In de tijd van Over de vloer sliepen ze, in ieder geval in het laatste seizoen, ook gewoon ergens anders. Die scènes waarin ze naar bed gingen enzo werden overdag gefilmdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat me opviel was dat ze aan het eind van het programma nog 26 euro over hadden, maar ze hadden heul geen gasfornuis staan. Dat plekje wat ervoor gereserveerd was, stond gewoon leeg. Dus ik vraag me af of ze er uberhaupt gegeten hebben.

Serieus?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd van Over de vloer sliepen ze, in ieder geval in het laatste seizoen, ook gewoon ergens anders. Die scènes waarin ze naar bed gingen enzo werden overdag gefilmd

Ja, dat is echt zoquote:

Ja maar ik kan me nog van seizoen3 dat dierenasiel herinneren. Toen moesten ze 's nachts hun nest uit om mee te gaan met de dierenambulance. Toen zagen ze er toch wel vrij slaperig uit en het was donker buiten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo
Maar bij dat laatste seizoen waren ze ook al helemaal niet meer bevriend. Dat is toen puur gedaan omdat het zo succesvol was..alles werd in 1 dag ofzo geschoten en dan deden ze alsof het 2 of zelfs 3 dagen waren. Beetje jammer is dat, maar ach..ik kijk gewoon voor de geniale (woord)grappen en zolang die er zijn vind ik het prima

quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd van Over de vloer sliepen ze, in ieder geval in het laatste seizoen, ook gewoon ergens anders. Die scènes waarin ze naar bed gingen enzo werden overdag gefilmd
 dat verbaast me niets
  dat verbaast me niets   

Het viel mij op dat ik een briefje van 50 zag toen Gordon riep dat hij nog 26 euro had of ik heb het heel erg verkeerd gezien maar het leek verdomd op een geel briefjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat me opviel was dat ze aan het eind van het programma nog 26 euro over hadden, maar ze hadden heul geen gasfornuis staan. Dat plekje wat ervoor gereserveerd was, stond gewoon leeg. Dus ik vraag me af of ze er uberhaupt gegeten hebben.

Inderdaad, dat was met het afrekenen van wasmachine nr. 2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het viel mij op dat ik een briefje van 50 zag toen Gordon riep dat hij nog 26 euro had of ik heb het heel erg verkeerd gezien maar het leek verdomd op een geel briefje

:
: 

Oh krijg nou watquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:08 schreef Amarantha het volgende:
Verder zie ik mensen over het gasfornuis. Het enige wat mist is de oven (of vaatwasser?). Er zit een plank boven dus fornuis zit op de plek onder de doos:
[ afbeelding ]
En meer geld dan wordt gezegd:
[ afbeelding ]
 Je hebt gelijk over dat fornuis
 Je hebt gelijk over dat fornuis  

Ze bezworen net dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:
Die oudjes zijn toch gecast, dat zijn acteurs.
En veel grappen worden volgens mij verzonnen door scriptschrijvers.
Wel leuk hoor, maar gewoon nep.
Durf te wedden dat die 2 elkaar echt prive liever niet zien.

Zou het?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:

Er staat in de aftiteling ook: Teksten geschreven door.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:

Net iets te wit om natuurlijk te zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
De grappen van Gordon gaan niet meer over het haar van Gerard ('ben je statisch geladen, dat komt door dat nylon', 'gebruik tapijtreiniger'),
maar over zijn Gerards gebit, dat nep zou zijn. Dat er overigens prima uitziet.

Ze worden natuurlijk in zoverre gecast dat er alleen oudjes meegaan die ook op tv willen. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:23 schreef hunter2011 het volgende:

Ja, wel toevallig dat ze allemaal harstikke mondig en grappig waren, een beetje Benidorm Bastardsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze worden natuurlijk in zoverre gecast dat er alleen oudjes meegaan die ook op tv willen. Maar dat lijkt me logisch.

EUR 400? Voor een eensgezinswoning? In Amsterdam? Dat is misschien wat iemand betaalt die er al 30 jaar woont, maar als ik als zie wat sociale woningbouw tegenwoordig in deze regio al kost, kan het in de hoofdstad alleen maar duurder zijn. Voor 400 euro heb je hier hooguit een klein startersstudiootje van 25 vierkante meter. Zelfs een eenvoudige bovenwoning in een afbraakbuurt met energielabel G (lees: enkel glas en gaskachels) kost tegenwoordig al rond de 600 euro.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?

Ik woon in Zuid en betaal nog geen 500 euro. Er zijn best nog wel woningen in Amsterdam die niet zo duur zijn hoor. Alleen gaan de mensen die er wonen nooit weg dat is waar.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
EUR 400? Voor een eensgezinswoning?

Dat is niet helemaal correct hoor...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
EUR 400? Voor een eensgezinswoning? In Amsterdam? Dat is misschien wat iemand betaalt die er al 30 jaar woont, maar als ik als zie wat sociale woningbouw tegenwoordig in deze regio al kost, kan het in de hoofdstad alleen maar duurder zijn. Voor 400 euro heb je hier hooguit een klein startersstudiootje van 25 vierkante meter. Zelfs een eenvoudige bovenwoning in een afbraakbuurt met energielabel G (lees: enkel glas en gaskachels) kost tegenwoordig al rond de 600 euro.
Deze woning zag er trouwens nog piekfijn uit, afgezien van wat achterstallig schoonmaakwerk. Mooi laminaat op de vloer, zonnescherm, designradiator in de badkamer, ik ontwaarde zelfs een split-unit airco! Ik zou er best willen wonen...
 dat wel, pas
  dat wel, pas 

quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh krijg nou watJe hebt gelijk over dat fornuis

Ik heb een ruime bovenwoning, mét zolder erboven (dus 2 woonlagen voor mezelf) in een klein, rustig, net dorpje in het groen. Overal dubbel glas en goede isolatie, energieklasse B. Betaal ik 465 euro per maand voor.quote:Zelfs een eenvoudige bovenwoning in een afbraakbuurt met energielabel G (lees: enkel glas en gaskachels) kost tegenwoordig al rond de 600 euro.

In Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb een ruime bovenwoning, mét zolder erboven (dus 2 woonlagen voor mezelf) in een klein, rustig, net dorpje in het groen. Overal dubbel glas en goede isolatie, energieklasse B. Betaal ik 465 euro per maand voor.

Nee dat niet, ergens rondom Nijmegen.quote:

Ah... we hebben het over Amsterdamquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee dat niet, ergens rondom Nijmegen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |