Wat is de typische Field sound?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef DO2 het volgende:
Ik houd echt zo ontieglijk veel van die typische The Field sound, he. Ik denk dat ik 'm ten huwelijk ga vragen.
Ja, jezus... Weet ik veel. Dat je z'n stijl uit duizenden herkent, Norrage.quote:
Krekels, wind, en een sporadische langsrijdende autoquote:
Ik heb hem net lopen luisteren...Maar..mag ik dat zeggen...vind hem saai. Er gebeurt niet echt iets, toch? Klinkt wel heel lekker hoor. Maar om het dan direct met darkside te vergelijken, wat tegelijkertijd ook een rockalbum is, vind ik wat ver gaanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:29 schreef DO2 het volgende:
Hij is wel godsgruwelijk lelijk, trouwens. Zie je vaak, he... Dat de lelijkste mensen de mooiste dingen maken.
Die typische sound is niet mijn smaak.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef DO2 het volgende:
Ik houd echt zo ontieglijk veel van die typische The Field sound, he. Ik denk dat ik 'm ten huwelijk ga vragen.
Wat jammer ...quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 00:23 schreef debeterebob het volgende:
Pitchfork
http://pitchfork.com/revi(...)the-2020-experience/
http://pitchfork.com/revi(...)0-experience-2-of-2/
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:40 schreef Z het volgende:
The Field heeft een heel volle sound waar je lekker in kan gaan zitten als het je smaak is.
Wel veel Fokkers.quote:
quote:
Ik had eigenlijk niet anders verwacht, gezien je smaak.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
Meh niet mijn ding, vind het maar wat saai.
Tja ben inderdaad niet echt een electronica-luisteraar. Ik vind Shpongle, Boards of Canada en Scientist wel extreem vet, maar veel andere dingen heb ik niet echt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht, gezien je smaak.
Instrumentaal wel leuk, maar kan zo weinig met die vocalenquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
In other news, gisteren weer wat leuke dingen ontdekt. Hier Japanse cuties die math-rock á la Foals maken met interessante experimentele gitaarrifjes:
leuke meisjes maar de muziek word ik vrij snel moe van..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
In other news, gisteren weer wat leuke dingen ontdekt. Hier Japanse cuties die math-rock á la Foals maken met interessante experimentele gitaarrifjes:
Ja die sound is echt heerlijk. Die gast heeft ook gewoon 4 platen bijna in dezelfde stijl afgeleverd die voor mij toch allemaal lekker verschillend zijn. Dat zouden meer artiesten moeten doen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:06 schreef DO2 het volgende:
Toch geproduceerd door Dan Auerbach? Dat is best chill ja.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
Kennen jullie Hanni El Khatib al? Vrolijke mainstream hipster indie
Wiki zegt van wel, maar dat soort dingen weet ik echt nooitquote:Op maandag 7 oktober 2013 00:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Toch geproduceerd door Dan Auerbach? Dat is best chill ja.
Ach, het is ook niet echt essentiële informatie als je gaat luisteren. Ik vind het vaak wel leuk op te zoeken wie de producer is; Auerbach ken ik van naam enkel als gitarist van The Black Keys maar ik weet dat hij echt van de grond komt als succesvolle producer de afgelopen vijf jaar of zo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 00:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wiki zegt van wel, maar dat soort dingen weet ik echt nooit
Ja, 't is wel een kunstje wat ie keer op keer opvoert, natuurlijk. Maar hij beheerst het kunstje als geen ander.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja die sound is echt heerlijk. Die gast heeft ook gewoon 4 platen bijna in dezelfde stijl afgeleverd die voor mij toch allemaal lekker verschillend zijn. Dat zouden meer artiesten moeten doen.
Heel vaak dat na een album of 2 een hele andere weg ingeslagen word die ik totaal niet meer tof vind.
Ik moet zeggen dat ik afgezien van deze cover maar moeilijk door zijn werk heen kom. Het is een heerlijke sfeer en prachtige muziek maar er gebeurt wel érg weinig. Soms heb ik een echt The Field-momentje maar zelfs dan grijpt het me gewoon niet genoeg, of zo. Ik vind het af en toe echt wegdommelmuziek maar wel van de mooiste soortquote:Op maandag 7 oktober 2013 01:26 schreef DO2 het volgende:
Oh, en als je een enorm zeiknummer kan omtoveren tot onderstaand, ben je in mijn boekje sowieso een held:
En nu begint de hype pas echtquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:27 schreef Maxerazzi het volgende:
Bam, Darkside krijgt een 9.0 op Pitchfork. Ergo, vandaag vinden we P4K lief en hebben we geen kritiek op ze.
Supervetquote:Op maandag 7 oktober 2013 09:35 schreef Maxerazzi het volgende:
O ja, dit mag ik natuurlijk niet vergeten te vermelden. Vanavond ga ik ze zien in Fabric London.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |