Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daarmee kun je toch niet in zo'n huis wonen?

Ja dat is net geweestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Die wasmachine laten ze naar beneden kletteren.

Zoiets zal wel. En dan natuurlijk huurtoeslag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?

Ik bedoel, met opzet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat is net geweest

Zoiets. Met huurtoeslag denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de huren daar zijn, de sociale huren. Rond de 400 euro zoiets gok ik?

Daar leek het op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.......... hoe weet je dat

Nee hoor, zonder huurtoeslag ookquote:
 maar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
  maar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem 

Volgens mij kukelde het ding gewoon die trap af.quote:

Hele lange wachtlijst denk ik voor die huisjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookmaar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
ook wel

En waarschijnlijk ook eisen. Dat bijvoorbeeld een gezin van 4 moet zijn of zo..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele lange wachtlijst denk ik voor die huisjes.

In die winkel net, de schuursponsjes vallen op de grond. Oprapen? Neuh... daar is het personeel voor.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |