'Waar kom je eigenlijk weg?' Wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:37 schreef Amarantha het volgende:
Klojo waar kom je eigenlijk weg? I.v.m je naam. Heb die naam nooit eerder gehoord namelijk
Ik vertel altijd iedereen dat ik uit noorwegen kom, mijn halve school gelooft het ook. Maar eigenlijk is het een Friessche benaming voor (vrij geïnterpreteerd natuurlijk) 'Beschermer'. Samen met mijn tweede naam, Jaromir, betekent het 'beschermer van het evenwicht'.quote:
Oh ik ga deze vreugdelijke begroeting natuurlijk niet negeren.quote:
Ah ik had al zo'n vermoeden dat het met Friesland te maken hadquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vertel altijd iedereen dat ik uit noorwegen kom, mijn halve school gelooft het ook. Maar eigenlijk is het een Friessche benaming voor (vrij geïnterpreteerd natuurlijk) 'Beschermer'. Samen met mijn tweede naam, Jaromir, betekent het 'beschermer van het evenwicht'.
Het is niet zo dat ik uit Friesland kom, maar mijn vader heeft mij en mijn zus gewoon aparte namen gegeven
'Feia'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
Heeft je zus ook zo'n naam die je nergens tegenkomt?
Feia is wel een mooie naamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
'Feia'
Komt nog minder voor dan Hajo.
Het betekend lelijk in het portugees, maar verder vind ik het ook een mooie naamquote:
HAHAHA echt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het betekend lelijk in het portugees, maar verder vind ik het ook een mooie naam
Ik ook. Maar ik ga ze niet op FOK! delen want dan niet meer uniekquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mn kinderen later ook unieke namen geven
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Het betekend lelijk in het portugees, maar verder vind ik het ook een mooie naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |