zou dat fijn zitten, zo'n broek?quote:
Niet als ze 15 is. Liever dit danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:24 schreef ranja het volgende:
[..]
tja, smaken verschillenDoe mij Jennifer maar
mag ook hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:33 schreef brooklyndodger het volgende:
Niet als ze 15 is. Liever dit dan
[ afbeelding ]
Dark city
Iets met uppers zekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jennifer vind ik een beetje dun.
Ik zet hem nu aanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:16 schreef Tchock het volgende:
Oh ja, en en passant heeft de beste man ook nog de Essential Mix Of The Year 2012 (en de beste ooit naar mijn mening) gemaakt.
Waard te luisteren. Ik weet dat het belachelijk is zomaar 2 uur van je leven op te offeren aan één mix en ik moet zeggen dat ik hem ook zelden helemaal luister maar hij is -zo- goed. Elk genre komt voorbij, alles heeft de perfecte toon en sluit formidabel op elkaar aan. Luistergenot.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:44 schreef Z het volgende:
De Darkside plaat vind ik niet zo spannend. En het 'ingetogene' boeit me niet zo.
Klinken goed die mixes, heb je nog meer mooie voorbeelden?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:48 schreef Z het volgende:
Leuke mix weer:
http://www.gorillavsbear.net/2013/09/27/september-2013-mix/
Idd. Pitchfork laat artiesten aan het eind evan het jaar een jaarlijstje maken van muziek maar ook boeken en films etc. Die lijstjes zijn echt een goudmijn waar ik veel pareltjes uit ontdekt heb. Het is gewoon leuk zo een blik in de belevingwereld van artiesten te krijgen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die Late Night Tales series ook altijd heel vet. ZIjn geen mixes ofzo, maar daar staan ook vaak mooie vergeten pareltjes op. Zeker die Night Tales van Four Tet is geniaal
Eensquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:51 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die Late Night Tales series ook altijd heel vet. ZIjn geen mixes ofzo, maar daar staan ook vaak mooie vergeten pareltjes op. Zeker die Night Tales van Four Tet is geniaal
Volgende week zaterdag James livequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:14 schreef Maxerazzi het volgende:
Prachtige live-registratie James Blake bij Jools Holland.
BILL CALLAHAN ZIT ER ZELFS INquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:40 schreef Kerftminister het volgende:
YES, heb eindelijk van die muziek gevonden die je in Surinaamse winkels en restaurantjes hoort. Geniaal.
Uit Zimbabwe.
Ja daar draaien ze altijd van die Afrikaanse muziek.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Surinaamse restaurantjes met Zimbabwaanse muziek ?:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |