Snap ik, maar ik denk dat de oude Dire Straits destijds volledig credible waren. In Oor en en dan tussen Costello en Talking Heads, dan tel je echt wel mee. Toen nog wel in elk geval.quote:
Walgelijke post, Bertje.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:55 schreef BoerBert het volgende:
Buiten Sultans of Swing kunnen ze mij gestolen worden.
het wordt wel echt gezien als de personificatie van oude-lullen rock. Ze staan ook 15x in de top 20 van de top 2000 ofzoquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik denk dat de oude Dire Straits destijds volledig credible waren. In Oor en en dan tussen Costello en Talking Heads, dan tel je echt wel mee. Toen nog wel in elk geval.
Norrage, geloof me, ik kan kilometers voorbij mijn neus gaan kijken, maar dan blijft het nog steeds rubbish.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar mijn mening is dat de meeste haters niet verder kijken dan hun neus lang is. Net als die andere geniale oubollige band Supertramp
Pas geleden nog naar Knopfler geweestquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:49 schreef Norrage het volgende:
Ik vind de Dire Straits fantastisch, maar volgens mij kotst 99% van dit topic ze volledig uit. Dus is dit nou een goed of een slecht gegeven?
ach, Oor zegt me meer dan Pitchforkquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Norrage het volgende:
het wordt wel echt gezien als de personificatie van oude-lullen rock. Ze staan ook 15x in de top 20 van de top 2000 ofzoDat Oor ze goed vindt zegt dan niet zoveel, mijns inziens. Maar mijn mening is dat de meeste haters niet verder kijken dan hun neus lang is. Net als die andere geniale oubollige band Supertramp
Je bent zelf een walgelijke postquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Walgelijke post, Bertje.
Coldplay is dan ook tig keer afschuwelijker dan DS, maar dat zegt niet per se iets over die laatste.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:06 schreef ranja het volgende:
[..]
ach, Oor zegt me meer dan Pitchfork
en die top 2000 valt wel mee, Coldplay staat er tig keer vaker in dan Dire Straits
Ach wat een onzin weer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Coldplay is dan ook tig keer afschuwelijker dan DS, maar dat zegt niet per se iets over die laatste.
Jaja, chicks for free, dat spreekt je wel aan he, ouwe viespeuk.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:10 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Je bent zelf een walgelijke post.
Nou goed, Money For Nothing is ook wel leuk.
Op Brothers in Arms na is dat hele album natuurlijk ronduit verschrikkelijk. Love Over Gold en het debuut, dat is het enige dat je hoeft te luisteren. En ja, Alchemy Live (dat in mijn top 10 allertijden staat)quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, chicks for free, dat spreekt je wel aan he, ouwe viespeuk.
Dat is nu net een van hun mindere nummers, naar mijn mening. Ga eens even Tunnel of Love en Telegraph Road luisteren. Of Romeo and Juliet. Of Private Investigations. Of gewoon alles.
Nopequote:Op maandag 7 oktober 2013 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jaja, chicks for free, dat spreekt je wel aan he, ouwe viespeuk.
Dat is nu net een van hun mindere nummers, naar mijn mening. Ga eens even Tunnel of Love en Telegraph Road luisteren. Of Romeo and Juliet. Of Private Investigations. Of gewoon alles.
Tandjes tuffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |