Ik snap waar je op doelt. Dat was en is ook mijn enige bezwaar. Ik probeerde dat te bestempelen als een gebrek aan climax, wat gepareerd werd als "het blijft spannend", maar ik vind dat het juist niet spannend blijftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:48 schreef DO2 het volgende:
Ik had na alle lofuitingen ook wel iets meer verwacht van Darkside, eigenlijk.
Vind het wel een goeie plaat, die soms naar magische momenten toe weet te werken,
maar de ruimte waarin naar zulke momenten wordt toegewerkt wordt lang niet altijd optimaal benut.
Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat ik er soms voor moet waken om er niet bij in slaap te vallen.
je weet dat Suriname in Zuid-Amerika ligt?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:46 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja daar draaien ze altijd van die Afrikaanse muziek.
Ja. Ik vind het dat ook nog steeds. Maar er had nog veel meer ingezeten en ik was licht teleurgesteld toen ik hem voor het eerst hoorde. Het had de allerbeste plaat állertijden kunnen worden, maar het is nu slechts de allerbeste plaat van dit jaar gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:51 schreef DO2 het volgende:
Maar... Het was voor jou toch de plaat van het jaar? Punt, enzo.
Joh, ik weet onderhand elk land ter wereld te liggen inclusief vlag erbij. Kan er ook niks aan doen dat ze naast Trafassi ook Afrikaanse muziek daar pompen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
je weet dat Suriname in Zuid-Amerika ligt?
Ik ben gelukkig niet de enige die Kertftjes post een beetje raar vondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
je weet dat Suriname in Zuid-Amerika ligt?
Nja kijk, de Surinaamse cultuur is een mengelmoes van van alles en nog wat natuurlijk. Mensen daar komen oorspronkelijk uit Afrika, China, India én Indonesië, dus dan is het niet gek dat ze daar veel met de Afrikaanse cultuur en dus ook muziek bezig zijn zeg maar. Was laatst in Tilburg in zo'n restaurantje om Roti te halen, toen draaiden ze daar ook zoiets. Soundhound bood echter geen uitkomst.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet de enige die Kertftjes post een beetje raar vond
Dat begrijp ik ook wel, maar ik bleef het een beetje aparte post vinden. Dat je uberhaupt hebt gezocht naar die muziek die je daar hoorde, alsof het zo typisch Surinaams was ofzoquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja kijk, de Surinaamse cultuur is een mengelmoes van van alles en nog wat natuurlijk. Mensen daar komen oorspronkelijk uit Afrika, China, India én Indonesië, dus dan is het niet gek dat ze daar veel met de Afrikaanse cultuur en dus ook muziek bezig zijn zeg maar. Was laatst in Tilburg in zo'n restaurantje om Roti te halen, toen draaiden ze daar ook zoiets. Soundhound bood echter geen uitkomst.
Nee had er niet bewust naar gezocht ofzo, maar wilde me sowieso nog in Afrikaanse muziek verdiepen. Want vrijwel alles wat ik gehad heb vond ik zeer fijn (Fela Kuti, Mulatu Astatke, Amadou & Mariam, Bassekou Kouyaté, Bombino, Tinariwen, etc. etc.)quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar ik bleef het een beetje aparte post vinden. Dat je uberhaupt hebt gezocht naar die muziek die je daar hoorde, alsof het zo typisch Surinaams was ofzo
Godverdomme, wat ben jij er toch één van de uitersten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Ik vind het dat ook nog steeds. Maar er had nog veel meer ingezeten en ik was licht teleurgesteld toen ik hem voor het eerst hoorde. Het had de allerbeste plaat állertijden kunnen worden, maar het is nu slechts de allerbeste plaat van dit jaar geworden
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben jij er toch één van de uitersten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ja wel!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:48 schreef DO2 het volgende:
When you play the game of Norrage, you indie or you don't,
there is no middle ground.
Vet hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:03 schreef Norrage het volgende:
Ik ben al die Nicolas Jaar vriendjes aan het luisteren. Wat een meesterwerken zitten daar tussen zeg
Acid Pauli (kende ik al van Notwist en Console)
Nikita Quasim
Will Epstein (wow wat mooie saxofoons en zo)
Valentin Stip
Soul Keita
Sunset of a Clown
En nog veel meer
Clown and Sunset danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hè?Check ook Pavla + Noura
Sunset of a Clown is trouwens geen artiest, maar een album.
En dat Other People-abo is echt iets voor jou johDan krijg je elke zondag meer van dit soort heerlijke muziek + stream en/of download in ultrahoge kwaliteit van al het oude werk
Het Clown N Sunset Collective danquote:
Staat het Trust verzamelalbum op Spotify?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:27 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, dat zijn ze weer allemaal samen natuurlijk. Maar dat nummer van dat collective is gewoon vet daarom noemde ik die
In ieder geval...ik ben nog steeds niet overtuigd van me inschrijven voor dat label omdat het ook wel op Spotify komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |