ligt er aan wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zo alleen op mijn kamer gaat ook prima hoor.
Blowen doe ik gek genoeg het liefste alleen. Lekker, aan het water ofzo. Colatje d'r bij, mijn zone. De rest doen we wel samen eigenlijk. Laatste keer was ook geniaal. Huis helemaal voor onszelf (grote keet) veel zoetwaren, chille banken.quote:
Ik heb zowat elke drug die ik op heb zowel op een party en in het openbaar, alleen met vrienden en alleen mezelf gedaan. Tis gewoon anders maar niet dat de een perse beter of slechter is.quote:
ja , had toen van mijn shirtje een jasje geknipt toen kameraad alleen thuis wasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blowen doe ik gek genoeg het liefste alleen. Lekker, aan het water ofzo. Colatje d'r bij, mijn zone. De rest doen we wel samen eigenlijk. Laatste keer was ook geniaal. Huis helemaal voor onszelf (grote keet) veel zoetwaren, chille banken.
Nee ik kijk ben tv aan het kijken, ik kijk morgen wel. Ga 's nachts toch niet zoeken na dat dingquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
Ama is verdwenen van fok en opeens haar huis aan het onderzoeken?![]()
![]()
En bob is een baas, hij kwam uit het niets en kan me soms kapot beroerd lachen om die man.
laatste tijd veel gedaan , nu maar effe rustig aan doen en beetje blowenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb zowat elke drug die ik op heb zowel op een party en in het openbaar, alleen met vrienden en alleen mezelf gedaan. Tis gewoon anders maar niet dat de een perse beter of slechter is.
Oh laat dat ding gewoon voor wat het is joh. Als ik het echt wil dan ram ik er zo wel een blik in en gooi het op de barbeque.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik kijk ben tv aan het kijken, ik kijk morgen wel. Ga 's nachts toch niet zoeken na dat ding
Nou dan niet johquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh laat dat ding gewoon voor wat het is joh. Als ik het echt wil dan ram ik er zo wel een blik in en gooi het op de barbeque.
Die staat nog op de wishlist.quote:
Ik wil gewoon een keer iets proberen en paddo's lijken mij te lang te duren. DMT had je een kortere trip meen ik te hebben gelezen. Lijkt me dan een vrij veilige keuzequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die staat nog op de wishlist.![]()
Wel een keer de kans gehad maar had toen al lsd op. Shit schijnt nog wel vrij duur te zijn. (?)
Niet zo boos doen joh.quote:
Luister maar eens naar 'terrence mckenna dmt experience'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer iets proberen en paddo's lijken mij te lang te duren. DMT had je een kortere trip meen ik te hebben gelezen. Lijkt me dan een vrij veilige keuze
Ik ben héél boos!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet zo boos doen joh.![]()
Het is gewoon een geniaal idee.
Nog nooit, behalve dan de dmt die mijn hersenen loslaten tijdens de slaapquote:
Mensen verkopen het duur omdat je maar kleine doseringen nodig hebt, niet veel mensen het verkopen en mensen het toch meestal niet vaak gaan doen maar eens in ze zoveel tijd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die staat nog op de wishlist.![]()
Wel een keer de kans gehad maar had toen al lsd op. Shit schijnt nog wel vrij duur te zijn. (?)
Whehehequote:
20 minuten hoorde ik. Ik ben meer van hoe langer hoe beter, beetje de hele avond met je space bek rondlopen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer iets proberen en paddo's lijken mij te lang te duren. DMT had je een kortere trip meen ik te hebben gelezen. Lijkt me dan een vrij veilige keuze
kerel wil keer 4-flava met mij doen .quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Nog nooit, behalve dan de dmt die mijn hersenen loslaten tijdens de slaapStaat wel op mijn wishlist.
[..]
Mensen verkopen het duur omdat je maar kleine doseringen nodig hebt, niet veel mensen het verkopen en mensen het toch meestal niet vaak gaan doen maar eens in ze zoveel tijd.
Als je zelf wat mimosa rootbarkpoeder of zo online besteld en nog wat wat nodig is voor de extractie kan je echt heel simpel en cheap zelf dmt extraheren
Ik wil sowieso daarom nog een keer 2c-p en doi proberen. 2c-p duurt 10 tot 20 uur en doi kan wel langer dan 48 uur duren volgens mij reports gelezen van 2 hele dagen aan het trippen zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
20 minuten hoorde ik. Ik ben meer van hoe langer hoe beter, beetje de hele avond met je space bek rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |