Is die bierblikinkippeaarsvooropdebarbeque al weg?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij draaien hier een weggeefwinkel (op Do. avond en Zat. middag), voedselbank 3x ochtenden per week (doen we zelf, is niet vanuit de gemeente), eetcafe op Woensdag en we hebben elke Zaterdag muziek of bandjes in de kelder
Ik ben wel een luie kraker maar ik heb ook zeker huisgenoten die echt altijd voor andere mensen bezig zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:09 schreef badtripbob het volgende:
En dan mensen die krakers lui noemen... Je moest eens weten hoe vaak die bezig zijn met andere mensen te helpen.
De wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is die bierblikinkippeaarsvooropdebarbeque al weg?
Anders kom ik m binnenkort even halen.
Dat kraken niet meer puur een bezigheid is van het volk dat jij nu noemt maar dat ook mensen met de totaal tegenovergestelde ideologie het kraken gevonden hebben en dat dit aandeel steeds groter wordt. Verder hoef je je niet zo aangevallen te voelen aangezien ik zoals eerder gezegd helemaal niet negatief tegenover krakers sta. Iedereen zou moeten kraken. Er staat toch te veel leegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat was je punt dan? Dat er kraakpanden zijn met alleen tuig? Dat iedereen kan kraken die dat wilt maakt niet dat de normale krakers daarom ineens allemaal geen idealen meer hebben. Bijna elke kraker die ik ken die doet wel iets aan non-profit mensen en de maatschappij helpen. En dan mensen die krakers lui noemen... Je moest eens weten hoe vaak die bezig zijn met andere mensen te helpen.
Dagquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:14 schreef Dven het volgende:
Enfin, ik ga op bed liggen. Fijne nacht allen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DagPost snel nog eens leuke foto's van je lieve hond
Nee joh, maak er maar een zuid afrikaan blij mee mijn blikken blijven zo ook wel op de bbq staan. Het is wel een geniaal idee.quote:Op vrijdag 4 oktober .2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Zal morgen eens kijken waar ik hem zag. Zag hem recent nog staan dacht ik.. of hij is meegenomen vanavond. Als ik hem zie neem ik hem wel mee naar mijn kamer, mits je hem echt komt ophalenHoe weetje eigenlijk dat dat ding hier staat? Van Silvia? Dan moet die er dus al een week staan
Kom binnenkort alsnog een keer mee met Silvia!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee joh, maak er maar een zuid afrikaan blij mee mijn blikken blijven zo ook wel op de bbq staan. Het is wel een geniaal idee.![]()
Zal mijn best doen. Misschien kan ik wel een keer mee met de bangbus.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom binnenkort alsnog een keer mee met Silvia!
Ja, kraken gaat inderdaad wel achteruit maar het is IME en IMO echt niet zo dat de groep goede onder de groep slechte wordt ondergesneeuwd of zo. Mensen die niet in de scene zitten krijgen ze meeste info via de media die alleen berichten over ontruimingen en rellen en gestopte illegale houseparties binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat kraken niet meer puur een bezigheid is van het volk dat jij nu noemt maar dat ook mensen met de totaal tegenovergestelde ideologie het kraken gevonden hebben en dat dit aandeel steeds groter wordt. Verder hoef je je niet zo aangevallen te voelen aangezien ik zoals eerder gezegd helemaal niet negatief tegenover krakers sta. Iedereen zou moeten kraken. Er staat toch te veel leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |