Ik ben God!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
HUH op FB? Hoe wat waar? Hoe weet jij via FB dat dat bij ons staat?
misschien verkeerd gelezen.quote:
Ga je gang.quote:
Je gaat slapen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga je gang.
Oh en welterusten en ik ga zo in de verdediging over kraken omdat een hele hoop mensen nog nooit van hun leven een kraakpand binnen zijn geweest of krakers persoonlijk kennen maar toch een uitgesproken mening erover hebben. Zelfs uitspraken als een nekschot en mensen die voor knokploegen zijn zijn echt niet raar om te horen komen uit mensen hun mond en te lezen uit mensen hun toetsenbord...
ja maar ik heb de betere gespaard speciaal voor jouquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik niet. Genoeg hardcore en hardstyle geluisterd vandaag
Chill ja, luister morgen wel evenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
ja maar ik heb de betere gespaard speciaal voor jou
ik heb er nu ook al best veelquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
Random het nummer van toffe fokker gekregen door het gewoon te vragen kiek hum
Nee dat was nog @ dven.Zat de hele tijd tegen hem te lullen en had net een grote post zitten typen en toen reageerde ik nog even snel in een andere post zonder te quoten.quote:
klojo bby wat is je ping :$:$quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
Ik woon al 3 weken bij je in huis.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
VertelIk snap er echt geen fluit meer van
Ik heb sowieso ook echt te veel FOK!ers op facebook en in mijn telefoon en gemeet en zoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb mijn FB lijstje een keer schoongeveegd. Mensen die ik nooit meer sprak weg van mijn FB. En nu weet ik van de mensen die ik nog heb wie wie is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb sowieso ook echt te veel FOK!ers op facebook en in mijn telefoon en gemeet en zoIk vergeet ook steeds wie nou wie is op facebook en op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |