En de kringloop komt altijd meteen een wasmachine voor de deur afleveren als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die snacks namen ze ook van die man in ontvangst zonder blikken of blozen
Ja ze vroegen ook of hij zelf niet wilde, en toen zei hij: nee, weet wat erin zit.quote:
écht nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En de kringloop komt altijd meteen een wasmachine voor de deur afleveren als je hem nodig hebt.
Onzin, ze bedankten hem netjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die snacks namen ze ook van die man in ontvangst zonder blikken of blozen
Ik ook hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oke Oke!Ik zou helemaal perplex staan als iemand dat deed
maar goed
dat ben ik
Dat zeker!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zitten aan de witte wijn! Lekkere gozers
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoorToen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.
Oh zit dat daar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Uccie het volgende:
JOhnny, dat topic zit in TV hè? ik ga verhuizentot volgende week
Ik had een plantje moeten krijgen van de bewonersvereniging, maar nooit gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoorToen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.
Nou...ik zie het niet meerquote:
Op zich ziet die flat er redelijk uit... Maar hebben ze nu nog 25 Euro over voor de rest van de maand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookmaar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |