OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Of niet danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had beter kunnen zeggen: alle vrouwen uit SEX en R&P SC
Wie niet dan?quote:
Moonwalk kan ik me niet echt meer iets van herinneren....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit het oude R&P topic had ik MFN en Moonwalk wel willen daten. Leken me enorm leuke vrouwen.
Moonwalk was lief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moonwalk kan ik me niet echt meer iets van herinneren....
Kan me alleen haar gezicht herinneren.quote:
Haar kont zat op Silk niveauquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moonwalk was lief.
[..]
Kan me alleen haar gezicht herinneren.
Nee want ik ken de mensen uit R&P nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee
Je kan ze zelf ook wel bedenken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een goed niveau om te zitten.
Fas, nee. Serieus, nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik vind Monica Lewinsky sexy bedacht ik me net.
Grapje, toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Ik moonwalk ook welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit het oude R&P topic had ik MFN en Moonwalk wel willen daten. Leken me enorm leuke vrouwen.
Dat zei ik nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Fascination het volgende:
Serieus, ja. Net alsof ze lelijk is.
ik hoop dat je een user bedoeld of zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop dat je een user bedoeld of zo?
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft fax toch gepost?
[..]
Ik kan niet moonwalken.
Met of zonder vlekken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:01 schreef Fascination het volgende:
Namen die ik niet zou doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft fax toch gepost?
[..]
Ik kan niet moonwalken.
Wat was dat gedoe tussen haar en kree ook alweer?quote:
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.quote:
Met mijn vaginale vlekken.quote:
Oh dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was dat gedoe tussen haar en kree ook alweer?
[..]
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.
Leeft die nog Kree?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha ja die mocht hem niet echt he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ow, dat is een veel te lange lijst, ga niet eens moeite doen.
Ja. Net rijles gehadquote:
Ik ook maar ik heb toch het gevoel dat als ik een echte vrouw zou zijn ik nu een hissy fit zo moeten hebben over het feit dat ik maar ergens in het midden stondquote:
Niks in de prak gereden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja. Net rijles gehad. Net de dvd van jochem meijer binnen
Awwwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb toch het gevoel dat als ik een echte vrouw zou zijn ik nu een hissy fit zo moeten hebben over het feit dat ik maar ergens in het midden stond
Oh god, dit meen je niet hé ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb toch het gevoel dat als ik een echte vrouw zou zijn ik nu een hissy fit zo moeten hebben over het feit dat ik maar ergens in het midden stond
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geen idee.quote:
Jawel. Die waren de hele tijd aan het dm'en enzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja die mocht hem niet echt he?
Kom me straffen danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whut?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jawel. Die waren de hele tijd aan het dm'en enzo.
Nee alleen na een uur was mijn geduld op en toen lukte het nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks in de prak gereden?
Welke dvd? Nieuwe?
Was dat niet het probleem dan? Dat ie bleef dm'enquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Jawel. Die waren de hele tijd aan het dm'en enzo.
I'lL hit you baby one more timequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom me straffen danDaar ging het ook over hihi
Das niet echt handig héquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee alleen na een uur was mijn geduld op en toen lukte het niet
Nee "de rust zelfde" bazendvd
ADEHADE is ook leukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das niet echt handig hé
Ah die heb ik al
be careful what you wish for!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom me straffen danDaar ging het ook over hihi
whahaha dat klinkt wel als kreequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was dat niet het probleem dan? Dat ie bleef dm'en
Een sigaar uit haar doosquote:
Ja is ook al paar jaar oudquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das niet echt handig hé
Ah die heb ik al
nog niet als ik zwaar aan de paddo's zat en dacht dat ze de bron van alle regenbogen wasquote:
Ohquote:
Gheghequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja is ook al paar jaar oud.
Als ze mij thuis horen lachen weten ze waarom
Euh.. Volgens mij niet.. Kun je beter even in een database zoeken denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh. Ik heb wel gehoord dat op beiden dvd dezelfde grappen zitten. Is dat waar?
Ik vind Monica niet lelijk, en wat maakt het uit ze kan iig goed pijpen naar verluidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
En ondertussen wel met vrouwen naar bed gaan die drie miljoen keer lelijker zijn.
Ohaiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Volgens mij niet.. Kun je beter even in een database zoeken denk ik
Het vlees is zwak he.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog niet als ik zwaar aan de paddo's zat en dacht dat ze de bron van alle regenbogen was
Haha, denken dat ik met vrouwen naar bed gaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
En ondertussen wel met vrouwen naar bed gaan die drie miljoen keer lelijker zijn.
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was dat niet het probleem dan? Dat ie bleef dm'en
Jij hebt het over MFN, ik over Moonwalk.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
Over wie heb je het nou?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:16 schreef Fascination het volgende:
Haha nee dat zou ik ook niet doen hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het vlees is zwak he.
Als ze hem dan uit de broek haalt en in haar mond stopt denk ik niet dat ik haar weg duw met wat drank op
ik hoop niet over jou want dan noemt ze half fok lelijkquote:
Oooowquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, denken dat ik met vrouwen naar bed ga
[..]
Dat zou kunnen.
[..]
Jij hebt het over MFN, ik over Moonwalk.
Tss ik heb jou toch niet gehadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik hoop niet over jou want dan noemt ze half fok lelijk![]()
ik zei ook halfquote:
No shitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fok jargon, afgesloten met een smiley
he jammer de helft waar mijn tieten op zitten is toch wel mijn voordeligste maar daar heb je dan ook het minste aanquote:
jaaaaaaa cutequote:
Kom dan meteen met Pics, ik ga niet steeds zelf googlen..quote:
Armen en benen is ongeveer de helft van je lichaam, en die zitten toch alleen maar in de wegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he jammer de helft waar mijn tieten op zitten is toch wel mijn voordeligste maar daar heb je dan ook het minste aan
sophies choice!
oke dat is echt de meest freaky fetish die ik ooit gehoor heb!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Armen en benen is ongeveer de helft van je lichaam, en die zitten toch alleen maar in de weg
Ik vind haar mad sexy. Ze praat wel een beetje irritant.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke dat is echt de meest freaky fetish die ik ooit gehoor heb!
ownee niet eens die ik vandaag gehoord heb
ONZ / torture
WTFquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke dat is echt de meest freaky fetish die ik ooit gehoor heb!
ownee niet eens die ik vandaag gehoord heb
ONZ / torture
oh ik vind haar nou niet echt dat je zegt:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind haar mad sexy. Ze praat wel een beetje irritant.
Het staat in ONZquote:
Ik vind haar nou niet zo bijzonder..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik vind haar nou niet echt dat je zegt:
wow zo geil ik sop van mijn stoel! seksbom!
meer: oh wat een leuk meisje, vast heel aardig ook
Dat heb ik sowieso bij vrijwel niemandquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als "Nederlands".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar nou niet zo bijzonder..
het is verplaatst naar onzinquote:
Ja, dat vind ik dus wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geef me dan maar iets andersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het omschrijven als "Nederlands".
Dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is verplaatst naar onzin
maar check de history van die poster
die meent het hoor
Ik wil jou wel delenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus wel.Eigenlijk maar goed dat velen mijn smaak niet delen.
Fok romance in de maakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel delen
ow he wat zeg ik nou
Jij vindt Fasje wel wat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel delen
ow he wat zeg ik nou
Ik vind d'r een typisch Nederlandse uitstraling hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef me dan maar iets anders
Nee, ze mist iets imo.. Ik weet alleen niet wat..
Oeh.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil jou wel delen
ow he wat zeg ik nou
Je doelt op een trio met 2 vrouwen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen wanneer het in jouw voordeel is zeker?
Dat heeft bij mij echt nooit wat uitgemaaktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind d'r een typisch Nederlandse uitstraling hebben![]()
Ze is donker ipv blond?
Ik zou het, afhankelijk van de vrouw, wel doen. Dat delen in een relatie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doelt op een trio met 2 vrouwen?
Ik weet niet of ik dat zou willen als ik in een relatie zit.
Met 2 vrouwen waar ik niks mee heb denk ik wel.
Ik bedoel in het algemeen, maar zo kan je het ook zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je doelt op een trio met 2 vrouwen?
Ik weet niet of ik dat zou willen als ik in een relatie zit.
Met 2 vrouwen waar ik niks mee heb denk ik wel.
Bovenstequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Geef mij dit maar
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Die onderste is wel een knapperd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
Geef mij dit maar
[ afbeelding ]
of dit
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft bij mij echt nooit wat uitgemaakt
Eerste ex was blond, 2e donker, scharrel erna was ook donker.. Engelse scharrel was brunette..
Je bent gewoon jelly.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Jullie zijn weer flink aan het fantaseren zie ik.
Ik denk dat ik me heel ongemakkelijk zou voelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou het, afhankelijk van de vrouw, wel doen. Dat delen in een relatie.
de persoon in haar geheel moet me gewoon aanspreken I guess..quote:
Hmmm, ook als je een goede band met haar hebt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me heel ongemakkelijk zou voelen
quote:
Is ie binnen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit op mijn nieuwe bank trouwens.
Ja ik denk het wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm, ook als je een goede band met haar hebt?
[..]
rare gedachtequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.
Bang dat ik haar dan te weinig aandacht geef ofzo
Waarom is het zo lastig je in te leven in een ander?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou je je ongemakkelijk voelen als je eigen lief je alle aandacht geeft samen met een ander lekker wijf?
I don't get it
Altijd maar pics willenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ie binnen?![]()
Waar blijven de pics?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel.
Bang dat ik haar dan te weinig aandacht geef ofzo
Logischquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de persoon in haar geheel moet me gewoon aanspreken I guess..
Picsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm, ook als je een goede band met haar hebt?
[..]
tja dat blijft nou eenmaal hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is het zo lastig je in te leven in een ander?
Ik settle voor een datum.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Altijd maar pics willen
Alleen de tafel was niet mee
Vast wel, die zijn wel iets extremer dan je partner wel/niet willen delen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja dat blijft nou eenmaal he
er zijn vast genoeg dingen waar jij je niet bij in kunt leven
Ik denk eigenlijk dat dat best vaak fout gaat. Dat achteraf 1 van de 2 het toch niet zo heel prettig vond/jaloers is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
rare gedachte
je vriendin weet dan toch ook waar ze aan begint en zo
en die kan ook wel aangeven als het niet meer tof is of als ze wat te kort komt?
Dat kan ik ook niet (goed) hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom is het zo lastig je in te leven in een ander?
dus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel, die zijn wel iets extremer dan je partner wel/niet willen delen.
Morgen ofzo. Nu te moet om op te staanquote:
Eerst mijn tafel manquote:
Waarom was je tafel er niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen ofzo. Nu te moet om op te staan
[..]
Eerst mijn tafel man
owja dat denk ik ook wel maar dat is dan denk ik omdat er geen goede communicatie was of omdat iemand zichzelf niet goed in kan schatten/niet goed genoeg kentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat dat best vaak fout gaat. Dat achteraf 1 van de 2 het toch niet zo heel prettig vond/jaloers is.
Geen uitleg gekregen.quote:
Heb je wel betaald?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen uitleg gekregen.
Toen ik werd gebeld, vroeg die kerel: Je had je tafel toch geannuleerd?Nee.
Oh, nee, dan klopt het.
... Wat?
En vandaag was ie er niet.
Lekker duidelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen uitleg gekregen.
Toen ik werd gebeld, vroeg die kerel: Je had je tafel toch geannuleerd?Nee.
Oh, nee, dan klopt het.
... Wat?
En vandaag was ie er niet.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar gaan we toch niet op zitten?
Alleen voor de bank.quote:
Raar verhaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Twi allemaal glas in zijn reet.
[..]
Alleen voor de bank.
De vent vroeg: Je wilt zeker nog niet betalen voor de tafel?
Ik: Wat denk je zelf
pijnlijk manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig niet.
Twi allemaal glas in zijn reet.
Als die zijn piemel eerst in een ander heeft zitten roeren, hoeft die niet meer bij mij aan te kloppen. En het is niet "alle liefde" als die ook nog naar een ander gaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
waarom zou je je ongemakkelijk voelen als je eigen lief je alle aandacht geeft samen met een ander lekker wijf?
I don't get it
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die zijn piemel eerst in een ander heeft zitten roeren, hoeft die niet meer bij mij aan te kloppen. En het is niet "alle liefde" als die ook nog naar een ander gaat.
Of dat ze met z'n 2 in Myra mogen roeren..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betekent wel dat jij met je piemel in twi mag roeren.
Maar dan mag ik niet meer in Myra roeren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betekent wel dat jij met je piemel in twi mag roeren.
Nee, dat mag niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of dat ze met z'n 2 in Myra mogen roeren..
Jij wilt altijd het onmogelijke.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar dan mag ik niet meer in Myra roeren.
Ja, alsof ik mezelf constant saboteer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wilt altijd het onmogelijke.
Ja terwijl je gewoon een kansje bij twi maakt, heerlijk met die beer knuffelen e.d.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, alsof ik mezelf constant saboteer.
Ik ben meer van de twinks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja terwijl je gewoon een kansje bij twi maakt, heerlijk met die beer knuffelen e.d.
Dat stond er toch niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan mag ik niet meer in Myra roeren.
[..]
Nee, dat mag niet.
Is dit een verkapte afwijzing?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de twinks.
Ik was verward door zijn nickname.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben meer van de twinks.
Ik was verward door zijn nickname.
Twi mocht nergens anders in roeren, maar er stond niet dat er niet meerdere mannen in Myr mochten roeren.. Alleen dat ze het niet zo denderend vindt..quote:
Twee maten? Trouwens ik kan me niks bij een trio voorstellen afgezien van wat er in de porno te zien is... te weinig ervaring ermee denk ik zoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Twi mocht nergens anders in roeren, maar er stond niet dat er niet meerdere mannen in Myr mochten roeren.. Alleen dat ze het niet zo denderend vindt..
Ga je ons nu allemaal cockblocken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Myraela het volgende:
Zullen we afspreken dat gewoon niemand gaat roeren.
Hmmm.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Twi mocht nergens anders in roeren, maar er stond niet dat er niet meerdere mannen in Myr mochten roeren.. Alleen dat ze het niet zo denderend vindt..
Twi heeft pikstraf?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Myraela het volgende:
Zullen we afspreken dat gewoon niemand gaat roeren.
Myra lijkt me niet het type wat 'pikstraf' uitdeelt.quote:
Alsof jullie normaal wel roeren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je ons nu allemaal cockblocken?
Ik ben heul lief voor twiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Myra lijkt me niet het type wat 'pikstraf' uitdeelt.
Eerder dat twi de kutklusjes moet doen. ;P
Dat is goed om te horen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben heul lief voor twi, eten klaar als die thuiskomt enzo.
Dit weekend ga ik weer mijn kroketjes maken. Nomnomnom.
Wat voor vulling, traditioneel of een culinair hoogstandje?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent m aan het vetmesten zodat je hem met kerst kan bakken. Ik heb je wel door.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Normale rundvlees kroketten. Draadjes rundvlees.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Wat voor vulling, traditioneel of een culinair hoogstandje?
Nee, zodat hij de deur niet meer uit kan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent m aan het vetmesten zodat je hem met kerst kan bakken. Ik heb je wel door.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent m aan het vetmesten zodat je hem met kerst kan bakken. Ik heb je wel door.
Hoe moet hij dan geld verdienen. Bedoel, ik ga niet werken hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, zodat hij de deur niet meer uit kan.
Freakshow, entree vragen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe moet hij dan geld verdienen. Bedoel, ik ga niet werken hoor.
met die vetkleppen epidemie wereldwijd zal dat een droog brood wordenquote:
Dit is twi...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
met die vetkleppen epidemie wereldwijd zal dat een droog brood worden
niet ondervonden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En gediplomeerd schootzitter..
quote:
Hoi!quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo maar eens bed opzoeken denk ik wel..
Nee man, ik ben werkloos.quote:
Sorryquote:
Awwww. En dan nog dat extra vervelende van net.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry![]()
Nogsteeds niet helemaal beter enzo, en daarom ook moe en alles doet zeer..
Oh, maar dat is nog niet het aller ergste.. Daaronder reken ik dat mijn contract in november niet verlengd gaat worden, ik vervolgens 3 maanden even mag wieberen, en dan in maart weer kan beginnen met een jaarcontractje..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. En dan nog dat extra vervelende van net.
Dat soort dingen zijn echt fucked up. Hoor je de laatste tijd wel steeds vaker.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, maar dat is nog niet het aller ergste.. Daaronder reken ik dat mijn contract in november niet verlengd gaat worden, ik vervolgens 3 maanden even mag wieberen, en dan in maart weer kan beginnen met een jaarcontractje..
Ga je wel solliciteren bij andere bedrijven?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, maar dat is nog niet het aller ergste.. Daaronder reken ik dat mijn contract in november niet verlengd gaat worden, ik vervolgens 3 maanden even mag wieberen, en dan in maart weer kan beginnen met een jaarcontractje..
Rel?quote:
Hij kan gewoon WW trekken wat is het probleemquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt fucked up. Hoor je de laatste tijd wel steeds vaker.Red je het wel in die drie maanden?
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn echt fucked up. Hoor je de laatste tijd wel steeds vaker.Red je het wel in die drie maanden?
Is ook geen vetpot.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij kan gewoon WW trekken wat is het probleem
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
NeeDat wordt WW a 70% en shizzle..
Maar daar moet ik nog een oplossing voor zoeken..
Het werkt wel erg tegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet actief zijn? Wat een bullshit
En ik maar denken dat ze haar broers zooi opruimde. ;Pquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus dan kan je niet actief zijn? Wat een bullshit
Ww is ook niet alles hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij kan gewoon WW trekken wat is het probleem
Ja, WW aanvragen dus, inschrijven bij een speciaal uitzendbureau, en even polsen bij een vervoersbedrijf waar we nu veel zaken mee doen, en 2 oud collega's werken..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je wel solliciteren bij andere bedrijven?
Dat hoop ik toch zeker van nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan in maart weer voor startloon beginnen?
Noem je dat al een actief leven? Beetje het huishouden doen, yay.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze haar broers zooi opruimde. ;P
Kom hier voor Jan met de korte achternaamquote:
Oh oke. Het was eigenlijk ook meer een grapjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Het werkt wel erg tegen.Deze week nog niet gesport. Vorige week was ik wel actief.
Gheghequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze haar broers zooi opruimde. ;P
Ik ook niet, maar schijnt een wettelijk iets te zijn of zo. Ik hoorde het net van de expert.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch zeker van niet
Dan zijn de rapen echt gaar
Hopelijk levert dat wat op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, WW aanvragen dus, inschrijven bij een speciaal uitzendbureau, en even polsen bij een vervoersbedrijf waar we nu veel zaken mee doen, en 2 oud collega's werken..
Wel actiever ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je dat al een actief leven? Beetje het huishouden doen, yay.
Ww is 70% van je loon dat is leven in de hemel... bijstand dat is pas kutquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh oke. Het was eigenlijk ook meer een grapje
[..]
Gheghe
Het is een nieuw contract en dus een nieuw af te spreken salaris. Niks 'wettelijks' aan. Hij komt gewoon als nieuwe collega in dienst.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar schijnt een wettelijk iets te zijn of zo. Ik hoorde het net van de expert.
Je went er ook aan. Heel inspannend is het niet. Afwassen, stofzuigen, meubels afnemen ... Was vouwen. Dan zit ik op m'n luie reet voor de TV.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk levert dat wat op.
[..]
Wel actiever ja.
Dat is lekker klotequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik geen recht op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ww is 70% van je loon dat is leven in de hemel... bijstand dat is pas kut
Wie weetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk levert dat wat op.
[..]
Wel actiever ja.
Ah, oké. Ik dacht zoiets eigenlijk al, maar meneer moest het beter weten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is een nieuw contract en dus een nieuw af te spreken salaris. Niks 'wettelijks' aan. Hij komt gewoon als nieuwe collega in dienst.
Welke meneer is dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik dacht zoiets eigenlijk al, maar meneer moest het beter weten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat maar om 3 maanden kom op..
Dat is vervelendquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nogal gevoelig de laatste tijd.Heb elke dag koppijn.
3 maanden 70% is ook kut, zeker als je van 100% maar net kunt rondkomen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Het gaat maar om 3 maanden kom op..
The D.quote:
Dank je.quote:
Juridische opleiding. Maar het was ook niet heel serieus.quote:
Ah/quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Juridische opleiding. Maar het was ook niet heel serieus.
D zit mij gewoon via jou te fuckenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Juridische opleiding. Maar het was ook niet heel serieus.
Ik had 'm ook verkeerd begrepen, zegt hij nu.quote:
Snap ik, ik hoop dat je snel iets van werk kan vindenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik moet uit die sleur komen.
He would not!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D zit mij gewoon via jou te fucken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
D zit mij gewoon via jou te fucken
Ja, ik ook. Maar ik geloof meer kans te maken in de stad zelfs. Bij sommige vacatures vragen specifiek inwoners van Nijmegen, soms met postcode er nog bij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, ik hoop dat je snel iets van werk kan vinden
Vanwege die moord?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Er cirkelt hier een politiehelicopter boven m'n huis rond
Schiet 'm uit de lucht!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
Er cirkelt hier een politiehelicopter boven m'n huis rond
Dat is nog best naar..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik geloof meer kans te maken in de stad zelfs. Bij sommige vacatures vragen specifiek inwoners van Nijmegen, soms met postcode er nog bij.
Watquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik geloof meer kans te maken in de stad zelfs. Bij sommige vacatures vragen specifiek inwoners van Nijmegen, soms met postcode er nog bij.
Dat denk ik wel jaquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 'm ook verkeerd begrepen, zegt hij nu.
Jep. Alles zo goedkoop mogelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is nog best naar..
Zeker bang teveel reiskosten te moeten vergoeden?
Nee, verhuizen. Reizen is dus te duur voor werkgevers.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat![]()
Ik denk wel dat je meer kans maakt om in Nijmegen iets te vinden ja, maar dan moet je reizen
[..]
Dat denk ik wel ja
Gooi 'm danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil niet met m'n klappertjespistool
En verhuizen is niet duur zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, verhuizen. Reizen is dus te duur voor werkgevers.
Verhuizen is voor eigen rekening natuurlijk, dat kost de werkgever niks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En verhuizen is niet duur zekerWat belachelijk
Ligt overigens ook wel aan bij wat voor een organisatie het is. Bij mijn werk krijg je ¤0,19/km en mensen komen uit Zoetermeer, Amsterdam, Den Haag, Enschede etc....
Nee, oké. Maar we willen sowieso verhuizen, ook vanwege spanningen thuis en behoefte aan een eigen plek.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En verhuizen is niet duur zekerWat belachelijk
Ligt overigens ook wel aan bij wat voor een organisatie het is. Bij mijn werk krijg je ¤0,19/km en mensen komen uit Zoetermeer, Amsterdam, Den Haag, Enschede etc....
Dat weet ik, dat is het hem nou juist. Er zijn echt niet zoveel mensen die voor hun werk gaan verhuizen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verhuizen is voor eigen rekening natuurlijk, dat kost de werkgever niks.
Dat snap ik jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar we willen sowieso verhuizen, ook vanwege spanningen thuis en behoefte aan een eigen plek.
Dan niet zeuren en slapen jongenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ver kan ik toch niet gooien jonge
Wie zegt dat ik wil slapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan niet zeuren en slapen jongen
Filtering, echt een werkgeversmarkt op dit moment.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat weet ik, dat is het hem nou juist. Er zijn echt niet zoveel mensen die voor hun werk gaan verhuizen.
Die zegt alleen maar BWEEP BWEEP BWEEPquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wekker die over een uurtje of 6 a 7 gaat?
Geen last van gelukkigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Filtering, echt een werkgeversmarkt op dit moment.
6 uurtjes jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wekker die over een uurtje of 6 a 7 gaat?
Goed gegoktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig
[..]
6 uurtjes jaMaar ik ben nog niet moe
Nee ik word wakker met Ingrid Perez.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zegt alleen maar BWEEP BWEEP BWEEP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |