Ik heb ooit met een vriend anti-kraak gezeten in een landhuis net buiten Den Haag. Was echt meesterlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een kennis van me woonde antikraak, twee verdiepingen, acht kamers in totaal of zo, 180 euro inclusief![]()
.
Genoeg studenten die wel de balans vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld jaHeb ook ooit eens een poging gedaan. Enkel uitgaan en borrelen was dat. Studeren kwam geen ruk van en ik ben na vier maanden zeer tevreden gestopt
Misschien dat ik het ooit op m'n 50e nog eens voor de fun ga doen Of m'n VMBO halen ofzo.
Serieus? Anti kraak is geen kraak en zijn dus ook geen krakersquote:
Oh je hebt een mening over de altijd eensgezinde en precies hetzelfde handelende groep mensen omdat je ze allemaal persoonlijk kent en dat ondervonden hebt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal mijn mening over krakers maar even voor mij houden.
Het is niet de moeilijkheidsgraad die het hem doet. IK denk eigenlijk dat moeilijker zelfs beter is omdat je focus er dan wat meer op zal komen te liggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Genoeg studenten die wel de balans vindenEn criminologie schijnt ook weer niet de moeilijkste studie te zijn
Oh ja dan moet het welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde uni voor mij is de TU/e, maar daar kan ik niet heen. Alle andere uni's vind ik eigenlijk al te ver van huis, dat lange gereis gaat me slopen, dat weet ik nu al. Dus eigenlijk 'moet' ik wel op kamers.
Ik zou niet weten waarom ik niet in een gebouw zou gaan wonen wat hierna toch gesloopt wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
Anti kraak juich ik erg toe, maar ik vind dat mensen niet zomaar in een gebouw kunnen gaan zitten. Als ik op mezelf ga moet ik straks ook gewoon huur enz betalen.
Nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh je hebt een mening over de altijd eensgezinde en precies hetzelfde handelende groep mensen omdat je ze allemaal persoonlijk kent en dat ondervonden hebt?
Kraken was oorspronkelijk ook meer een ideologie dan slechts gratis wonen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:
Anti kraak juich ik erg toe, maar ik vind dat mensen niet zomaar in een gebouw kunnen gaan zitten. Als ik op mezelf ga moet ik straks ook gewoon huur enz betalen.
Nouja we zullen zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is niet de moeilijkheidsgraad die het hem doet. IK denk eigenlijk dat moeilijker zelfs beter is omdat je focus er dan wat meer op zal komen te liggen
Wij geloven in je, Krul!quote:
En wel over het mbo ook al weet je daar niet veel over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:52 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik weet niks van kraak/antikraak en heb dus ook niet echt een mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dat ook echt heel erg graagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Oh ja dan moet het welAls ik in Amsterdam ga studeren hoef ik niet perse op kamers (15 min reizen) maar ik wil gewoon graag uit huis
Dit dus. Als je anti-kraak op 1 hoop gooit met kraken zet je echt 2 tegenpolen naast ekaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Anti kraak is geen kraak en zijn dus ook geen krakers
Is tegenwoordig bij het leeuwendeel van gekraakte panden niet meer het geval. Zoals gezegd, de alternatieve ideologie is grotendeels verdwenen. Of nog wel aanwezig, maar veel mensen met een wat andere levenswijze zijn er 'misbruik' van gaan maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Als je anti-kraak op 1 hoop gooit met kraken zet je echt 2 tegenpolen naast ekaar[b]Krakers zijn tegen speculatie van panden en willen leegstaande panden weer laten leven. [/b]Anti-kraak bewoners willen goedkoop wonen en gaan daarom akkoord met absurde voorwaarden en ze helpen pandjesmelkers om zo geen bestemmingsplan te hoeven voor te leggen.
Mensen die blowenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef Trollscience het volgende:
ik heb pas een vet leven
beetje opioïden verhandelen beetje neuken beetje blowen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En wel over het mbo ook al weet je daar niet veel over.Niks mis met mbo als dat je niveau is maar als je hoger aankan zou ik dat iedereen aanraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat snap ik helemaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook echt heel erg graag. Maar los daarvan weet ik dat ik een burnout ga krijgen als ik iedere morgen om half 6 op moet om net op tijd aanwezig te zijn bij wijze van spreken. En daar heb ik gewoon geen zin in
. Het is wel mogelijk natuurlijk en ik zal er niet altijd om half 8 hoeven zijn, maar toch, liever wat meer betalen en lekker vrij zitten dan dat
.
En iedere dag ontzettend laat thuis, bleh, nee. Ik wil wel een leven overhouden.
Wij draaien hier een weggeefwinkel (op Do. avond en Zat. middag), voedselbank 3x ochtenden per week (doen we zelf, is niet vanuit de gemeente), eetcafe op Woensdag en we hebben elke Zaterdag muziek of bandjes in de kelderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Is tegenwoordig bij het leeuwendeel van gekraakte panden niet meer het geval. Zoals gezegd, de alternatieve ideologie is grotendeels verdwenen. Of nog wel aanwezig, maar veel mensen met een wat andere levenswijze zijn er 'misbruik' van gaan maken.
Zou ook wel hoger willen. Maar theoretisch kan ik niet hoger dan mbo niv 4 helaas. Op het moment kan ik ff niks aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niks mis met mbo als dat je niveau is maar als je hoger aankan zou ik dat iedereen aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |