Je eigen quotes twitteren is wel diep triest.twitter:Anna_AliciaS twitterde op donderdag 03-10-2013 om 21:18:31Dus dat: "Dit spel kun je niet opnieuw starten en nog 's over doen" #expeditierobinson reageer retweet
Ik snap dat je graag je enorm humoristische nickname voor Valentijn wil gebruiken, maar het was tegen Sanne.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef MichaelScott het volgende:
Gaan die wijven nou serieus Robert Bazenborg naar huis sturen omdat hij onaardig doet tegen dat omgebouwde holocaustslachtoffer?
Je vind het een baggerprogramma maar je kijkt wel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
Bloedirritant dat ze muziek van The Last Of Us gebruiken
Dit baggerprogramma is niet waardig genoeg voor die muziekscore
Wolfrolf is dan ook een idioot.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Je vind het een baggerprogramma maar je kijkt wel?! !!?!!?!?!?!eins
voor 1xquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Sanne was het meisje in de rode jas...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag je enorm humoristische nickname voor Valentijn wil gebruiken, maar het was tegen Sanne.
Het is wel een mallerd jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wolfrolf is dan ook een idioot.
Even gemist, leek me eigenlijk logischer dat het tegen haar was dan tegen Sanne.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap dat je graag je enorm humoristische nickname voor Valentijn wil gebruiken, maar het was tegen Sanne.
robert wil gewoon hamsterseks en dit is zijn manier van versierenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Robert is gewoon pissig dat Sanne zich niet aan zijn domme regeltjes houdt.
je wil me wel aanrakenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wolfrolf is dan ook een idioot.
Jij jat hier kwooots en gaat daarmee de blitz op Twitter maken.....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Paul het volgende:
[..]
8 uur journaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Paul het volgende:
Wie heeft er nou meer kijkcijfers vanavond, ER of Geer en Goor
Het is wel waar... lijkt me serieus gevaarlijk met dat gewicht op zo'n eiland met weinig eten.quote:
Hij zei dat Sanne doet alsof ze al regisseur, actrice en schrijfster is, terwijl ze dat blijkbaar volgens hem niet is. Zij zegt dat ze dat werk al 15 jaar doet en hij zegt (in een biecht) dat sommige mensen er na 15 jaar achterkomen dat ze helemaal niet goed zijn in hun werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |