Als je dan een bad trip hebt duurt die iig niet zolang. Je moet met DMT juist gaan liggen toch? En in een ruimte met veel lichtjes en shitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
20 minuten hoorde ik. Ik ben meer van hoe langer hoe beter, beetje de hele avond met je space bek rondlopen.
als je dan een badtrip hebtquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wil sowieso daarom nog een keer 2c-p en doi proberen. 2c-p duurt 10 tot 20 uur en doi kan wel langer dan 48 uur duren volgens mij reports gelezen van 2 hele dagen aan het trippen zijn.
Silkroads is down.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog nooit, behalve dan de dmt die mijn hersenen loslaten tijdens de slaapStaat wel op mijn wishlist.
[..]
Mensen verkopen het duur omdat je maar kleine doseringen nodig hebt, niet veel mensen het verkopen en mensen het toch meestal niet vaak gaan doen maar eens in ze zoveel tijd.
Als je zelf wat mimosa rootbarkpoeder of zo online besteld en nog wat wat nodig is voor de extractie kan je echt heel simpel en cheap zelf dmt extraheren
Ik neem aan dat je 4-fa bedoeld? Oftewel 4-fluor-amfetamine. Das wel relaxt spul wat lijkt op mdma en op speed. Het is minder euforisch en waus/wazig als mdma en niet zo energiek zoals speed. een beetje een iets gematigd kind tussen een xtc-tablet en een grammetje speed zeg maar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:10 schreef smitjew het volgende:
[..]
kerel wil keer 4-flava met mij doen .
is dat een aanrader ?
aah oke , heb keer gehad toen ik dronken wasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 4-fa bedoeld? Oftewel 4-fluor-amfetamine. Das wel relaxt spul wat lijkt op mdma en op speed. Het is minder euforisch en waus/wazig als mdma en niet zo energiek zoals speed. een beetje een iets gematigd kind tussen een xtc-tablet en een grammetje speed zeg maar.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wil sowieso daarom nog een keer 2c-p en doi proberen. 2c-p duurt 10 tot 20 uur en doi kan wel langer dan 48 uur duren volgens mij reports gelezen van 2 hele dagen aan het trippen zijn.
Ja ach, SR heb je toch niet echt nodig. Zijn meer dan genoeg dealers waar ik sowieso kwaliteit ken krijgen en altijd voor een hele goede prijs, zeker vergeleken met de zieke prijzen die ze op SR vroegenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Silkroads is down.niet dat ik bitcoins had.
quote:Ik heb nog datura liggen voor de experimentele dagen.
Ja ik heb ook nooit wat met SR gedaan. Wel makkelijk voor die tijd dat ik geen mensen kende, maar toen bestond het nog niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja ach, SR heb je toch niet echt nodig. Zijn meer dan genoeg dealers waar ik sowieso kwaliteit ken krijgen en altijd voor een hele goede prijs, zeker vergeleken met de zieke prijzen die ze op SR vroegenBeetje mensen die geen drugscontacten hebben uitbuiten
[..]dat lijkt mij niks. Trippen is leuk maar helemaal een delirium dan weet je niet eens meer dat je wat op hebt en lijkt alles wat je meemaakt 100% echt.
Vind heel die ophef rond die drug (The Spirit molecule bvb) wat overdreven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je dan een bad trip hebt duurt die iig niet zolang. Je moet met DMT juist gaan liggen toch? En in een ruimte met veel lichtjes en shit
Ik ben benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:26 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Vind heel die ophef rond die drug (The Spirit molecule bvb) wat overdreven.
Rustig aan doen met drugs is voor mietjes manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:33 schreef smitjew het volgende:
ach er is zo veel drugs en als je niet gehandicapt bent en er rustig mee om kan gaan zijn ze best wel chill.
Wat ik vooral interessant vindt om te lezen is over de natuurlijke DMT dat al vrijkomt en ook bij bijna dood ervaring enzquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:36 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Het gaat wel diep maar het duurt te kort om er echt iets nuttig uit te halen, vind ik.
hahahquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Rustig aan doen met drugs is voor mietjes manGewoon helemaal naar de klote gaan en zelden nuchter zijn.
Ohja en ik zou godverdomme een fucking joint gaan draaien maar nog steeds niet eens een vloeitje neergelegd
Beter wek je eens een OBE op, ga je veel meer aan hebben en is gratis.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat ik vooral interessant vindt om te lezen is over de natuurlijke DMT dat al vrijkomt en ook bij bijna dood ervaring enz
Buiten 1 keer nog nooit bad gegaan. Tijdens een van mijn eerste paddotrips was ik bang dat het niet meer zou stoppen, tijdje met de kat praten en alles was weer goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je dan een bad trip hebt duurt die iig niet zolang. Je moet met DMT juist gaan liggen toch? En in een ruimte met veel lichtjes en shit
Een watte?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:39 schreef changed.by.joy het volgende:
[..]
Beter wek je eens een OBE op, ga je veel meer aan hebben en is gratis.
Ik ben stoned dus legit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |