Ik wil in Amsterdam studeren dus die kamer gaat wel lastig wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga sowieso op kamers. En mijn wereld kan alleen maar groter worden. Ik tel al 1,5 jaar af.
Ondertussen ook wel klaar met de middelbare ja, ben wel toe aan iets anders.
Ongetwijfeld jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:40 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ik zat meer te denken aan uitgaan, borrels, studiemaatjes zoeken etc etc
De dichtstbijzijnde uni voor mij is de TU/e, maar daar kan ik niet heen. Alle andere uni's vind ik eigenlijk al te ver van huis, dat lange gereis gaat me slopen, dat weet ik nu al. Dus eigenlijk 'moet' ik wel op kamersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil in Amsterdam studeren dus die kamer gaat wel lastig worden
Gewoon beetje anti-kraak wonen als je op de centen letten moetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil in Amsterdam studeren dus die kamer gaat wel lastig worden
Fixed. Kraken is helemaal gratis. En heb je niet moeten tekenen dat je er binnen x dagen uit moet als ze dat willen en altijd het recht hebben om zomaar het huis binnen te komen en mensen rond te leiden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon beetje anti-kraak wonen als je op de centen letten moet
Ik ben niet meer zo goed op de hoogte over de situatie in Nederland, maar word je er tegenwoordig niet gewoon uitgetrapt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Fixed. Kraken is helemaal gratis. En heb je niet moeten tekenen dat je er binnen x dagen uit moet als ze dat willen en altijd het recht hebben om zomaar het huis binnen te komen en mensen rond te leiden...
Veel steden hebben een gedoogbeleid wat betreft kraken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo goed op de hoogte over de situatie in Nederland, maar word je er tegenwoordig niet gewoon uitgetrapt?
quote:
Ik woonde eerst anti-kraak naast krakers. Altijd samen feestjes. Tot de politie kwam evacuerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
Anti-kraak en kraak is niet echt hetzelfde en zo.
Mensen kunnen zeggen wat ze willen over krakers maar ze kunnen wel echt hele dikke feesten gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woonde eerst anti-kraak naast krakers. Altijd samen feestjes. Tot de politie kwam evacueren
Je moet je soms kut voelen zodat je het goede daarna weer gaat waarderen. Circle of life enzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig gaat het momenteel vet goed met mij *kuch*
Herkenbaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
Weetje aan wat voor soort mensen ik nou echt een hekel heb. Dat zijn van die mensen waarmee je contact hebt maar alleen als je ze zelf aanspreekt en andersom gebeurd het nooit
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woonde eerst anti-kraak naast krakers. Altijd samen feestjes. Tot de politie kwam evacueren
Vertel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal mijn mening over krakers maar even voor mij houden.
Ik heb ooit met een vriend anti-kraak gezeten in een landhuis net buiten Den Haag. Was echt meesterlijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een kennis van me woonde antikraak, twee verdiepingen, acht kamers in totaal of zo, 180 euro inclusief![]()
.
Genoeg studenten die wel de balans vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld jaHeb ook ooit eens een poging gedaan. Enkel uitgaan en borrelen was dat. Studeren kwam geen ruk van en ik ben na vier maanden zeer tevreden gestopt
Misschien dat ik het ooit op m'n 50e nog eens voor de fun ga doen Of m'n VMBO halen ofzo.
Serieus? Anti kraak is geen kraak en zijn dus ook geen krakersquote:
Oh je hebt een mening over de altijd eensgezinde en precies hetzelfde handelende groep mensen omdat je ze allemaal persoonlijk kent en dat ondervonden hebt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zal mijn mening over krakers maar even voor mij houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |