Als je niet hoger kan dan is daar niks mis meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou ook wel hoger willen. Maar theoretisch kan ik niet hoger dan mbo niv 4 helaas. Op het moment kan ik ff niks aan
oh god here we go...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Unscrewed het volgende:
Hoi, ik ben hartstikke dronken en stoned, en ik heb een leuk leven genaamd energietoevoegingen.
lel wat dan?quote:
Laat de epistels maar komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Unscrewed het volgende:
Hoi, ik ben hartstikke dronken en stoned, en ik heb een leuk leven genaamd energietoevoegingen.
Mwah, er zijn zeker ook krakers die niks uit ideologie doen en alleen een pand uitleven maar dat zijn er echt een stuk minder dan degene die zich inzetten bij demonstraties, weggeefwinkels, kraak-cafe's en kraakfeesten, altijd mensen helpen bezetten, altijd van alles delen met elkaar... Ik vind de meerderheid van de krakers die ik heb ontmoet toch gewoon sociale, gezellige mensen met veel hart en een ideologie waar ze echt achter staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Is tegenwoordig bij het leeuwendeel van gekraakte panden niet meer het geval. Zoals gezegd, de alternatieve ideologie is grotendeels verdwenen. Of nog wel aanwezig, maar veel mensen met een wat andere levenswijze zijn er 'misbruik' van gaan maken.
Ah tof!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij draaien hier een weggeefwinkel (op Do. avond en Zat. middag), voedselbank 3x ochtenden per week (doen we zelf, is niet vanuit de gemeente), eetcafe op Woensdag en we hebben elke Zaterdag muziek of bandjes in de kelder
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef Amarantha het volgende:
Blij dat ik mn ei kwijt kan bij FL momenteel. Thanks
wil je methylfenidaat kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:57 schreef Unscrewed het volgende:
Oude RKZ.. Even googlen. Zegt mij wel watquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah tof!
Waar ik altijd zelf graag wel had willen wonen is het Oude RKZ in Groningen. Ex-vriend van mijn moeder woonde daar vroeger. Echt een supercommune
Ik heb een half jaar in de glasfabriek in Groningen gewoond met ouwe punkkrakers die daar in het RKZ hadden gewoond. Glasfabriek zit direct naast treinstation.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah tof!
Waar ik altijd zelf graag wel had willen wonen is het Oude RKZ in Groningen. Ex-vriend van mijn moeder woonde daar vroeger. Echt een supercommune
Ontken ik ook allemaal niet. Laatste komt wel omdat je in een bepaald wereldje zit waardoor je juist die types ontmoet. In Rotterdam heb je hele gekraakte panden waar enkel criminelen e.d. in zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mwah, er zijn zeker ook krakers die niks uit ideologie doen en alleen een pand uitleven maar dat zijn er echt een stuk minder dan degene die zich inzetten bij demonstraties, weggeefwinkels, kraak-cafe's en kraakfeesten, altijd mensen helpen bezetten, altijd van alles delen met elkaar... Ik vind de meerderheid van de krakers die ik heb ontmoet toch gewoon sociale, gezellige mensen met veel hart en een ideologie waar ze echt achter staan.
www.orkz.nlquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oude RKZ.. Even googlen. Zegt mij wel watEen kennis van me woont anti-kraak in Groningen in een enorm gebouw
Ja, in Rotterdam heb je ook huur en zelfs koopwoningen waar alleen criminelen in wonen. En kraakpanden met mensen die gewoon studeren en/of werken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Ontken ik ook allemaal niet. Laatste komt wel omdat je in een bepaald wereldje zit waardoor je juist die types ontmoet. In Rotterdam heb je hele gekraakte panden waar enkel criminelen e.d. in zitten
Je gaat voorbij aan m'n puntquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, in Rotterdam heb je ook huur en zelfs koopwoningen waar alleen criminelen in wonen. En kraakpanden met mensen die gewoon studeren en/of werken.
De moeite waard!quote:
Wat was je punt dan? Dat er kraakpanden zijn met alleen tuig? Dat iedereen kan kraken die dat wilt maakt niet dat de normale krakers daarom ineens allemaal geen idealen meer hebben. Bijna elke kraker die ik ken die doet wel iets aan non-profit mensen en de maatschappij helpen. En dan mensen die krakers lui noemen... Je moest eens weten hoe vaak die bezig zijn met andere mensen te helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |