quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Bam, Darkside krijgt een 9.0 op Pitchfork. Ergo, vandaag vinden we P4K lief en hebben we geen kritiek op ze.
Ik ken ze wel, maar vind het altijd vrij saai. Deze maar eens luisteren op jouw adviesquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:22 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe plaat van Lanterns On The Lake, het bandje dat ik hier al een paar maanden probeer te pluggen, krijgt tot dusverre erg goede recensies.
Als je ze hiervoor saai vond, zou ik niet al te veel wonderen verwachten. Maar nogmaals een nummertje proberen kan geen kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar vind het altijd vrij saai. Deze maar eens luisteren op jouw advies
En mijn last.fm zegt dat ik dat album al 3x geluisterd hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:33 schreef Norrage het volgende:
Die Israel Nash dinges klinkt lekker ja. Heeeel erg Neil Young ja
Heel erg jaloersquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:35 schreef Maxerazzi het volgende:
O ja, dit mag ik natuurlijk niet vergeten te vermelden. Vanavond ga ik ze zien in Fabric London.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:18 schreef brooklyndodger het volgende:
http://www.tivoli.nl/agenda/3734/Death-in-June Hopelijk dit keer zonder veel kostuum nazi's want vorige keer in Waregem werd ik een beetje moe van een of andere zielepoot die heel het optreden stond te sieg heilen voor me en daarna nog met veel kabaal de zaal is uitgesleurd
Ook jaloersquote:Op maandag 7 oktober 2013 12:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg jaloersJaar en Harrington vond ik live fenomenaal, en nu mogen ze Darkside-materiaal spelen
Ik houd marktplaats wel in de gaten maar heb niet veel hoop op een goede afloopquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ook jaloers. Jammer dat ik te laat achter het optreden in het concertgebouw kwam.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:35 schreef Norrage het volgende:
Hihi en de Dire Straits worden in de recensie genoemd
Ik wil niet jullie feestje verpesten maar de Knopfler spat er met vlagen vanafquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:42 schreef Moody het volgende:
[..]Pitchfork leest mee
Hallo Pitchfork-medewerker die snel een Nederlandse cursus heeft gevolgd om dit topic in de gaten te houden
Sssht, wij hebben professionele inzichten en superveel verstand van muziekquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet jullie feestje verpesten maar de Knopfler spat er met vlagen vanaf
Oh, dat staat buiten kijf.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:47 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sssht, wij hebben professionele inzichten en superveel verstand van muziek
Nou...quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Norrage het volgende:
Ik vind de Dire Straits fantastisch, maar volgens mij kotst 99% van dit topic ze volledig uit. Dus is dit nou een goed of een slecht gegeven?
Op dit forumquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou...
http://www.muzieklijstjes.nl/1978.htm
geweldige band, mits in kleine dosisquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Norrage het volgende:
Ik vind de Dire Straits fantastisch, maar volgens mij kotst 99% van dit topic ze volledig uit. Dus is dit nou een goed of een slecht gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |