dollar opbrengt
4. Best verkopende game op 24 uur tijd
5. Best verkopende actiespel op 24 uur tijd
6. Game die meest opbrengt op 24 uur tijd
7. Meest bekeken trailer voor een actiegame ooit
Sja het is niet bepaald een vlekkeloze launchquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:01 schreef KneusTeun het volgende:
ik ook! want ben weer character kwijt!
nu al 7 keer turorial gedaan en nog niet 1 job kunnen starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |