Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Hoe?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Beter wek je eens een OBE op, ga je veel meer aan hebben en is gratis.
Na boos ben ik niet. Vind het alleen een kinderachtige actie, vooral omdat je hier nooit komt. Maar I don't carequote:
Hmm dan moet je echt goed concentreren lees ik al. Soort van lucide dromen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Bij mij kwam het vanzelf maar je kan het naar schijnt opwekken. Zou eens googlen.
no one likes me, i don't care.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na boos ben ik niet. Vind het alleen een kinderachtige actie, vooral omdat je hier nooit komt. Maar I don't care
Nee, lucide dromen is kinderspel in vergelijking met dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hmm dan moet je echt goed concentreren lees ik al. Soort van lucide dromen?
Dat zou ik eigenlijk helemaal niet echt erg vindenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Buiten 1 keer nog nooit bad gegaan. Tijdens een van mijn eerste paddotrips was ik bang dat het niet meer zou stoppen,
Zei de kat nog wat terug? Zo nee dan had je niet genoeg en ging je niet hard genoegquote:tijdje met de kat praten en alles was weer goed.![]()
Ja, je moet de enge en minder prettige gedachtes bij het trippen liefhebben en waarderen. Het komt uit je onderbewustzijn dus er naar luisteren en kijken wat je er aan hebt is verstandiger dan je er voor afsluiten.quote:Duurde nog geen uurtje en het was uiteindelijk toch afgelopen.
Is het ook, maar als ik ergens post dan gaan mensen altijd of veel over drugs posten en vragen stellen aan mij of ze gaan lopen bitchen over hoe slecht drugs wel niet zijn en delen ze constantquote:
Ah, ik snap na 20x de pagina refreshen de afkorting pas. Nah, waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Nee, lucide dromen is kinderspel in vergelijking met dit.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:48 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Nee, lucide dromen is kinderspel in vergelijking met dit.
Hasj, coke en pillen doe zo de ttquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat een mod de TT aanpast, weet alleen geen leuke dus tot nu toe staat er dat ze er stoners moeten neerzettenAls iemand een leuke weet, behalve dit stomme streepje, tell me dan verander ik mijn berichtje even
Kan geen enkele drug aan tippen, vind ik dan. Het is me wel maar 1 keer overkomen en duurde slechts 2 sec.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik snap na 20x de pagina refreshen de afkorting pas. Nah, waarom zou ik dat willen?
onz stoners : waar harddrugs de standaard is!quote:
Wat ziennnnn ik nuquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik lapo had dan had ik ama is lief gedaan als tt.
Sssttttquote:
Huh?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:05 schreef Klojo120 het volgende:
Fl jaloers als de tering, zijn hosselschema in de war gebracht.
Props voor je quoteeditskills, ik zit mobiel dus doe het niet zo luxe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk helemaal niet echt erg vindenVind nuchter worden na een lange trip altijd raarder overkomen dan de opkomst. Helemaal verbaasd en teleurgesteld dat de muren niet meer bewegen en zo
[..]
Zei de kat nog wat terug? Zo nee dan had je niet genoeg en ging je niet hard genoeg
[..]
Ja, je moet de enge en minder prettige gedachtes bij het trippen liefhebben en waarderen. Het komt uit je onderbewustzijn dus er naar luisteren en kijken wat je er aan hebt is verstandiger dan je er voor afsluiten.
[..]
Is het ook, maar als ik ergens post dan gaan mensen altijd of veel over drugs posten en vragen stellen aan mij of ze gaan lopen bitchen over hoe slecht drugs wel niet zijn en delen ze constant's uit bij mijn posts.
Lucide dromen vaak genoeg maar een o.b.e. lijkt me dan weer niks en heb daar ook weinig behoefte aan. Misschien na de datura maar dat hoor je dan wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:55 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Kan geen enkele drug aan tippen, vind ik dan. Het is me wel maar 1 keer overkomen en duurde slechts 2 sec.
ok, geen probleemquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lucide dromen vaak genoeg maar een o.b.e. lijkt me dan weer niks en heb daar ook weinig behoefte aan. Misschien na de datura maar dat hoor je dan wel.
Eehm jaa...?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
“One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.”
Dankje, veel succes met proberen.quote:
Zou wel leuk zijn mocht het nog eens lukken en wat verder kan reizen dan de paar decimeters boven mijn lichaam, thx!quote:
Welk deel van dit kleine land? Ik heb de buitenplantjes binnen gezet met al die regen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:27 schreef badtripbob het volgende:
De tering, wat begint het ineens fucking hard te stortregenen hier buiten
Roffaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welk deel van dit kleine land? Ik heb de buitenplantjes binnen gezet met al die regen.
Dan heb ik nog tijd om eventueel buiten te pissen.quote:
België raakt verlost van de regenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
http://www.buienradar.nl Aah het komt ook wel naar Drenthe
Belgische patatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:39 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
België raakt verlost van de regen
Schijnt juist chill te zijn, ga binnenkort even patatje halen bij de vlaamse tent en dan Belgische mayo erbij doen. Is wat zuurder schijnt, hou ik wel vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De patat is wel ok. Maar die mayo...
Ja ik hou ook wel van zuur maar als je de mayo van hier gewend bent is het echt heel vreemd om dan zure mayo te eten ineens. Als je niks wist dat er een verschil in zit zou je denken dat die mayo bedorven isquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt juist chill te zijn, ga binnenkort even patatje halen bij de vlaamse tent en dan Belgische mayo erbij doen. Is wat zuurder schijnt, hou ik wel van
Hmm ik ga het binnenkort proberen, klinkt wel chill.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:00 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja ik hou ook wel van zuur maar als je de mayo van hier gewend bent is het echt heel vreemd om dan zure mayo te eten ineens. Als je niks wist dat er een verschil in zit zou je denken dat die mayo bedorven is
Belgische mayo is ontzettend smerig kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schijnt juist chill te zijn, ga binnenkort even patatje halen bij de vlaamse tent en dan Belgische mayo erbij doen. Is wat zuurder schijnt, hou ik wel van
Lijkt mij wel dan weer leuk om een fles mayo om te spoelen en dan Belgenmayo er in te stoppen en dan steeds mensen uitnodigen om een patatje bij je te komen etenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Belgische mayo is ontzettend smerig kan ik je vertellen![]()
fuck wakker zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
hoi stoned en alles lijkt alsof het vloeibaar is door slaapgebrek en blowen
'Waar kom je eigenlijk weg?' Wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:37 schreef Amarantha het volgende:
Klojo waar kom je eigenlijk weg? I.v.m je naam. Heb die naam nooit eerder gehoord namelijk
Ik vertel altijd iedereen dat ik uit noorwegen kom, mijn halve school gelooft het ook. Maar eigenlijk is het een Friessche benaming voor (vrij geïnterpreteerd natuurlijk) 'Beschermer'. Samen met mijn tweede naam, Jaromir, betekent het 'beschermer van het evenwicht'.quote:
Oh ik ga deze vreugdelijke begroeting natuurlijk niet negeren.quote:
Ah ik had al zo'n vermoeden dat het met Friesland te maken hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vertel altijd iedereen dat ik uit noorwegen kom, mijn halve school gelooft het ook. Maar eigenlijk is het een Friessche benaming voor (vrij geïnterpreteerd natuurlijk) 'Beschermer'. Samen met mijn tweede naam, Jaromir, betekent het 'beschermer van het evenwicht'.
Het is niet zo dat ik uit Friesland kom, maar mijn vader heeft mij en mijn zus gewoon aparte namen gegeven
'Feia'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Heeft je zus ook zo'n naam die je nergens tegenkomt?
Feia is wel een mooie naamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Feia'
Komt nog minder voor dan Hajo.
Het betekend lelijk in het portugees, maar verder vind ik het ook een mooie naamquote:
HAHAHA echt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het betekend lelijk in het portugees, maar verder vind ik het ook een mooie naam
Ik ook. Maar ik ga ze niet op FOK! delen want dan niet meer uniekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mn kinderen later ook unieke namen geven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het betekend lelijk in het portugees, maar verder vind ik het ook een mooie naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |