Volgens mij kukelde het ding gewoon die trap af.quote:

Hele lange wachtlijst denk ik voor die huisjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookmaar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
ook wel

En waarschijnlijk ook eisen. Dat bijvoorbeeld een gezin van 4 moet zijn of zo..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hele lange wachtlijst denk ik voor die huisjes.

In die winkel net, de schuursponsjes vallen op de grond. Oprapen? Neuh... daar is het personeel voor.quote:

Die snacks namen ze ook van die man in ontvangst zonder blikken of blozenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
In die winkel net, de schuursponsjes vallen op de grond. Oprapen? Neuh... daar is het personeel voor.

Gordon bedankte die man welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die snacks namen ze ook van die man in ontvangst zonder blikken of blozen

En de kringloop komt altijd meteen een wasmachine voor de deur afleveren als je hem nodig hebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]

Ja ze vroegen ook of hij zelf niet wilde, en toen zei hij: nee, weet wat erin zit.quote:

écht nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef mootie het volgende:
[..]
En de kringloop komt altijd meteen een wasmachine voor de deur afleveren als je hem nodig hebt.

Onzin, ze bedankten hem netjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]

Ik ook hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oke Oke!Ik zou helemaal perplex staan als iemand dat deed
maar goed
dat ben ik
 Toen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.
 Toen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.

Dat zeker!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zitten aan de witte wijn! Lekkere gozers

tot volgende week
 tot volgende week

Dat bedoel ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoorToen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.
 ik zou stijl achterover vallen
  ik zou stijl achterover vallen

Oh zit dat daar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Uccie het volgende:
JOhnny, dat topic zit in TV hè? ik ga verhuizentot volgende week

Ik had een plantje moeten krijgen van de bewonersvereniging, maar nooit gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoorToen ik hier kwam wonen, geen buurman met bitterballen gezien.

Nou...ik zie het niet meerquote:

Op zich ziet die flat er redelijk uit... Maar hebben ze nu nog 25 Euro over voor de rest van de maand?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, zonder huurtoeslag ookmaar ik denk dat dat huis van hun duurder is, ander wil ik hem
ook wel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |