Jij bent echt een denkertje, of niet?quote:
Klojo dit is je laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent echt een denkertje, of niet?
Best lekkere track. Luister sowieso bijna nooit meer mainstream maar als ik een vette track hoor ist toch wel leuk.Maar ben sinds ik de freepartysounds en die feesten ontdekt heb wil ik niet anders meer.quote:
Zo deze aanzetten. Drokz en Akira altijd bazige shitquote:
klopt , vind nummers met een lekkere harde bas altijd mooi.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Best lekkere track. Luister sowieso bijna nooit meer mainstream maar als ik een vette track hoor ist toch wel leuk.Maar ben sinds ik de freepartysounds en die feesten ontdekt heb wil ik niet anders meer.
[..]
Zo deze aanzetten. Drokz en Akira altijd bazige shit
Ja, ik heb nogal veel (vage) gedachtes en laat die ook vaak vloeien uit mijn mond en op FOK en facebook.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent echt een denkertje, of niet?
? Wat bedoel je drugs? Nee man.quote:Verkoop jij ook?
Ik heb jou best veel zien posten op 't forum (ik lurk meer dan ik post) en je komt op mij altijd over als een intelligente, verwarde, geestquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik heb nogal veel (vage) gedachtes en laat die ook vaak vloeien uit mijn mond en op FOK en facebook.
[..]
? Wat bedoel je drugs? Nee man.
Ja de vaagheid en domme dingen die ik in mij heb compenseert weer de genialiteit en creativiteit. Combineren is ook leuk dan krijg je goed doordachte onzinpostsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb jou best veel zien posten op 't forum (ik lurk meer dan ik post) en je komt op mij altijd over als een intelligente, verwarde, geest
En ik zit al sinds 2003 op fok. eerst onder forum.fok.nl/user/profile/67005 en daarna nieuwe account gemaakt en dat is deze.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb jou best veel zien posten op 't forum (ik lurk meer dan ik post) en je komt op mij altijd over als een intelligente, verwarde, geest
I know, dit is ook niet m'n eerste accountquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:49 schreef badtripbob het volgende:
[..]
En ik zit al sinds 2003 op fok. eerst onder forum.fok.nl/user/profile/67005 en daarna nieuwe account gemaakt en dat is deze.
Je komt me best wijs over manquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, ik heb nogal veel (vage) gedachtes en laat die ook vaak vloeien uit mijn mond en op FOK en facebook.
[..]
? Wat bedoel je drugs? Nee man.
ik heb er wel eens gepost toen ik van de wereld wasquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:51 schreef badtripbob het volgende:
Lurk je dan veel in UVT? Want de laatste jaren post ik bijna alleen maar daar. En als je in space veel lurkt zal je vast wel drugs gebruiken of niet?
Ik heb veel in UVT gelurkt. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de werking van drugs en de (na)effecten ervan. Ik ben zelf niet verder gekomen dan een verdwaald pilletje en paddo's. :quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:51 schreef badtripbob het volgende:
Lurk je dan veel in UVT? Want de laatste jaren post ik bijna alleen maar daar. En als je in space veel lurkt zal je vast wel drugs gebruiken of niet?
als je maar met maten gebruiktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb veel in UVT gelurkt. Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in de werking van drugs en de (na)effecten ervan. Ik ben zelf niet verder gekomen dan een verdwaald pilletje en paddo's. :
Maar lees in principe elk topic welen ik heb je vaker zien posten als psy-freak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |