Zeg dan niks.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Deceit het volgende:
[..]
rot op met je jankerige antwoorden!
Jij verpest nu al 3 pagina's leesvoer pff
Natuurlijk niet. Camera's draaien daar altijd. Er is sowieso wel iets aan vooraf gegaan, maar het wordt zo gemonteerd alsof het zomaar is gezegd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook compleet uit het niets gewoon.
Nee hoor je staat daar niet alleen in. Ik ben die fragiele jankwijven echt zat. Heel jammer dat Robert eruit is en ik hoop echt dat hij op de 1 of andere manier terug komt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:09 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Camera's draaien daar altijd. Er is sowieso wel iets aan vooraf gegaan, maar het wordt zo gemonteerd alsof het zomaar is gezegd.
Overigens vond ik het niet zo'n erge uitspraak van hem en vond ik haar erg overdreven reageren met haar '15 jaar', dat het voelt als een klap in d'r gezicht en erom janken. Maar blijkbaar sta ik daar alleen in.
Persoonlijk vind ik die Sanne ook niet meer zo tof. Te jankerig, overdreven emotioneel en voert niet zoveel uit. Valentijn is zo dun dat ik het niet zo fijn vind om naar haar te kijken, of zo (hoewel ze wel een mooi gezicht heeft).
Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen! Leuk programma vind ik het.Ik zou zelf ook wel eens mee willen doen.
Ja, die twee meiden maken een heel groot punt van zo'n opmerking. Ik zou nadenken: of het 'is' zo (dus misschien doet ze ook wel te arrogant) of het is een oude zak met een dikke pens en lekker boeiend wat hij vindt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:25 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee hoor je staat daar niet alleen in. Ik ben die fragiele jankwijven echt zat. Heel jammer dat Robert eruit is en ik hoop echt dat hij op de 1 of andere manier terug komt.
Siert hem wel inderdaad. Als je kritiek geeft, moet je het zelf ook kunnen hebben. Dus als die wijven nu eens gewoon de moel naar Robert hadden opengedaan en hun mening op een normale toon hadden geuit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:39 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is die robbert wel een goede hoor, hij kan volgens mij prima met kritiek omgaan, mjah andere hebben daar veel moeite mee(sanne bijv)
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Robert deze proef gaat winnen.quote:
Ja.quote:
Inderdaad. Als Jan nog slimmer is, dan bespeelt hij zowel de mannen als de vrouwen om zijn opties open te houden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Als Jan slim is gaat hij niet met Sef en Geza samenwerken.. Dan krijgt ie na de samensmelting zsm een mes in zn rug..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |